Sy
door Sylcorona Mar 14, 2024 om 16:48
Huishouden & energie

Dyson stofzuiger

Ik heb een Dyson steelstofzuiger, oplaadbaar en binnen de garantie termijn ging de steel kapot. In januari heb ik dit gemeld en zou een nieuwe steel krijgen. Nu zijn we twee maanden verder en ik heb deze nog steeds niet ontvangen. Contact gehad per mail, WhatsApp, telefoon, en kom geen steek verder. De medewerkers zeggen dat ze niet weten hoe lang het nog duurt en ze weten ook niet waarom het zo lang duurt. Per WhatsApp moet je vaak meer dan een dag wachten tot je antwoord krijgt. Ik heb al een klacht ingediend maar ook daar wordt niets mee gedaan. 


Heeft iemand hier ervaring mee en ook zoiets meegemaakt met Dyson? 

2136 7 Rapporteer

Topantwoord

sw
door swat1500 - Mar 14, 2024 om 16:56
3796 Antwoorden / 0 Vragen
14

Heeft u de stofzuiger rechtstreeks bij Dyson gekocht. Zo nee, dan had u bij de verkoper moeten zijn met uw claim.
Indien wel bij Dyson rechtstreeks gekocht dan een termijn stellen voor ontvangst van de steel of anders vervanging van de volledige stofzuiger eisen dan wel tot ontbinding van de koopovereenkomst over gaan en uw geld terug eisen.

pr
door prikker Mar 18, 2024 om 12:19
15 Antwoorden / 1 Vragen

Delete

Thecla58
door Thecla58 - Mar 14, 2024 om 16:56
862 Antwoorden / 3 Vragen
1

De medewerkers van Dyson geven toch aan niet te weten hoe lang het duurt en waarom het zo lang duurt. Ik snap dat het niet is wat je wil horen, maar die medewerkers kunnen geen ijzer met handen breken.
Ben het met je eens dat het lang duurt, maar het is niet anders. Patience is a virtue hoe moeilijk het ook is.

Je zou kunnen proberen om een aangetekende en een brief per reguliere post te sturen en ze in gebreke stellen. Misschien dat dat de zaak enigszins kan bespoedigen.


ju
door juliomariner Mar 14, 2024 om 17:47
1330 Antwoorden / 2 Vragen

Handen kun je heel goed met ijzer breken, omgekeerd niet ;-)

Thecla58
door Thecla58 Mar 14, 2024 om 17:50
862 Antwoorden / 3 Vragen

@Juiomariner

soms zijn mijn vingers sneller dan goed is. ;-))

ju
door juliomariner Mar 14, 2024 om 20:55
1330 Antwoorden / 2 Vragen

Toch niet met het ijzer gebroken. Mijn vingers zijn prima maar het toetsenbord op mijn mobiel te klein. ;-)

Mabelle
door Mabelle - Mar 14, 2024 om 17:02
456 Antwoorden / 1 Vragen
1

Een nieuwe zuigbuis kun je ook kopen bij https://www.partsnl.nl/stofzuiger-onderdelen/dyson/zuigbuis Dan kun je in ieder geval je stofzuiger weer gebruiken terwijl je wacht op levering vanuit Dyson. 

Zelf geen ervaring met Dyson. Zou in dit geval toch blijven proberen via WhatsApp en telefoon.

sira
door sira - Mar 14, 2024 om 17:34
2364 Antwoorden / 24 Vragen
2

De vraag van Swat1500 is juist, heeft u de stofzuiger rechtstreeks bij Dyson gekocht?!

Heel veel consumenten nemen bij problemen contact op met de fabrikant, maar de fabrikant heeft helemaal niets met u te maken, tenzij zij zelf de stofzuiger rechtstreeks aan u hebben geleverd, maar heeft u de stofzuiger bij een winkelier of een webwinkel gekocht, moet u daar zijn. De verkoper is uw aanspreekpunt en ook degene die garantie moet geven.

Als Dyson niet de verkoper is, kan dat de reden zijn dat u zolang moet wachten.

ne
door neodutchio - Mar 14, 2024 om 19:36
5166 Antwoorden / 12 Vragen
1

Al geruime tijd stikt het van de klachten over Dyson. Niet, slecht of laat leveren is iets dan niet abnormaal is. Wat de reden is geen idee, maar dat u niet de enige bent klopt.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Mar 14, 2024 om 20:44
1783 Antwoorden / 31 Vragen
1

Geachte Sylcorona,

De service van Dyson is slecht te noemen.

Uw klacht is hier al eerder aan de orde geweest , klik op de volgende link:


https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/garantie-verzekeringen/garantie-dyson?id=601911

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer