Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

er
erik enter - 25-04-2017 19:37:25
Winkels & Webshops

Hoe krijg ik mijn garantie, ze geven gewoon mij de schuld

1,5 jaar geleden een zonnescherm gekocht incl montage afstellen ed bij zonweringstunter.nl 5 weken geleden knalde de rechter knikarm er spontaan af. de bak aan de onderzijde beschadigd en het doek een scheur. contact opgenomen met zonweringstunter we komen kijken na een week kwam er iemand die zette het zonnescherm uit maakt wat fotos en gaat weer weg ''ik bel je binnen een week. na een week zelf gebeld we weten nergens van we bellen terug, week later weer zekf gebeld ohh weet ik niet van ik laat je terug bellen na een week zelf weer contact gezocht ik zoek het nu uit bel je zo terug , twee uur later: ''we zijn er me bezig maar hebben zo onze bedenkingen over uw claim'' als of ik moetwillig iets gedaan zou hebben waardoor het defect gaat ik kan niets meer dan knopje omhoog en omlaag drukken. heb alles laten monteren door de leverancier nu is het stuk en heb ik het gedaan. ze zijn aangesloten bij een niet werkende comissie http://www.geschilonline.nl 

http://www.geschilonline.nl/" target="_blank">
hoe krijg ik mijn onderbak en doek vervangen heb ze schriftelijk aansprakelijk gesteld, ze reageren niet  wordt er moe van 
ook heeft er neimand gekeken of ik de knikarm zelf weer goed terug gezet heb straks klapt het weer