Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ka
Kate2310 - 25-05-2017 10:23:57
Winkels & Webshops

Wat te doen indien bestelling webshop niet aankomt?

Ik heb een week geleden een dure stijltang van chi besteld op de website www.haarfabriek.be dat onderdeel uitmaakt van http://www.dutchhairshop.nl/" target="_blank">www.dutchhairshop.nl lid van thuiswinkel.org. op de website garanderen ze dat indien de bestelling voor 22 uur besteld is deze die dag nog verzonden wordt met post.nll. ik heb nog steeds niets ontvangen. wanneer ik hun probeer te bereiken krijg ik te horen dat ze telefonisch en per e-mail niet bereikbaar zijn wegens organisatorische redenen. enkel via facebook zijn ze bereikbaar. wanneer ik ze een bericht op facebook stuur krijg ik volgende automatische reactie: kate, wij hebben momenteel geen toegang tot onze systemen. hier wordt hard aan gewerkt. bestellingen zullen in ieder geval zoveel en snel mogelijk uitgeleverd worden. wij verwachten rond 14 mei weer bereikbaar te zijn.
op hun facebookpagina ontdekte ik dat ik niet de enige ben die zich 'opgelicht' voelt en reeds betaald heeft maar nog steeds (zelfs meer dan een maand) haar bestelling niet heeft gekregen. tegen sommigen is zelfs gezegd dat ze worden overgenomen en dat ze hun bestelling alsnog krijgen of hun geld terugkrijgen. hoe kan een webshop die naar een faillissement dreigt alsnog betalingen uitvoeren, zondat dat de consument daar iets van af weet?  wat kunnen we hier aan doen?