OHRA huisdierenverzekring
Sinds 2 maanden heb ik een verzekering voor mijn hondje Tisha afgesloten bij OHRA.
Op 6 november moest Tisha een gebitsreiniging ondergaan bij de dierenarts.
Ik heb de factuur van de dierenkliniek via hun website online gedeclareerd.
Na enige dagen, moest ik ineens allerlei historische gegevens van mijn hondje aanvullen.
Eerder wilde men niet uitkeren.Na veel bellen met OHRA, heb ik via mail alle historische gegevens van mijn hondje gemaild en ik heb tot op heden geen uitkering ontvangen van de declaratie :( . Ik vind dit erg vreemd.
Tevens meldt OHRA , dat ik als consument binnen 3 werkdagen een contact antwoord mag ontvangen, maar zij houden zich er niet aan.
Inmiddels hebben wij 3 keer een mail verzonden met alle informatie die zij wensten ook de inscan van de factuur van de dierenarts en nog steeds geen reactie laat staan een uitkering. Wij overwegen naar de Stichting Geschillen Commissie Consumenten zaken te gaan.
Ik neem aan, omdat het in de uitleg niet vermeld staat, dat Tisha erg jong was bij het aangaan van de verzekering? Zijn er veel vragen gesteld en heeft u alles naar eer en geweten ingevuld. Zou graag, alvorens een echt antwoord te geven, de leeftijd van uw hond willen weten. Kan van belang zijn bij beantwoorden.
ik heb alles netjes beantwoord en dit werd ook op band opgenomen, waarom vraagt u dit?
Bent u van Ohra? hahaha
[quote=filijne schreef op vrijdag 28 nov 2014, 21:45]ik heb alles netjes beantwoord en dit werd ook op band opgenomen, waarom vraagt u dit?
Bent u van Ohra? hahaha
Laat maar filijne, op een dom antwoord ga ik ook verder niet meer reageren.
Laat ik u dan maar antwoorden. Uiteraard zijn wij hier allemaal van Ohra.
Op 6 november een gebitsreiniging, nog niet vergoed en nu al naar de geschillencommissie?
Uw hond is blijkbaar al op leeftijd dat u zoveel historische gegevens moest aanleveren. Net verzekerd en dan al een gebitsreiniging nodig? Uiteraard heeft de Ohra dan zo haar bedenkingen.
Een verzekering is voor onverwachte hoge kosten die men niet kan dragen. Niet voor voor de hand liggende zaken.
........Net verzekerd en dan al een gebitsreiniging nodig? Uiteraard heeft de Ohra dan zo haar bedenkingen........
Riekt een beetje naar het verzekeren van een al in brand staand huis.
Wilde echt een serieus antwoord geven maar als je dan onmiddellijk gebombardeerd word als een medewerker van OHRA hoeft 't niet meer, Ga ik gewoon mee met Carola.83 als lijkt 't op de foto een pup. Maar goed, madammeke filijn (vilein) heeft haar conclusie al klaar dus... rest my case.
@ Aurora 1: ja hoor de reiniging van het gebitje was na 30 dagen wachttijd en Tisha is inmiddels 2,5 jaar. Bij het afsluiten van de verzekering heb ik ook netjes aangegeven ( staat ook op band, aangezien zij het gesprek altijd opnemen bij klanten), dat Tisha niet zo'n goed gebitje heeft. Toch kon ik pakket B afsluiten . Pakket C kon niet meer, en dat was natuurlijk ook logisch, omdat de gewrichten een uitsluiting vormen. Zij moest met 6 maanden namelijk een heupkop amputatie en dat had ik ook doorgegeven aan ohra, dus een eerlijke zaak. Aurora uw antwoord vond ik het meest neutraal en niet meegaand met de rest van de kliek, u bent een wijs persoon, aangezien u uw eigen koers kennelijk vaart en anderen meteen een vooroordeel hebben en elkaar een beetje naar de ogen praten.
Dankjewel Aurora1
Maar blijkbaar niet gelezen dat problemen die al aanwezig zijn niet gedekt worden?
"De rest van de kliek"? Onfatsoenlijke reactie.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vattenfall
vattenfall heeft een fout in de afrekening van mei 2023 gemaakt. ze hebben de meterstanden omgedraaid en daardoor te veel terug betaald.
nu schrijven ze het verschil van 620 euro gewoon per 31 mei 2024 van mijn rekening af.mag dat?
Lees meer
Hoe krijg ik mijn hortensia weer tot leven?
Op mijn verjaardag kreeg ik een mooie hortensia voor op mijn balkon. Ik heb hem meteen in een grotere pot gezet, maar dat had ik beter niet moeten doen, want ik had er even niet bij nagedacht dat je moet wachten tot het najaar als de bloemen helemaal uitgebloeid zijn. Nu lijkt de plant dood te gaan. Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer