Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ea
eaoudshoorn - 23-09-2017 20:27:01
Winkels & Webshops

Retourneren onjuiste betaling

Vrijdag 22 september heb ik bij een ticketbureau 6 tickets betseld en via i-deal betaald. zodra ik de bevestigingsmail las zag ik dat ik een fout had gemaakt. ik heb onmiddellijk telefonisch gepoogd de betaling te annuleren, maar de betreffende medewerkster beweerde dat dit niet ging omdat het een tijdgebonden bestelling betrof. zij beriep zich ook op de algemene voorwaarden, waarin dit vermeld zou staan. die heb ik overigens tijdens de boeking niet gezien, maar dat ligt misschien wel aan mij.
ik vond dit een vreemd verhaal omdat je op deze wijze meteen en onherroepelijk gestraft wordt voor een gemaakte fout die je direct na de ontdekking (en dat was een uurtje later of zo!) ongedaan wilt maken. zijn er nog juridische of andere mogelijkheden om hier iets aan te doen?
ik hoop dat u mij kunt helpen.
met vriendelijke groet,

ernst oudshoorn