on
door onterecht1988 Aug 22, 2014 om 15:43
Geldzaken & recht

Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

Op 27 juli 2014 zou ik om 10.20 uur vliegen met Ryan Air vanuit Brussel Zaventem naar Valencia. Om tien voor 9 uur ben ik in een lange rij gaan staan om mijn bagage in te checken. Ik had van te voren al online ingecheckt dus het ging enkel om mijn bagage. Om half tien was de rij nog niet eens halverwege. Om 9.40 riep een mevrouw van de priority balie ‘Valencia!’. Ik ben naar voren gegaan en vervolgens werd mij gemeld dat de bagage incheck gesloten was. Ik werd asociaal weggestuurd met het advies een nieuw ticket te boeken. Er was nog een man voor mij met hetzelfde probleem. Uiteindelijk heb ik een nieuw ticket bij Vueling gekocht, want ik moest naar Valencia. Dit kostte mij 230 euro voor een enkele ticket, terwijl het niet mijn schuld was. Op het scherm boven de balie stond enkel “Ryan Air”, terwijl later bleek dat zowel de reis naar Valencia als naar Ibiza in één rij stonden. Nergens stond dit aangegeven. Ik heb al contact opgenomen via het contactformulier, maar ik kreeg een standaard antwoord met daarin standaard procedures. Dit soort klachten komen vaker voor, terwijl het niet door de onduidelijkheden of niet juist vermelden van informatie komt.

467 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Aug 22, 2014 om 16:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo onterecht1988,

Helaas, je bent de enige niet. (schrale troost).
Klik bv. maar eens hier.

Met vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

d_
d_dejong - May 10, 2024 om 14:38
Geldzaken & recht

Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)

Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

ga
galen135 - May 8, 2024 om 11:23
Auto & vervoer

DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten

Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer