Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ju
juano - 21-08-2017 20:56:13
Winkels & Webshops

Foute bril van Hans Anders

voor het inmeten van 2 brillen stonden we 2,5 uur in de hans anders winkel te wachten. door een chaotische actiedrukte lag het maken van fouten op de loer. bij het afhalen van mijn bril bleek duidelijk dat de glazen niet deugden, toch werd ik naar huis gestuurd om ’te wennen’. bij een 3e bezoek werd opnieuw gemeten en bleef mijn nieuwe bril achter. bij het vierde bezoek werd erkent dat foute glazen waren geleverd en kreeg ik de gecorrigeerde bril mee naar huis. een onderdeel van de chaotisch werkwijze was dat tussen de personeelsleden niet werd gecommuniceerd, steeds weer opnieuw moesten wij het hoe en waarom uitleggen. ook hierdoor weer kans op fouten. reactie hans anders, sorry, het is niet anders. wij hebben geen vertrouwen meer in deze handelswijze.