Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sy
Sylcorona - 14-03-2024 16:48:00
Huishouden & Energie

Dyson stofzuiger

ik heb een dyson steelstofzuiger, oplaadbaar en binnen de garantie termijn ging de steel kapot. in januari heb ik dit gemeld en zou een nieuwe steel krijgen. nu zijn we twee maanden verder en ik heb deze nog steeds niet ontvangen. contact gehad per mail, whatsapp, telefoon, en kom geen steek verder. de medewerkers zeggen dat ze niet weten hoe lang het nog duurt en ze weten ook niet waarom het zo lang duurt. per whatsapp moet je vaak meer dan een dag wachten tot je antwoord krijgt. ik heb al een klacht ingediend maar ook daar wordt niets mee gedaan. 


heeft iemand hier ervaring mee en ook zoiets meegemaakt met dyson?