Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Be
Bert Bralten - 21-03-2017 09:52:08
Winkels & Webshops

Online ticket retourneren

ik kocht 17 maart 2017 4 kaartjes volwassenen en 1 kaartje voor een kind voor plopsaland coevorden. de hema promoot de kaartverkoop op de website met een heel verhaal en dat de kaartjes tot 2 april gekocht kunnen worden. er wordt met geen woord gesproken over een beperkte geldigheid . na een uur ontvang ik de kaartjes digitaal en zie ik tot mijn verbazing dat ze maar tot 14 mei geldig zijn. ik bel de klantenservice en zij vertellen mij dat ik dat in de voorwaarden terug kan lezen! het is erg misleidend dat er in de gehele bestelprocedure niets wordt aangegeven van deze periode. ik bezoek in september pas plopsaland(centerparcs) en heb dus niets aan deze actie. dat is dus €70 weggooien . 

hartelijk dank voor uw bericht. 

dit is de reactie van de hema!
zoals zojuist telefonisch besproken spijt het ons dat u niet tevreden bent met uw aankoop, geldigheid van https://tickets.hema.nl/tickets/1/3/familie/pretparken/624/een-voordelig-dagje-naar-een-van-de-plopsa-parken" target="_blank">de plopsaland coevorden tickets.

zoals besproken verwijzen wij u graag naar de https://tickets.hema.nl/tickets/1/3/familie/pretparken/624/een-voordelig-dagje-naar-een-van-de-plopsa-parken" target="_blank">werkwijze & voorwaarden op onze website. hierin staat vermeld dat uw e-ticket geldig is van zaterdag 1 april 2017 t/m zondag 14 mei 2017.
helaas kunnen via hema aangeschafte tickets niet worden geruild (bijvoorbeeld voor een andere datum) of geretourneerd. restitutie van het aankoopbedrag is niet mogelijk. 

voor meer informatie over herroepingrecht verwijzen wij u graag naar https://tickets.hema.nl/actievoorwaarden" target="_blank">artikel 8 op onze website. 


artikel 8. herroepingsrecht


8.1 voor de aanschaf van tickets geldt geen wettelijke bedenktermijn. tickets kunnen daarom niet worden geretourneerd.

kan ik de kaartjes toch ergens retour zenden en mijn geld terug ontvangen?