ik
door ikke2506 Nov 22, 2015 om 07:39
Computers & telefonie

Mag ik een nieuwe eisen ?

In juni 2015 een Huawei Smartphone bij mijn KPN abonnement genomen en al vanaf dag 1 ellende na 2 weken een nieuwe gekregen nu is hij al 6 x voor reparatie geweest er is van alles aan gebeurd en mis mee ik heb een klacht ingediend en ze via Facebook benaderd en gezegd dat ik een nieuwe eis of mijn aankoopbedrag terug wil dit laatste kan niet omdat hij niet rechtstreeks bij hun is gekocht ze komen met allerlei zogenaamde oplossingen die ik allang 10 tal x heb uitgevoerd ja kom ook niet uit een EI maar ze gaan er niet heel veel aan doen er zijn 10 tallen klachten te vinden maar oplossen doen ze niet mag ik een nieuwe telefoon eisen of mijn aankoopbedrag terug ben er helemaal klaar mee hij is meer voor reparatie weg dan ik er plezier van kan hebben

1427 17 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita567
door marita567 - Nov 22, 2015 om 08:04
1576 Antwoorden / 17 Vragen
0

Hallo ikke2506 ,

Hier kunt u zien wat uw rechten zijn bij een kapot toestel . klik hier

ik
door ikke2506 - Nov 22, 2015 om 08:10
11 Antwoorden / 3 Vragen
0

Dank u wel ga er gelijk mee aan de slag ook omdat de telefoon nog geen 6 maanden is !

marita567
door marita567 - Nov 22, 2015 om 08:22
1576 Antwoorden / 17 Vragen
0

Hier kunt uw ook nog een klacht indienen . klik hier

ik
door ikke2506 - Nov 22, 2015 om 08:23
11 Antwoorden / 3 Vragen
0

Dat heb ik al gedaan maar daar reageert Huawei niet op daar staan veel klachten op tegen hun !

marita567
door marita567 - Nov 22, 2015 om 08:32
1576 Antwoorden / 17 Vragen
0

Zeer vervelend , dan maar mijn eerste link gebruiken want uw hebt duidelijk een ondeugdelijk product , al helemaal bij 6 keer repareren .

Succes ,

Met vr,gr.

ik
door ikke2506 - Nov 22, 2015 om 08:33
11 Antwoorden / 3 Vragen
0

Klopt KPN wijst naar Huawei en Huawei doet niks dus ik ga me nu tot KPN richten

Dank u Wel

marita567
door marita567 - Nov 22, 2015 om 08:42
1576 Antwoorden / 17 Vragen
0

Lees ook goed wat er geschreven staat bij mijn eerste link : Wat kan ik doen als ik er niet uitkom met de verkoper .

ik
door ikke2506 - Nov 22, 2015 om 09:29
11 Antwoorden / 3 Vragen
0

Heb net KPN gebeld en ik moet morgen terug bellen en ze zijn zeker bereid om dit goed af te handelen ben benieuwd met wat ze gaan komen !

marita567
door marita567 - Nov 22, 2015 om 09:44
1576 Antwoorden / 17 Vragen
0

[quote=ikke2506 schreef op zondag 22 nov 2015, 09:29]Heb net KPN gebeld en ik moet morgen terug bellen en ze zijn zeker bereid om dit goed af te handelen ben benieuwd met wat ze gaan komen !

Dit is al iets , nu maar hopen op een goede afloop het heeft lang genoeg geduurd .

pi
door pieterwolters - Nov 22, 2015 om 09:55
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat zijn/waren precies de problemen? Bij smartphone (en PC's) is het ondeugdelijk zijn vaak niet zo zwart/wit als bij andere producten.

ik
door ikke2506 - Nov 22, 2015 om 09:59
11 Antwoorden / 3 Vragen
0

Het scherm is al 2 x vervangen de apps doen het niet krijg elke keer zwart scherm en hij loopt vast hij is altijd gratis gerepareerd dus daar kunnen ze niet over vallen wat betreft ondeugdelijk gebruik anders hadden ze het me wel laten betalen als dit zo was nu wachten wat ze morgen gaan zeggen

marita567
door marita567 - Nov 22, 2015 om 10:08
1576 Antwoorden / 17 Vragen
0

[quote=pieterwolters schreef op zondag 22 nov 2015, 09:55]Wat zijn/waren precies de problemen? Bij smartphone (en PC's) is het ondeugdelijk zijn vaak niet zo zwart/wit als bij andere producten.

Ts vermeld toestel is nog geen 6 maanden .
klik hier

ik
door ikke2506 - Nov 22, 2015 om 11:54
11 Antwoorden / 3 Vragen
0

Mag ik als KPN meewerkt alsnog mijn contract ontbinden want ze hebben me van het kastje naar de muur gestuurd en elke x onverwachte kosten als ik in het ziekenhuis in Belgie lig want je kunt het wel een bundel EU aanzetten maar dan kun je niet zien hoever en of je over heen zit dus elke maand een rekening van 70 a 80 euro omdat je het niet kan bijhouden en zie nu dat het echt veel goedkoper kan

sw
door swat1500 - Nov 22, 2015 om 13:06
3795 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoewel een en ander onlosmakelijk aan elkaar verbonden lijkt te zijn, zijn voortdurende problemen met de telefoon geen grond om het abonnement bij KPN op te zeggen.
Feitelijk heeft u met KPN afgesproken via een contract (het abonnement) dat zij bepaalde mobiele diensten aan u leveren en dat u ze kunt afnemen. Daarnaast heeft u bij KPN een telefoon naar uw keuze gekocht op afbetaling. De termijnen waarmee u afbetaald worden "voor uw gemak" tegelijk met uw abonnementskosten bij u afgeschreven.
Alleen als KPN de afgesproken mobiele diensten niet levert zou er, na ingebrekestelling, een moment kunnen komen dat u het abonnement kunt opzeggen.
KPN is echter wel de leverancier van uw telefoon en dient er voor te zorgen dat u binnen de wettelijke garantietermijn daar onbezorgd gebruik van die telefoon moet kunnen blijven maken. De telefoon op lijkt gezien uw klachten niet goed te functioneren. U moet zich dan wenden tot de leverancier van het apparaat en niet tot de leverancier.

sw
door swat1500 - Nov 22, 2015 om 13:11
3795 Antwoorden / 0 Vragen
0

Oeps, in de laatste zin van mijn reactie dient bij het laatste woord "leverancier" het woord "fabrikant" gelezen te worden.

ik
door ikke2506 - Nov 23, 2015 om 10:34
11 Antwoorden / 3 Vragen
0

Kpn heeft het opgelost ik krijg morgen een nieuwe smartphone tja als je een beetje boos doet dat je een adres wilt om een brief te sturen en ze die niet geven gaan ze gelijk iemand erbij halen die het heeft opgelost

marita567
door marita567 - Nov 23, 2015 om 11:11
1576 Antwoorden / 17 Vragen
0

Hallo ikke2506 ,

Bedankt voor het terug melden , veel plezier met uw nieuwe smartphone .

Met vr,gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer