Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Snik
Snik - 03-09-2020 19:45:18
Winkels & Webshops

Bijbetalen voor duurdere uitvoering door fout winkel

We hebben 3 maanden geleden plissé gordijnen besteld bij cp. om de definitieve order te plaatsen is er een meetafspraak 4 weken later ingepland. bij order en ook door degene die heeft ingemeten (via cp) is duidelijk aangegeven dat het om kunststoffen kozijnen gaat en dat de plissé gordijnen op het raam geplakt moeten worden. definitieve order is door cp geplaatst en nu 2 maanden later willen ze monteren hebben ze plisse gordijnen besteld voor houten kozijnen wat ingeboord moet worden. foutje! dat kan natuurlijk gebeuren maar nu komt het:  wat wij wilde en waar we altijd over gesproken hebben is er alleen in een duurder uitvoering dus of we even bij willen betalen we kunnen 20% korting krijgen. ze erkende aan de tel dat ze een fout hebben gemaakt. los van dat we al z.on tijd wachten vraag ik me af of ze niet gewoon moeten leveren wat we hebben afgesproken? kunnen zij onder de verkoop uit met het argument dat ze een fout hebben gemaakt en/of ons vragen extra te betalen voor een duurdere uitvoering. ik weet dat wij de koop kunnen ontbinden op basis van extra bijbetalen maar het gaat er mij meer om wat cp rechten zijn als verkoper.alvast bedankt