Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

we
wendyvannasau - 28-09-2016 08:54:23
Elektronica & TV

Telefoon afgesloten ivm fraude-onderzoek

Via gsm-web heb ik op dezelfde dag 2 abonnementen bij tele2 afgesloten voor mijn tweelingdochters. ik heb gebeld met gsm-web of ik dat op mijn naam kon doen aangezien de afschrijving ook van mijn rekening moet worden gedaan. dat was oke. mijn dochters kregen hun telefoon maar werden na 2 dagen afgesloten. de klantenservice van tele2 meldt dat dat is vanwege een fraude-onderzoek omdat het verdacht is als iemand 2 abonnementen afsluit. binnen 3 werkdagen zou het worden opgelost. na 3 dagen weer gebeld maar toen zou het 10 dagen duren. na 2 weken weer gebeld en toen was het nog steeds niet geregeld. zou nog maximaal 10 dagen duren. de financiele afdeling moet onderzoek doen. het is niet mogelijk iemand van deze afdeling te spreken, je komt niet verder dan de klantenservice. wat nu te doen?