Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Maike Verriet - 24-03-2017 15:26:02
Winkels & Webshops

Annulering woonsquare

Op 5-1 ben ik bij woonsquare in oss geweest. hierbij werden wij geholpen door een zeer opdringerige verkoopster. wij hebben aangegeven dat we alleen wilde kijken en verder geen overeenkomst afsluiten. ze bleef hierover aandringen, dat we nergens aan vast zouden zitten als we toch de overeenkomst zouden maken. meerdere malen duidelijk aangegeven dat we nog geen nieuwe woning hebben, dus daarom niks willen afsluiten. de verkoopster garandeerde ons meerdere malen dat dit geen enkel probleem was en we daarom zeker een overeenkomst konden afsluiten, want we zaten toch nergens aan vast. uiteindelijk toch gedaan. nu zijn we 3 maanden verder en hebben wij besloten niet te gaan verhuizen. dit aangegeven bij woonsquare, door middel van meerdere brieven heen en weer. ze blijven erbij dat we nu uit coulance toch 10% annuleringskosten moeten betalen. wij zijn van mening dat als er kosten aan verbonden zaten wij nooit deze overeenkomst zouden hebben afgesloten, doordat dit ook meerdere malen door verkoopster en filiaalmanager is bevestigd. nu moeten we dus een bedrag van 609 euro binnen 5 dagen betalen. mondelinge afspraken, zijn wat mij betreft ook bindende afspaken.

heeft iemand hier ervaring mee? hoe nu verder?