Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerdaterhaar
gerdaterhaar - 12-07-2017 10:36:12
Garantie & Verzekeringen

Garantie product

Ik heb een spuittoestel voor vliegenbestrijding voor in de stal. wordt nu natuurlijk veelvuldig gebruikt. nu lekt dit spuittoestel. je kunt een los onderdeel bestellen voor 26 euro (ex btw). ik heb dit voorgelegd aan de site waar ik dit toestel besteld heb. zij leveren geen losse onderdelen. nu moet het apparaat retour en moet ik afwachten op eventuele reparatie of vervanging toestel of indien niet voorradig geld retour. dus ben ik dit apparaat een poos kwijt. retour verzending moet in originele verpakking (heb ik natuurlijk niet meer) en op mijn eigen kosten. wat zijn nu mijn rechten? ik heb ze gevraagd of ze de 26 euro zouden willen vergoeden dan bestel ik zelf het onderdeel. dat willen ze niet. het gaat natuurlijk om een klein bedrag maar ik heb ook garantie. is het normaal dat je zelf de kosten van retour moet betalen en moet ik perse het apparaat retour sturen of moeten ze ook de kosten van het onderdeel betalen, aangezien ik niet een poos zonder dit apparaat kan.