Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

El
Ella93 - 23-02-2017 19:03:07
Garantie & Verzekeringen

Heb ik recht op een gratis nieuw matras?

Hallo iedereen,

vorig jaar mei 2016, heb ik een 2 persoons boxspring aangeschaft, wegens klachten aan mijn bekken had ik een nieuw, ondersteunend bed nodig.
tijdens het kopen van de boxspring stond op de advertentie dat er 36 maanden garantie opzat. 
helaas is de topmatras op de boxspring al 3x ingedeukt en hebben ze het 2x vervangen door een nieuw top-matras maar elke keer komt de probleem terug.
nu is er alweer een deuk in het matras na 2 weken.

een kennis van mij gaf mij aan dat het indeuken van de top-matras heeft te maken met het 2x 1 persoons matras eronder, waardoor er een kiertje tussen de 2 1-persoonsmatrassen komt en de topmatrass indeukt, hierdoor krijg ik weer klachten aan mijn bekken.

vandaag weer contact opgenomen en de probleem voorgelegd en gevraagd of 2 x 1 persoon matras vervangen kan worden voor 2 persoonsmatras onder de top-matras zodat de probleem opgelost kon worden maar helaas vragen zij nu om 150 euro extra te betalen. 

mogen zij mij om 150 euro extra bijbetaling vragen, of dien ik gewoon een deugdelijk product ( een 1 persoonsmatras onder de top-matras ) te krijgen?