Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Wa
Walie - 01-10-2016 22:07:03
Elektronica & TV

Philips tv al 2,5 maand kwijt


klacht
mijn televisie is op 14 juli 2016 opgehaald door philips ter reparatie.
echter tot op heden heb ik nog geen tv ontvangen en word ik slecht op de hoogte gehouden.

als ik philips bel, verwijzen zij mij door naar het reparatiebedrijf. het reparatiebedrijf kan mij ook niet vertellen hoelang dit nog duurt.
ik ben al 2 maanden mijn televisie kwijt, ik vind dit niet normaal.

gewenste oplossing

ik zou graag een compensatie krijgen, er is niks naar mij gecommuniceerd hoelang ik mijn tv kwijt ben. als ik philips bel dan verwijzen zij mij door naar csn , het reparatie centrum. als ik csn bel wijzen zij mij door naar philips. slechte klantenservice is dit.
post deze klacht door op sociale media:

jouw reactie
geplaatst op: 17-09-2016, 2 weken 6 uur geleden.
ik eis dat ik mijn reparatiekosten en ophaal kosten terug krijg (200 euro).
dit is 1, omdat mijn tv binnen de economische levensduur viel en 2, dat ik telkens van het kastje naar het muur wordt gestuurd.

jouw reactie
geplaatst op: 21-09-2016, 1 week 3 dagen geleden.
vorige week maandag 12 sept. met dhr. daalmeijer van csn gesproken. deze gaf aan mij dinsdag 13 sept. terug te bellen.
het is inmiddels woensdag 21 sept. en niemand die mij terugbelt of op de hoogte houdt.
dit is gewoon schandalig, ik ben al 9 weken mijn tv kwijt.

jouw reactie
geplaatst op: 01-10-2016, 6 uur 13 min geleden.
update:
van philips heb ik vorige week een reactie gekregen dat mijn televisie gecrediteerd gaat worden en ik deze niet meer retour krijg.
zij maken de credit over na de mediamarkt en ik kan daar m'n credit opvragen.

gevraagd gelijk aan philips hoe hoog mijn credit is, zij kunnen daar geen antwoord opgeven, daar moet ik bij de mediamarkt voor wezen. philips geeft wél aan dat de credit al is overgemaakt.

jouw reactie
geplaatst op: 01-10-2016, 6 uur 8 min geleden.
gisteren avond naar de mediamarkt gebeld, deze geeft aan de credit niet te kunnen vinden en dat ik maar langs de winkel moet komen. prima.. vanochtend langs de winkel geweest, de klantenservice verwijst mij naar de service center waar ik ruim een half uur heb moeten wachten. vervolgens krijg ik te horen dat ik 23,63 euro terug krijg....................
uiteraard deze niet geaccepteerd, hier kan ik geen nieuwe tv van kopen. jongens wat is dit nou?

jouw reactie
geplaatst op: 01-10-2016, 6 uur 5 min geleden.
door philips wordt mijn tv niet gerepareerd en zit ik verdorie zonder tv. ook de klantenservice van mediamarkt, philips en csn laten veel te wensen over.
ik eis mijn volledige aankoop bedrag van 829 euro terug. hiermee wil ik best een nieuwe philips tv kopen bij de mediamarkt.

jouw reactie
geplaatst op: 01-10-2016, 6 uur 4 min geleden.
mijn klacht staat al bekend bij de consumentenbond, klachtenkompas, facebook, kassa en radar.
dit vind ik geen service.

edit:
mijn tv werkte prima, het enige wat er mis was, was dat het scherm bleef hangen de eerste 5 minuten. daarna liep alles gesmeerd.