Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
chantal fase - 25-10-2016 12:36:17
Winkels & Webshops

Ik heb een jas voor mijn zoon online gekocht bij actiesport,

Rond 23 aug gekocht. mijn zoon heeft het pas 4 dagen aan. (omdat het nu koud is, is een winterjas)
 en nu is de onderkant v de rits kapot. en hij altijd heel zuinig met zijn jassen.
jas gaat niet dicht nu. ze zeggen dat ik het nar de winkel moet brengen en gaan ze kijken wat ze kunnen doen, masr ik moet zelf alles doen.
de klantenservice  online actiesport kon niks doen.
ik had hun fotos v de has en v de betaling gestuurd per mail. mar daar konde ze niks mee??
heb ik recht op n nieuwe jas?? hij is toch nieuw?
please help me

ze zeide ik moet nar het filiaal in alexander rotterdam komen,
maar das ver fietsen ik heb last v me knie, ben geopereerd.
ik woon alleen met me zoon.
ik vind de klantenservice niet zo klantvriendelijk
groeten chantal, reageer aub dank vriendelijk
het ging om een le coq jas maat 176 grey yellow,