Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ai
aisheline - 24-04-2017 13:37:39
Huishouden & Energie

over bank

Heb in sept een bank besteld. kreeg in december maar hij paste niet door de ingang en hij was ook beschadigt. dus stuurde ik een mail of mijn geld terug kon krijgen kon niet maaar kon wel een andere bestellen heb ik gedaan op 4 jan 2017 via een mail heb kleur en maat alles doorgegeven. kreeg geen reactie dus 20 jan weer een mail en ja kon besteld worden moest wel 13 weken wachten. dus 13 april kreeg em maar niet de kleur die ik heb besteld dus zei t gelijk tegen de bezorgers van dit is niet de bank die ik heb besteld. oooh dan nemen we hem mee ik zei nee want krijg bezoek en ik weet dat ik dan weer 13 weken moet wachten dus ga een mail naar jullie baas sturen heb ik gedaan. vandaag na 2 weken krijg ik maol terug van ja u heeft de bank aangenomen en wij kunnen de bestelling niet achterhalen waar ik mijn wensen kwa kleur vinden dus u krijg een vergoeding van €70. ik wil of mijn geld terug of de bank die ik heb besteld ik wil geen €70 voor een foute levering ben niet gek. maar de vraag is kan ik hier wat mee heb ik gelijk. wat moet ik doen. ooh de meubel zaak is decorwonen