yv
door yvonne68 Jun 18, 2014 om 13:39
Voeding & gezondheid

Cosmedical Skincare

Kan er iemand mij meer informatie geven over COSMEDICAL SKINCARE in Eindhoven of Valkenswaard?
Ik heb hier zelf een hele negatieve ervaring mee en kom steeds meer klachten tegen op internet.
Ze liegen en bedriegen en zijn grote oplichters!

2910 17 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 18, 2014 om 13:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat voor informatie wilt u dan hebben?

yv
door yvonne68 - Jun 18, 2014 om 14:15
2 Antwoorden / 1 Vragen

elke informatie dat betrekking heeft op dit bedrijf.
Zeker wat betreft de eigenaren.
Ze zijn telefonisch niet te bereiken alleen voicemail maar geen reactie
Ik heb mail gestuurd: geen reactie
Ik heb smsjes gestuurd daar heb ik 1x reactie op gehad dat ze contact op zouden nemen met mij:helaas ook weer niet gebeurd.
Ik heb €139.- betaald en nog 7 behandelingen te goed.

edrick3
door edrick3 - Jun 18, 2014 om 14:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo yvonne68,

Kijk eens hier.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Jun 18, 2014 om 14:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@yvonne68,

Contact gegevens
Contact informatie:
Cosmedical Skincare
Keizersgracht 23
5611GC EINDHOVEN

of

Cosmedical Skincare
Waalreseweg 1c
5554HA Valkenswaard

Tel : 040 78 79 317
GSM: 06-57030261
E-mail : cosmedical-skincare@live.nl

yv
door yvonne68 - Jun 18, 2014 om 14:36
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt edrick3 die gegevens heb ik zelf ook.
Maar ze zijn onbereikbaar en ik lees nu op verschillende sites dat er heel veel mensen bedrogen en gedupeerd zijn.
Je betaalt de behandelingen vooraf en dan wordt telkens de behandeling afgebeld.
Het voelde al heel raar bij de 1e behandeling dat de deur op slot was toen ik daar kwam en toen de eigenaar me binnen liet ging hij weer meteen op slot.
Je kunt alleen de voice mail inspreken maar krijgt gewoon geen reactie terug ook niet via mail of sms.
Volgens mij is de eigenaar met de noorderzon vertrokken en daarom wil ik graag weten of er mensen zijn die daar iets meer vanaf weten en wat ik voor actie moet ondernemen

zoekster
door zoekster - Jun 18, 2014 om 14:55
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Heeft u een deal via Groupon?

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 18, 2014 om 16:28
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Yvonne68,
ik heb een site gevonden maar er staat bij dat het niet electronisch of op andere wijze overgedragen mag worden dus als hier iemand b.v. Zoekster vind dat het hier wel het kan dan maak ik er een link van.
Vr. Gr. sjoppie.

zoekster
door zoekster - Jun 18, 2014 om 16:46
10965 Antwoorden / 34 Vragen

@sjoppie
Als je het niet rechtstreeks mag kopiëren, kun je er wel een gewone link van maken.

Dus Http// www. enzovoort.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 18, 2014 om 16:49
7188 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=zoekster schreef op woensdag 18 jun 2014, 16:46]@sjoppie
Als je het niet rechtstreeks mag kopiëren, kun je er wel een gewone link van maken.

Dus Http// www. enzovoort.

Dankjewel Zoekster

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 18, 2014 om 16:52
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Yvonne68,
deze site vond ik nog:

http://nationaalwanbetalersregister.nl/?p=1235

Vr. Gr.

tenormin
door tenormin - Jun 18, 2014 om 19:08
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Voor shoppie en yvonne68: klik.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 19, 2014 om 09:13
7188 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tenormin schreef op woensdag 18 jun 2014, 21:04]@sjoppie, maar dit is toch een gewone link en als zoekster het zegt (schrijft) vaar ik daar blind op. Pfff....nu maak je me wel een beetje van d leg, heb alleen je link overgenomen; niet eens gelezen. Denk je dat het beter is dat ik redactie waarschuw om het weg te laten halen?

@Tenormin,
ik denk ook wel dat het kan maar voor de zekerheid het advies (waar ik om gevraagd had) van @ Zoekster opgevolgd omdat ik niet thuis ben in juridische kwesties en misschien heeft @Yvonne68 er iets aan.
Vr. Gr. sjoppie

boppe1943
door boppe1943 - Jun 24, 2014 om 20:51
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Helaas, overal wordt Cosmedical Skincare gelinkt aan dat dubieuze Groupon. Er zijn enorm veel klachten over Groupon (kijk eens op Google). U kunt hier uw klacht bijvoegen, maar ik geef u weinig hoop.

pe
door peer7210 - Jun 25, 2014 om 11:20
1 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte lezers,

Ik ben door deze firma ook opgelicht.
Het is al weken stil in Eindhoven en waarschijnlijk is deze bende met de Noorderzon vertrokken.

De firma staat op naam van [edit redactie: persoonlijke info] woonachtig te [edit redactie: persoonlijke info]

succes allemaal.

sh
door shortygirl - Jul 16, 2014 om 19:27
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben er werkzaam geweest in 2013 vanaf juli ongeveer 10-12 uur per dag gewerkt, geen pauze gekregen om te eten, 8 kilo afgevallen. Werd afgezeken en kreeg maar 6.50 betaald per uur..

Ontslag genomen omdat ik bedreigd werd ontslagen te worden als ik de omzet eind vd week niet behaald zou hebben. Ze wilden 500 euro per dag zien, dus 6 x 500 = 3000 euro per week.

Na mijn ontslag heb ik mijn uren doorgemaild, echter daarop een mail teruggekregen van hun boekhouder dat mijn uren niet klopte en ik valse datums/uren gestuurd zou hebben.

Ik heb 320 onbetaalde uren, ben naar advocaat geweest, alleen heb besloten het te laten rusten omdat ze mij ook aan zouden kunnen klagen ivm het meteen vertrekken. Ze gaan roekeloos met klanten om achter hun rug en zelfs in hun gezicht. Vaak gebeld voor uitbetaling van mijn onbetaalde uren maar werd uitgescholden.

Hun namen zijn Christel en Didier Lemmens uit Lommel. Ze hadden een (ford) auto die is in beslag genomen wegend 6000 euro openstaande bekeuringen.

Ik zou je adviseren om karma haar werk te laten doen en hun te laten stikken in hun eigen stront. Wat je ook doet je geld gaat je niet krijgen want al ondernemen ze actie tegen hun zijn er allerlei bedrijven die nog geld krijgen van hun. Die bedrijven gaan voor.

pe
door petr@@ - Aug 22, 2014 om 22:00
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik ben een van de vele gedupeerde (geen groupon) , die zoveel behandelingen had gekocht.Na drie keer voor de gek gehouden te zijn, ( had u nu een afspraak ,oh nee hebben ze u niet afgebeld, sorry het apparaat is net kapot gegaan), stond ik aan de gesloten deur.Op de mat lagen tientallen briefjes en het was me duidelijk dat ze waren vertrokken.
Cristel heeft me zelf meerdere foto's van een riant pand in zuid Frankrijk laten zien, wat e gingen aankopen.Ze klaagde veel over ziek personeel e.d..Ik verwacht dan ook dat ze nu in de zon zitten, van al het opgehaalde geld van niet uitgevoerde behandelingen, niet betaalde producten, en onbetaald personeel.
Factor 100 zonnebrandcreme zal niet genoeg zijn!

door 1953 - Aug 23, 2014 om 01:41
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Als ik mij niet vergist was Cosmedical Skincare jaren terug een hot item over de velen klachten.