Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Maayke - 01-10-2016 18:03:00
Garantie & Verzekeringen

Heb ik recht op het creditbedrag?

Hallo,

hieronder volgt een kleine opsomming van mijn probleem/klacht.
- sinds 2015 een abonnement via vodafone met daarbij de samsung s5
- sinds juni 2016 problemen met behoud netwerk en data.
- vanaf juni 2016 meerdere malen ingestuurd ter reparatie en werd de klacht meerdere malen niet ontdekt
- 29 augustus 2016 het toestel weer ter reparatie ingestuurd (expertise onderzoek) met een video als bewijslast voor het probleem.
- 7 september 2016 bericht ontvangen dat de klacht in geconstateerd. het toestel valt niet meer te repareren en hierdoor wacht vodafone nu op een credit van de fabrikant samsung.
- 30 september 2016, credit (429euro) ontvangen en ik mag hiervoor een ander toestel komen uitkiezen.vodafone bied een telefoon 'ter waarde van' de samsung s5 aan. echter ,bij akkoord vanuit mij, steken ze 70 euro in eigen zak.

nu is mijn vraag, in hoeverre heb ik recht op het creditbedrag?