Vragen gesteld door: phpieterse
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Jul 6, 2023 om 11:37
Geachte medewerker,
eerder kocht ik (voor de tweede keer) een bril met (multi-focaal-organisch) zeiss-lenzen. bevielen mij vroeger bijzonder goed. nu, vier jaar later, desintegreren deze lenzen en verdwijnt de (dura visium platinum) coating. bent u bekend met meer van dit soort klachten?
vriendelijke groeten, philip. Lees meer -
Oct 18, 2017 om 13:21
In 2007 startte oegstgeest een plan om een voetbalveld te verhuizen en het vrijgekomen gebied met o.a. woningen te (laten) bebouwen. de ene na de andere rechtzaak volgde aangezien er onvoldoende oplossing werd geboden voor afvoer van hemelwater. er bestaat bij omwonenden angst dat verdere verharding van het ex-voetbalveld de wateroverlast zal doen verergeren.
in 2014 sloot ik een rechtsbijsta ... Lees meer -
Oct 3, 2016 om 11:54
Geacht forum,
zou u aandacht willen besteden aan bovenstaande website en hun voorwaarden in steenkool-nederlands?
een waarschuwing op aanmelders is wel op de plaats!
vriendelijke groeten, philip pieterse, oegstgeest. Lees meer -
May 26, 2015 om 13:01
Deed in maart mijn aangifte over 2014 via de website van de belastingdienst. ik gebruikte daarvoor de ingevulde gegevens welke zij aan mij via hun site ten behoeve van de aangifte verstrekten. mijn aanvullende berekeningen (o.a. aftrek van studiekosten), en op diverse manieren verdeeld tussen mij en mijn partner, gaven elke keer een bedrag aan dat ver onder het terug te verwachten bedrag lag. ... Lees meer
-
Feb 9, 2010 om 01:01
Dixons verkocht mijn dochter onlangs een tweedehands (half) gerepareerde noteboek. verkoper was ook erg opdringerig om haar een verzekering à €6,- per maand aan te smeren. thuisgekomen met haar nieuwe noteboek staan daar bestanden op van de vorige eigenaar en is het beeldscherm stuk. zijn er nog meer klanten van dixons met dergelijke ervaringen? Lees meer
-
Sep 17, 2009 om 09:08
Ik heb sinds 2007 een contract bij feenstra warmte zorg. vóór 10.00 bellen, dezelfde dag gerepareerd. dus niet. er kwam helemaal niemand en afbellen was ook te veel moeite. heb geregeld contact gehad met bep, yvonne, bea en saskia van feenstra's callcentrum. maar, zit nu al drie dagen in de kou en zonder warme douche. afgelopen april had mijn ketel een onderhoudsbeurt moeten hebben. niemand gezien ... Lees meer
-
Mar 8, 2009 om 10:38
Weet iemand of het mogelijk is om met je spaarloonregeling naar een andere bank over te stappen? ik ben namelijk de abnamro zat. als zij de rentevoet aanpassen, moet ik maar lijdzaam toezien hoe mijn spaarloon devalueert. ook vind ik het nogal vreemd om de bankkeuze af te moeten laten hangen van je werkgever. Lees meer
-
Mar 23, 2005 om 03:07
geacht forum, januari 2004 leverde de bijenkorf mij een bankstel. dit meubilar (totaal bedrag euro 3200), type momo van de firma danca, vertoont nu reeds slijtplekken. de bijenkorf is bereidt om 2/3 van de kosten (nieuwe overtrek) te betalen. is dit redelijk?
Lees meer