Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Li
LisetteM - 13-02-2017 23:47:05
Geldzaken & Recht

Luxstyle

Op 26 december 2016, ontving ik tot mijn grote verbazing een aanmaning van het bedrijf luxstyle. ik zou daar een product besteld hebben, quickmax, wat het ook zou mogen zijn. ik heb niets bij dit bedrijf besteld en ook niets ontvangen. per mail heb ik luxstyle daarvan op de hoogte gesteld en om opheldering gevraagd. zij stellen dat ik wel iets besteld heb en dat ik voor het niet ontvangen pakketje een formulier dat ze per mail stuurde moest ondertekenen. in dat formulier staat echter dat ik een bestelling heb gedaan en deze niet heb ontvangen. uiteraard zal ik dat formulier niet ondertekenen, want dan stem ik in met hen stelling dat ik iets besteld zou hebben. ik heb hen dit ook aangegeven. echter ontving ik vandaag wederom een aanmaning van hen, nu verhoogd met 30 euro buitengerechterlijke incassokosten.
wederom heb ik hen een mail gestuurd waarin ik stel niet besteld te hebben en niets te willen bestellen een nooit iets zal bestellen bij hen.
zij antwoorden met: wij hebben u een passende oplossing geboden door u dat formulier toe te zenden, maar u wenst niet mee te werken. indien u het formulier niet ondertekend zullen wij al uw toekomste emails negeren.
wederom teruggemaild, dat ze geen passende oplossing hebben geboden. dat ik begrijp dat ze graag mijn handtekening willen hebben zodat we een overeenkomst hebben, maar dat ik geen overeenkomst met hun wens. de enige passende oplossing in deze, in mijn optiek, is het geheel verwijderen van mijn gegevens en deze onterecht verstuurde factuur voor goederen die niet besteld zijn.
als antwoord kreeg ik daarop dat ik de keuze heb om mee te werken of aangifte te doen van identiteitsfraude bij de politie.
niet echt een oplossingsgerichte instelling van dit bedrijf.
hoe nu verder, het gewoon negeren of aangifte gaan doen bij de politie, die daar verder ook niet mee kan.