Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eekje0
eekje0 - 27-05-2017 00:45:44
Winkels & Webshops

Post.nl belazerd de boel

Ik heb een tracking gevolgd van een belangrijk pakket die maandag  22 mei geleverd zou worden tussen 11.00/13.30 uur
ik heb gewacht tot bijna half 5 en nog eens geprobeert te volgen, stond er ineens dat wegens omstandigheden het pakket vertraagd was en nog bezorgd kon worden tot 21.30 uur.
ik persoonlijk gechat met post.nl en die keek alles na, kwam goed zei die.
ok 22.00uur nog niks. weer gechat, kreeg ineens te horen dat ik niet thuis was en ze me gemist hadden, na ja zeg, zit met mn neus de hele dag bijna naar buiten te kijken, mijn man werkte de hele dag in de tuin. alsof ik een leugenaar ben ,zo voel ik me.
volgende dag werd mn pakket bezorgd, door een andere persoon, bleek het pakket ook nog eens beschadigd te zijn aan 2 kanten en wat erin zat dus ook.
 kan en mag dit zomaar , dat men gewoon niet bezorgd terwijl het bedrijf waar ik wat koop op zn site hebt staan, volgende dag in huis.
is ook vervelend voor hun.heb ze het dan ook gemaild.

is er niemand die post.nl op de vingers tikt?
volgens de bezorgster heeft melden geen zin want gaat ene oor in en andere uit.ze weet dit uit ervaring