Cashback krijg ik niet terug van Samsung
Ik heb op 29 december een Samsung TV gekocht met Cashback van 100,00 euro.
De actie liep tot 4 januari, ik dat dat dat met de koop te maken had. Het bleek dat het met de promotie deelname registratie te maken had en krijg ik mijn cashback niet meer.
Ik vind dit wel erg kort voor het terugvragen van een cashback. Is hier nog wat aan te doen??
Hallo savommeren,
.....Ik vind dit wel erg kort voor het terugvragen van een cashback.....
Een actie heeft nu eenmaal een bepaalde looptijd en je hebt de tv dus op het eind van de actieperiode gekocht.
.....Is hier nog wat aan te doen??.....
Nee.
Jammer!
Met vr.gr.
Als de aanschaf nog wel binnen de periode viel, dan is het sluiten van de actie op 4 januari inderdaad wel héél kort daar op. Ben echter bang dat daar inderdaad niets meer aan te doen is.
Bij de volgende cashback actie héél goed de kleine lettertjes lezen dus.
Zoek eens uit bij je verkoper wanneer die actie gestart is. Ik maak me sterk dat dat maar een paar dagen was. Maar u had tussen 29-12 en 4-1 toch wel tijd gehad om € 100 te verdienen?
Ik zie die TV promotie niet op hun site.
Ik heb zelf een Samsung galaxy smartphone gekocht met €20 cashback op 2 januari.
Promotie liep ook tot 4 januari.
Had geen probleem met het registreren van aankoop op hun site en krijg gewoon de €20.
Ze hebben een prima klantenservice, ik zou hun toch eens vragen waarom u niet in aanmerking komt voor feze cashback.
Als die actie werkelijk tot 4 januari liep en u uw aankoop was op 29 december en het TV type valt onder die promotie, dan moet u gewoon de €100 cashback krijgen.
U moet niet te lang wachten want de inzenddatum is dan denk zoals bij de andere promoties 14 januari.
Nog even voor de duidelijkheid.
Het gaat om de datum op het aankoopbewijs.
Registreren kan ook na 4 januari.
[quote=mahadma schreef op zaterdag 10 jan 2015, 16:22]Heeft u wel alle benodigde bewijzen, nota's enz meegestuurd?
Ik denk dat het nog moet gebeuren. Zou er dan als de kippen bij zijn, er vanuit gaande dat wat @phillip36 vermeldt klopt.
Gaat het om deze actie (klik)? Zo ja, snel handelen.
Ga naar www.samsung.com/nl/promotions, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en print deze uit. Stuur het ingevulde aanmeldformulier, samen met een kopie van de aankoopbon en de originele streepjescode met serienummer van de verpakking uiterlijk t/m 11 januari 2015 (poststempel) naar:
Samsung Smart TV promotie (14-0418) Antwoordnummer 1075 6200 VB Maastricht
Online registreren voor deze promotie kan tot en met 7 januari 2015. Uiterlijk 11 januari 2015 moet de complete aanvraag binnen zijn op bovenstaand adres.
Bewijs van verzending of bestelbonnen of bankafschriften worden niet geaccepteerd, slechts (een kopie van) de factuur, de pakbon of de kassabon is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop.
Indien u problemen ondervindt bij het online registreren, neem contact op met de Samsung Service en Informatielijn 0900SAMSUNG (0900-7267864) (10 ct/pm) of per e-mail naar samsung@consumercare.info.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Is botox gevaarlijk voor rimpels
Is botox voor rimpels ongevaarlijk en hebt het nadelen Lees meer
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?
Geachte forumleden,
Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....
Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?
Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer