bd
door bdwvl Aug 13, 2014 om 12:25
Elektronica & tv

Online bestolen

Wij hebben op woensdag 6 augustus een platenspeler besteld en gekocht op www.retronics.nl.
Zij claimen 'voor 18uur besteld, is volgende dag in huis'.
Wij hebben nog steeds geen platenspeler ontvangen.
Als we bellen krijgen we een Engelse voicemail en je kan geen bericht inspreken. Op mail wordt niet gereageerd. Wij hebben de bank gebeld om het bedrag van Euro 69,95 terug te storten, maar dat mogen zij niet. We hebben aangifte bij de politie gedaan. Afgelopen dinsdag is mijn man naar hun 'winkel' in Gouda gereden (er staat op de site 'Wij zijn open, bezoek onze winkel'. Deze 'winkel' betrof meer een schuur en was helemaal niet open.

Bestaat dit bedrijf wel? Site ziet er zo super goed uit??
Hoe krijg je nu ooit óf je geld terug óf je platenspeler bezorgd????

1111 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

czar
door czar - Aug 13, 2014 om 12:44
1209 Antwoorden / 20 Vragen
0

KvK-gegevens:
JK Stores
Hoofdvestiging
KvK 56315244
Vestigingsnr. 000025465775
Lange Groenendaal 114 a Gouda
http://www.retronics.nl

Domeinnaam retronics.nl:
Houder: Trendcode
Administratieve contactpersoon: info@trustino.com

Er rest weinig anders als blijven bellen en blijven mailen.
Misschien zijn we wel op vakantie?
Voor 70 euro ga je ook geen rechtszaak starten en zo te zien zijn ze bij geen enkele branche-organisatie aangesloten.



Gerry1969
door Gerry1969 - Aug 13, 2014 om 15:47
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Ik vind het wel wat snel om de term bestolen er al in te gooien. Misschien was de platenspeler een keer niet op voorraad of heeft hun leverancier een probleem met leveren.
Wettelijk gezien moeten ze binnen 30 dagen leveren en daar zijn er pas 7 van om.

Als je niet bestolen wilt worden ga je naar de winkel wijst er een aan en neemt deze mee.
Dan wordt je alleen qua prijs soms een beetje bestolen maar heb je in ieder geval je platenspeler.

bd
door bdwvl - Aug 13, 2014 om 16:11
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Als de platenspeler niet op voorraad zou zijn, dan stuur je keurig een berichtje.
Of je neemt de telefoon een keer op?! Of je hebt gewoon echt een winkel zoals je ook impliceert op internet i.p.v. schuur?! Je haalt sowieso de belofte van je site af dat je binnen 1 dag levert.
Daarnaast moet je maar eens op beslist.nl kijken (had ik ook eerder moeten doen), dan zie je waarom bestolen best een geode term is in deze :-).

Dus alleen in de winkel word je minimal bestolen en anders neem je een te groot risico???
Het is 2014 hé?!

tijger1
door tijger1 - Aug 13, 2014 om 17:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Het is 2014

Dus dan kijkt u eerst of ze ergens bij aangesloten zijn. En dan weet u dat aangifte doen bij de politie flauwekul is.

gompy2
door gompy2 - Aug 13, 2014 om 17:50
2796 Antwoorden / 0 Vragen
0

Van de site:

LET OP De Vestiging Gouda is gesloten ivm vakantie periode van 25 Juli 2014 tot 11 Aug 2014 Bestellingen via de webshop worden wel dagelijks verwerkt.

crewmember
door crewmember - Aug 14, 2014 om 13:54
1040 Antwoorden / 0 Vragen
0

En volgens mij is dit:

Vestigingsnr. 000025465775
Lange Groenendaal 114 a Gouda

Ook geen schuur, maar ik kan het alleen zien via google maps.

Waar ben jij precies langsgeweest?

mi
door mijnheere - Aug 23, 2014 om 09:27
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo ik heb ook een retro music center 6 in 1 bluetooth besteld op 05-07-2014 van 183,95 euro en ik heb tot nu toe nog niks ontvangen ik heb wel al meerderen mail.s gestuurd en 100 keer gebeld nergens reageren ze op maar ik heb ze nog een week de tijd gegeven om te zorgen dat ik me music center krijg voor ik daar even langs ga !! verderen stappen onder neem

zoekster
door zoekster - Aug 23, 2014 om 10:25
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=mijnheere schreef op zaterdag 23 aug 2014, 09:27]hallo ik heb ook een retro music center 6 in 1 bluetooth besteld op 05-07-2014 van 183,95 euro en ik heb tot nu toe nog niks ontvangen ik heb wel al meerderen mail.s gestuurd en 100 keer gebeld nergens reageren ze op maar ik heb ze nog een week de tijd gegeven om te zorgen dat ik me music center krijg voor ik daar even langs ga !! verderen stappen onder neem
Als u na deze week nog niets van deze toko heft gehoord, dan kunt u het melden op opgeletopinternet.nl

klik HIER

Daar kunt u ook het rekeningnummer van de verkoper neerzetten. Ook kunt u zien of er meerdere gedupeerden zijn.
5 juli bestellen en 23 augustus nog niets hebben ontvangen klopt van geen kant.

Mail aan ze dat u ze op die site gaat plaatsen als er niet snel schot in de zaak komt.

Verder zie ik nu dit op hun site staan.

Op dit moment zijn wij nog even offline wegens een grote storing

Mmm, vreemd

mailen naar

klantenservice@retronics.nl

Nou, daar moeten we het beste maar van hopen.......

zoekster
door zoekster - Aug 23, 2014 om 10:31
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Overigens, negen van de tien keer dat mensen gaan klagen over levering die niet plaatsvindt in combinatie met een site die 'tijdelijk' off line gaat, is er een (op handen zijnde) faillissement gaande.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

pa
paulinarij - May 9, 2024 om 17:00
Voeding & gezondheid

Is botox gevaarlijk voor rimpels

Is botox voor rimpels ongevaarlijk en hebt het nadelen Lees meer

Geboren Amsterdammer
Geboren Amsterdammer - Jan 10, 2024 om 22:32
Winkels & webshops
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Geachte forumleden,

Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....

Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?

Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan? Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer