Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dr
driequsman - 16-02-2017 10:26:14
Geldzaken & Recht

Global Collect incasso

Als na veel gestress eindelijk de opdrachtgever voor de maandelijkse  incasso via global collect is achterhaald, is het een fluitje van een cent de maandelijkse automatische incasso's te stoppen en kan global collect zijn handen in onschuld wassen
winkelenensparen , de opdrachtgever, stopt het "abonnement " met onmiddellijke ingang maar hebben inmiddels wel zo'n 10 maanden kunnen incasseren. opgelucht besluiten we e.e.a. maar te accepteren. via een aankoop, kleine lettertje niet gelezen o.i.d schijnen we ergens op geklikt te hebben en zaten we vast aan een abonnement op winkelenensparen.
samen met honderden zo niet duizenden anderen in het zelfde bootje. op internet honderden klachten, soms met zelfingenomen reacties :" eigen schuld dikke bult" .
in gedachte zie ik een of twee mannetjes achter een bureau in zwitserland zich het lazarus lachen.
alles wat ze doen is immers legaal.
is het niet tijd dat kassa hier weer eens aandacht aan besteed`?