Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nirak888
nirak888 - 28-02-2017 21:06:21
Geldzaken & Recht

Ik ben één van de slachtoffers van Shoppendoejezo.com

digitaal opgelicht door shoppendoejezo.com zonder mijn toestemming € 39,95 van mijn bankrekening afgehouden.

omschrijving: 
23 - 02 - 2017 werd er ineens € 39,95 van mijn rekening afgehouden door shoppendoejezo. dit geld heb ik meteen gestorneerd en het "bedrijf"geblokkeerd op mijn ing rekening. zojuist ben ik gebeld door shoppendoejezo en zij beweren dat ik toestemming zou hebben gegeven om dat geld van mijn rekening af te schrijven. ik zou online aan hebben moeten geven om deze zogenaamde "toezegging" te moeten anuleren maar ik heb nooit iets online binnen gekregen. ik ga toch geen bedrag van € 39,95 betalen om mijn eigen korting te bekostigen. alles zou opgenomen zijn, ( was dat niet voor training's-doeleinde!? ) volgens de gillende dame. ik heb ( voor trainingsdoeleinde ) haar gegil ook op band staan. in feite zou ik er niet onderuit komen en zal ik wel met een incassobureau te maken krijgen naar herhaaldelijk gebeld te zijn door shoppendoejezo,com ben ik deze agressieve telefonische verkoopmethode méér dan beu en moeten zij hiermee stopen. ik heb al genoeg ellende aan mijn hoofd.

wel heb ik inmiddels aangifte bij de politie gedaan. 

ik zou graag te weten willen komen, wat ik nog meer tegen deze digitale diefstal en telefonische beschuldigingen kan doen !?

wie heeft er eerder met dit bijltje gehakt. 

 het bel-me-niet register en het recht van verzet werkt óók al niet.