Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ji
Jimmy9 - 27-02-2017 10:53:01
Winkels & Webshops

Hoe krijg ik mijn geld terug van Expercash?

Hallo allemaal,

ik heb een bestelling gedaan bij asos. de idealbetaling via de abn app ging in eerste instantie niet goed, maar de tweede keer (door opnieuw op de betalingslink te klikken) wel. het geld is één keer afgeschreven op 15-02 en is gestort naar expercash gmbh (een rabo rekeningnr). expercash is een 'tussenstation' of koppeling voor een ideal betaling. asos had de bestelling geannuleerd omdat de betaling volgens hen is mislukt. ze zeggen nu ook geen geld te hebben ontvangen en kunnen naar eigen zeggen niets voor mij betekenen. ik moet contact opnemen met expercash zeggen zij. mijn bank kan ook niets doen en zegt dat asos moet communiceren naar expercash dat de bestelling geannuleerd is. 

hoewel ik het niet erg klantvriendelijk vind van asos wil ik best zelf contact opnemen met expercash (blijkbaar een duits bedrijf), maar de contactgegevens zijn onvindbaar en meerdere medewerkers van asos zeggen deze gegevens niet te hebben. 

wie kan mij helpen?