ju
door juano Aug 21, 2017 om 20:56
Winkels & webshops

Foute bril van Hans Anders

Voor het inmeten van 2 brillen stonden we 2,5 uur in de Hans Anders winkel te wachten. Door een chaotische actiedrukte lag het maken van fouten op de loer. Bij het afhalen van mijn bril bleek duidelijk dat de glazen niet deugden, toch werd ik naar huis gestuurd om ’te wennen’. Bij een 3e bezoek werd opnieuw gemeten en bleef mijn nieuwe bril achter. Bij het vierde bezoek werd erkent dat foute glazen waren geleverd en kreeg ik de gecorrigeerde bril mee naar huis. Een onderdeel van de chaotisch werkwijze was dat tussen de personeelsleden niet werd gecommuniceerd, steeds weer opnieuw moesten wij het hoe en waarom uitleggen. Ook hierdoor weer kans op fouten. Reactie Hans Anders, sorry, het is niet anders. Wij hebben geen vertrouwen meer in deze handelswijze.

3199 9 Rapporteer

getty
door getty - Aug 21, 2017 om 20:58
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Maar is de nieuwste bril dan nu wel goed?

ju
door juano Aug 30, 2017 om 11:55
50 Antwoorden / 65 Vragen

Helaas, ik heb mijn 'oude' bril weer opgezet. Overigens is deze 'oude' bril ook van HansAnders, het kan dus wel goed gaan. Tot op heden geen oplossing van Hans Anders en 250 euro armer, jammer.

aurora1
door aurora1 Aug 30, 2017 om 16:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Had u dan wel een nieuwe bril en/of andere glazen nodig?

diumenge
door diumenge - Aug 21, 2017 om 21:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Die bril is zeker nog niet goed. Dit is Vraag & Beantwoord.

Po
door Pontiac Aug 22, 2017 om 13:30
131 Antwoorden / 5 Vragen

schreewend  , haalt niets uit ,U heeft ook een bril nodig er staat :  kreeg ik de gecorrigeerde bril mee naar huis

diumenge
door diumenge Aug 22, 2017 om 16:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je snapt het niet helemaal hè Pontiac?

ju
door juano Aug 30, 2017 om 11:49
50 Antwoorden / 65 Vragen

Wat is de zin van Uw reactie ?

diumenge
door diumenge Aug 30, 2017 om 18:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen

U er op wijzen dat dit Vraag & Beantwoord is, omdat u geen vraag stelt en alleen mededeling doet over een probleem met uw bril heb ik dat als service extra groot neergezet. Zodat het ook zonder bril te lezen is. Graag gedaan.

tijger1
door tijger1 - Aug 21, 2017 om 21:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bij een "chaotische aktiedrukte" gaat men toch de winkel uit en komt eventueel op een ander tijdstip terug?

Het is toch geen pak zeeppoeder die voordeliger verkocht wordt?

jo
door jorisw Aug 22, 2017 om 14:37
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als het zo druk is zal het wel heeeel goedkoop geweest zijn. Althans, dat denken de meeste mensen die dan gaan staan dringen.

ju
door juano Aug 30, 2017 om 12:04
50 Antwoorden / 65 Vragen

Dag Tijger (32551!!). Voor het inmeten van gehoorbeschermers was ik al in de winkel, daarna volgede de afspraak voor het inmeten van de nieuwe bril. Zomaar weglopen doe je niet.
U zou het beslist anders plannen...

Cookies
door Cookies Aug 30, 2017 om 12:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.....Zomaar weglopen doe je niet..... Zomaar nutteloos 2,5 uur in de winkel rondhangen wel?

tijger1
door tijger1 Aug 30, 2017 om 12:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@juano. Fijn dat u nu ook overbodige zaken ziet met uw bril. Nooit gehoord van een nieuwe afspraak maken?

ge
door george321 - Aug 21, 2017 om 22:07
390 Antwoorden / 1 Vragen

Als de bril nu wel goed is, was dit een samenloop van omstandigheden, daar doe je niets aan. Iedereen, ik ook, maak fouten bij wat hij/zij doet. Heeft u zich nooit vergist, al was het maar een kleinigheidje? Persoonlijke ervaring bij speksevers: twee brillen tegelijk in alle rust besteld, de ene bril had plus glazen, de andere had min glazen bij aflevering.

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Aug 21, 2017 om 22:32
7374 Antwoorden / 14 Vragen

Wij hebben geen vertrouwen meer in deze handelswijze.

Dat weten wij dan ook weer, maar wat is nu de vraag?

hansje klein
door hansje klein - Aug 21, 2017 om 23:32
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Hans Anders heeft ook een afdeling hóóroplossingen, misschien luisteren die dan béter?

aurora1
door aurora1 - Aug 22, 2017 om 00:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Een volgende keer een afspraak maken zoals vaak gedaan wordt voor het "inmeten" van een bril. U wilde 2 brillen laten "inmeten" en kwam met grote drukte en bleef nadrukkelijk wachten? Niet te geloven. Dan ga je toch weg en kom je een andere keer als het niet druk is terug en liever nog: maak daarvoor een afspraak.
Ik heb overigens al vele jaren, ik denk minstens de tachtiger jaren vorige eeuw, erg goede ervaringen met Hans Anders en in meerdere filialen in verschillende steden.
Wat is uw vraag eigenelijk?  Of wilt u in veel overbodigheden verslag uitbrengen van uw eigen niet zo verstandige handelen?

ne
door neodutchio - Aug 22, 2017 om 09:20
5166 Antwoorden / 12 Vragen

Lang leve de woordjes korting en gratis. U blijft uren wachten, want een korting mag u niet laten lopen he. Gelukkig gaat het maar om uw ogen, daar hoef je ook niet veel tijd voor te besteden. En als u bij voorbaat al dacht dat het mis zou kunnen gaan, dan vindt u uw ogen echt helemaal niet belangrijk genoeg.

Namens Hans Anders bedankt voor het zwart maken terwijl ze de fout netjes opgelost hebben. Aan u hoeft ook geen verantwoording afgelegd te worden waarom het zo chaotisch is tussen de personeelsleden.

boppe1943
door boppe1943 - Aug 30, 2017 om 11:56
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Lees over de "niet-goed-geld-terug-garantie" van Hans Anders:https://www.hansanders.nl/service/garanties/niet-goed-geld-terug/