ra
door rasit Apr 25, 2015 om 16:50
Huishouden & energie

Witgoed monteur

Beste mensen,

De monteur van https://www.witgoed-monteurs.nl/ is langs geweest voor het repareren van mijn droger. In plaats van oplossen is er niks opgelost en kosten in rekening gebracht. Wie heeft verder ervaring met deze oplichters.

groeten

R

2530 17 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Apr 25, 2015 om 17:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Waarom hebt u dan betaald, als hij het nog niet doet?

sw
door swat1500 - Apr 25, 2015 om 17:46
3792 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als reparatie niet meer mogelijk is zult u wel de voorrijd kosten en het arbeidsloon moeten betalen, tenzij het een no cure no pay afspraak was.
Die worden echter nooit gemaakt.

ra
door rasit - Apr 25, 2015 om 17:52
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb betaald omdat er mondeling is gezegd dat het zou doen. ik heb gebeld om aan te geven dat het niet doet en het onderdeel wat ze geplaatst hebben terug moeten nemen met restitutie. Ze willen alleen komen als ik weer de voorrijkosten en uurloon betaal. Alsof je achterlijk bent.

tijger1
door tijger1 - Apr 25, 2015 om 18:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Mondeli g gezegd dat hij het zou doen? Dat test u toch even uit voordat u betaalt?

ra
door rasit - Apr 25, 2015 om 18:17
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

Voor een normale test moet je minimaal 1 ronde draaien met de droger. Dat is zo een uur. Dan had ik daarvoor ook moeten betalen. je gaat ervan uit dat het klopt wat deze mensen zeggen. Niet dus.

edrick3
door edrick3 - Apr 25, 2015 om 18:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo rasit,

.....Alsof je achterlijk bent......
Dat zou ik natuurlijk niet durven beweren, maar het is wél 'onverstandig' geweest om te betalen zónder dat de machine gecontroleerd is.
Heb je wel een rekening gekregen?
Staat daar niets op vermeld over garantie op de reparatie?

Met vr.gr.

ra
door rasit - Apr 25, 2015 om 18:21
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

Het lijkt er op dat er geen andere mensen zijn die ervaring hebben met de monteurs van deze website. De controle zou mijn inziens nog duurder uitkomen vandaar dat ik heb geloofd dat het wel zou werken.

costnix
door costnix - Apr 25, 2015 om 19:01
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Vertrouwen is goed, controle is beter!

bo
door boiler - Apr 25, 2015 om 20:00
64 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=rasit schreef op zaterdag 25 apr 2015, 18:21]Het lijkt er op dat er geen andere mensen zijn die ervaring hebben met de monteurs van deze website. De controle zou mijn inziens nog duurder uitkomen vandaar dat ik heb geloofd dat het wel zou werken.

Dus anderhalf uur na het stellen van je vraag is je geduld al op? Nu snap ik het....

ra
door rasit - Apr 25, 2015 om 20:38
6 Antwoorden / 1 Vragen
0


Dus anderhalf uur na het stellen van je vraag is je geduld al op? Nu snap ik het....

Heb jij een goed antwoord dan?

bo
door boiler - Apr 25, 2015 om 20:42
64 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je vraagt om ervaring met "deze oplichters"...allereerst zijn ze dat niet en ten tweede; nee, geen ervaring.
En geef ook maar eens een specificatie van de rekening. gewoon wat roeptoeteren is niet de weg.

ra
door rasit - Apr 25, 2015 om 20:48
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=boiler schreef op zaterdag 25 apr 2015, 20:42]Je vraagt om ervaring met "deze oplichters"...allereerst zijn ze dat niet en ten tweede; nee, geen ervaring.
En geef ook maar eens een specificatie van de rekening. gewoon wat roeptoeteren is niet de weg.

ra
door rasit - Apr 25, 2015 om 20:52
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=boiler schreef op zaterdag 25 apr 2015, 20:42]Je vraagt om ervaring met "deze oplichters"...allereerst zijn ze dat niet en ten tweede; nee, geen ervaring.
En geef ook maar eens een specificatie van de rekening. gewoon wat roeptoeteren is niet de weg.

Fijn voor je dat je hier geen ervaring mee hebt. Jammer dat je niet verder leest en totaal niet begrijpt waar het hier om gaat. spelen met woordjes mag je ergens doen.

bo
door boiler - Apr 25, 2015 om 21:30
64 Antwoorden / 0 Vragen
0

Spelen met woordjes is juist heel leuk als iemand een warrig topic opent en maar de helft vertelt... Oja...wellicht had je tijdens dat proefdraaien van je droger (oeps, dat ben je vergeten) even moeten zoeken naar de term " oplichter". Zullen ze bij witgoed-monteurs.nl niet zo blij zijn dat je ze zo noemt.
Gevalletje smaad en laster, zoek ook maar op.

Prettig weekend! Ik ben weg.

19
door 1953 - Apr 26, 2015 om 00:20
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Op de uitgevoerde werkzaamheden zit ook garantie. Of de monteur zijn factuurboek vergeten mee te nemen? Bij dat laatste zit u met de gebakken peren!

Hoe oud is de wasdroger? Was het nog wel een reparatie waard?

getty
door getty - Apr 26, 2015 om 13:24
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

Ik geloof eerlijk gezegd ook niet dat ik ter plekke een was erin zou doen om te controleren of het gemaakte, weer werkt. Is dat wel zo realistisch om dat te zeggen? Doet iemand dat daadwerkelijk?

hutch
door hutch - Apr 26, 2015 om 13:25
4515 Antwoorden / 29 Vragen
0

Nee, geen ervaring met dit soort 'bedrijfjes'......
Bij het zien van hun (zeer) amateuristische website, zou ik direct al afhaken.

Dit bedrijfje heeft uw droger gerepareerd en en aangegeven dat uw droger het weer doet. Of deze nu 10 jaar oud is, of 3 jaar, doet niet ter zake.

Nu de droger het nog steeds niet doet, is dit bedrijfje in gebreke gebleven.
Zij dienen dus terug te komen en dat te doen wat is overeengekomen.

"ik heb gebeld om aan te geven dat het niet doet en het onderdeel wat ze geplaatst hebben terug moeten nemen met restitutie. Ze willen alleen komen als ik weer de voorrijkosten en uurloon betaal."

Daar heeft u (nog) geen recht op. U dient dat bedrijfje de gelegenheid te geven om de overeenkomst na te komen: repareren dus en dat zonder extra kosten.

Maar als dat bedrijfje reageert zoals u heeft aangegeven, heb ik daar een hard hoofd in. U hoeft geen voorrijkosten te betalen omdat zij de overeenkomst niet juist nagekomen zijn.

Het probleem bij dit soort bedrijfjes is, dat zij nergens bij zijn aangesloten en als zij niet, of niet juist reageren, u als klant een probleem heeft. U dient in dat geval een rechtszaak te beginnen en dat is meestal niet te doen i.v.m. de (hoge) kosten. En dat weten dergelijke bedrijfjes ook en nemen zij vaak een demotiverende houding aan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

d_
d_dejong - May 10, 2024 om 14:38
Geldzaken & recht

Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)

Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer

Ida b
Ida b - May 10, 2024 om 12:19
Huishouden & energie

Rolluik

Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer

Rienvh
Rienvh - May 10, 2024 om 08:26
Computers & telefonie

Cookies???

Waarom moet Ik op de websites van Kassa en Radar bijna elke week die Rottige cookies accepteren???
Terwijl ik op andere websites dat een keer doe en dan er niet meer lastig gevallen word.
Ik zie het antwoord al komen "dan moet je ze op automatisch accepteren zetten"
Nee dat doe ik niet omdat ik niet alle cookies van andere websites wil accepteren!!!

Graag normale antwoo ... Lees meer