Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

co

Fout storting bij ING bank

Op 8-9-2016 heb ik €1500 in een geldla bij de ingbank in heerlen gelegd. de automaat telt maar €1000 . ik heb getracht de transactie te onderbreken maar het ging gewoon verder. het spuugde me betaalpas uit en de transactiebon kwam met een bedrag van €1000. gelijk een medewerker geroepen die me het advies gaf een klacht neer te leggen.
dit gelijk gedaan. na 1 dag was er een brief gestuurd die 3 weken later pas kwam bij mij op de deur mat viel.intussen 4 maal naar kantoor geweest,klantenservice gebeld en niemand kon me wat mededelen. in tussen onze rechtsbijstand ingeschakeld . nadat die 4 brieven had verstuurd naar de directie waarvan 2 aangetekend kregen we eerst een brief terug die van een klantenservice kwam en met de mededeling dat de klacht gesloten was. de laatste is verstuurd naar de rechtsbijstand met medelingen er in die niet waar zijn en dat er maar €1000 was gestort en dat we de klacht maar bij het kifid moeten neer leggen als we het er niet mee eens zijn. als we bij de ing bank vragen om bewijs van hun kant krijgen we die niet . onze rechtsbijstand heeft ik weet niet hoeveel klachten van de ingbank die dit zo afhandelen. zijn er meer mensen die hier tegen aan lopen ?