Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ha
HansJustHans - 27-10-2016 11:00:48
Huishouden & Energie

Energiedirect misleidende reclame voor bestaande klanten

ik ben al 2 jaar klant van energiedirect, nu bieden ze op de site aan 80 / 100 / 150 euro korting als je klant wordt, wil je eventueel verlengen dan kan je dit doen doormiddel van m`n energiedirect en dan zie je staan dezelfde pakketten als nieuwe klanten maar als extra staat erbij:

nu met €50,- extra voordeel voor vaste klanten. (bij afsluiting 1 jaar) en nu met €100,- extra voordeel voor vaste klanten. (bijafsluiting 2 jaar) en
nu met €150,- extra voordeel voor vaste klanten. (bij afsluiting 3 jaar),


 


nu is het echter het geval dat als je belt dat je dus niet het extra voordeel krijgt maar alleen de de 80 euro of 100 bij 2 jaar en 150 bij 3 jaar, je krijgt dus niet het extra voordeel, toen ik vroeg wat dan het extra voordeel was voor bestaande klanten dan krijg je te horen dat dat de korting is die je krijgt als bestaande klant maar als je zegt nieuwe klanten krijgen dat al dan krijg je als reactie wij maken geen onderscheid tussen oude en nieuwe klanten.


 


ik vind daarom dat dit misleidende reclame is naar bestaande klanten toe.