Groupon credits
Ik heb bij groupon de mr magic (keukenmachine) gekocht met twee jaar garantie. Nu is er een onderdeel kapot gegaan en heb ik contact met groupon opgenomen. Er is geen informatie bij hun van het bedrijf waar het vandaan komt. Nu geven ze als enige oplossing het product naar hun terugsturen en dan krijg ik credits van groupon om uit te geven op hun site. Daar heb ik helemaal niets aan. Ik moet een nieuwe keukenmachine kopen en dat kan niet bij hun. Mijn laatste emails naar hun worden genegeerd. De reacties die ik krijg is alleen terugsturen en credits krijgen. Ik heb zelf voorgesteld om het onderdeel te bestellen bij het bedrijf maar dat is niet mogelijk. Kortom er nog steeds niets geregeld. Ik zit met een kapot keukenmachine en hun reageren niet. Ter info normaliter reageren ze binnen een paar uur en nu ontvang ik al dagen niets.
In geval van reparatie in de garantie termijn dient u zich te wenden tot de verkoper, nu dus groupon. Of zij vervangen het product, of geven u als herstellen vervangen geen optie is, geld retour. Een tegoedbon, want zijn die credits dus, is niet correct.
Ik sta in mijn recht, maar hoe krijg ik voor elkaar dat (ze nu bevestigen dat) ik mijn geld (of nieuw onderdeel) terug krijg?
Tot op heden geen reactie van hun gekregen.
[quote=ilsepb schreef op zaterdag 21 feb 2015, 14:03]Bedankt! Ik heb direct de klacht daar gemeld
Dan zien/lezen we nog wel of het geholpen heeft.
Met vr.gr.
Ik krijg uiteindelijk reactie, maar kan er helemaal niets mee. Hebben jullie ideeën? Het gaat erom dat ik garantie heb op het apparaat, niet op credits van hun en hun kunnen geen nieuw onderdeel leveren. Dan is de oplossing mijn geld terug.
Beste mevrouw Bakker,
Bedankt voor uw e-mail. In uw e-mail geeft u aan dat u het niet eens bent dat wij credits toevoegen aan uw account.
Wij kunnen het aankoopbedrag niet overmaken op uw rekening. Omdat u de deal met 41.98 euro aan Groupon credits heeft betaald dan storten wij dit weer terug op uw rekening als u het product heeft geretourneerd.
Credits zijn een betaalmiddel dat u kunt gebruiken voor elke deal die wij aanbieden via onze website. Credits staan qua waarde gelijk aan euro's en zijn een jaar geldig vanaf het moment van storten op uw account. Bij het afrekenen van een deal kunt u ‘verreken het bedrag met credits’ aanvinken. Uw credits zullen dan het totaalbedrag verminderen. Een eventueel restbedrag dient u bij te betalen. Mocht u credits overhouden, dan worden deze automatisch weer op uw Groupon-account teruggestort.
Kijk voor deals bij u in de buurt op:
http://cities.groupon.nl/
Ik vertrouw erop dat ik u voldoende heb geïnformeerd en ik vertrouw erop dat u spoedig een deal tegenkomt op onze website waaraan u deze credits wilt besteden.
Met vriendelijke groet,
Jennifer
Als u betaalt met (bijvoorbeeld) kadobonnen, krijgt u ook in geval van retour ook kadobonnen retour.
Als u dus met Credits i.p.v. Euro's via een bankrekening heeft betaald, dan zou het verhaal kloppen, daarom nu de vraag, hoe heeft u bij de aankoop toen ter tijd betaald?
Dan komt de vraag: is retour i.v.m. defect en niet te vervangen gelijk te stellen als een "gewone" aankoop terug draaien?
Helaas kom ik er niet achter hoe ik heb betaald. Ik ga er vanuit dat hun gelijk hebben en dat dit met credits is. Maar wat ik overal lees is de garantie zit op het apparaat en niet op de betaling. Of begrijp ik dit verkeerd?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer