Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
frankly - 30-09-2016 14:12:31
Elektronica & TV

Leverancier kan tv niet meer repareren

Samsung p51f8500 tv in september 2013 online gekocht voor 1699,00 euro, in maart 2014 gaat panel kapot en wordt door samsung reparateur selectro vervangen . in oktober 2014 gaat voeding kapot wordt vervangen dor selectro. in maart 2015 gaat panel weer kapot en doet samsung moeilijk omdat het een hongaars toestel is dat niet via samsung benelux gekocht is. leverancier stelt dat europees garantie geldt en samsung zorgt wederom dat tv door selectro gerepareerd wordt. op 11 september 2016 gaat panel weer kapot en nu geeft selectro aan dat het niet meer gerepareerd kan worden. ik probeer 3 weken om samsung te pakken te krijgen voor een oplossing en krijg dan een facebook post dat ze niet kunnen of willen omdat het geen nederlands toestel is en dat ik naar de leverancier moet. die is failliet, het was eerder geen probleem, maar welke rechten heb ik om het of betaald gerepareerd te krijgen of dat het vervangen wordt danwel een compensatie?