jo
door johanwester Aug 18, 2014 om 17:42
Huishouden & energie

Service NLE

Het laatste jaar veel gedoe gehad met de NLE. Heb Kassa cc ook mijn een na laatste mail aan de NLE cc gestuurd. Ook op mijn laatste mail een omvangrijk antwoord gekregen maar niet een antwoord op mijn vraag. Hebben jullie meer/vergelijkbare ervaringen met de NLE. Groet, Johan

1650 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Aug 18, 2014 om 17:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Voor contact met Kassa klik links onderaan.

nleservice
door nleservice - Aug 19, 2014 om 08:24
26 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte heer Wester,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet uw gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,
NLE Klantenservice

jo
door johanwester - Aug 19, 2014 om 17:25
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Geachte NLE "service",

Uw reactie: "het spijt ons niet anders te kunnen berichten" werkt mij erg op de lachspieren. U heeft niet een maar meerdere fouten gemaakt. Verkeerde eindstanden gebruiken terwijl u de goede heeft (hebben wij zwart op wit van u). De ene eindafrekening, creditnota, nieuwe eindafrekening, enz. na elkaar hebben wij van u ontvangen. Bijna afgesloten geweest door uw fout. Ettelijke telefoontjes, al met al zeker 2 uur met u gebeld. Telefoonkosten, tijd en ergernis en u wil ons afschepen met 10 euro belkosten.

Nogmaals, laat mij niet lachen, u kunt wel anders maar doet het niet. Maar misschien heeft u wel baad hierbij, negatieve reclame is ook reclame zeggen ze. Negatief zal die zeker lang blijven op deze manier!

J. Wester

tijger1
door tijger1 - Aug 19, 2014 om 17:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik mag hopen dat u overgestapt bent van energieleverancier.

jo
door johanwester - Aug 19, 2014 om 17:54
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Wees maar niet bang, dat hebben we gedaan!

jo
door johanwester - Aug 20, 2014 om 17:35
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Wordt een echt drama en vervolgverhaal met de NLE. Hieronder eerst deel uit reactie van de NLE dd 14-8-2014 op onze klacht:

Daar u het verbruik heeft geconsumeerd kan NLE niet het bedrag van €74,90 wegboeken. Wij zullen u onverplicht en uit coulance een éénmalige compensatie toekennen van €10,00 voor de gemaakte telefoonkosten. Dit bedrag zal uitbetaald worden. Indien u er voor kiest om het bedrag van de eindnota te storneren, zal het verrekend worden. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

We hebben het bedrag gestorneerd en krijgen vandaag een nieuwe nota van de NLE: Bedrag euro 114.90! Dus geen 10 euro in korting gebracht maar 40 euro extra kosten in rekening gebracht. Leve de NLE!

Johan Wester

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer