door 000000 Aug 15, 2014 om 18:09
Computers & telefonie

Internet explorer werkt niet meer.

Hallo ik ben bij een kennis met de computer aan het helpen.
hij krijgt iedere keer :
Internet Explorer werkt niet meer
naar 5/6 keer wegklikken verdwijnt het , maar komt iedere keer als hij op internet wilt weer terug.
Ik heb een Systeem herstel gedaan, de computer opnieuw opgestart.
Niks lijkt te helpen.
Wie kan ons helpen?
Groeten Cees
en alvast wederom bedankt voor de moeite!

953 10 Rapporteer

ge
door gerboe - Aug 15, 2014 om 18:17
806 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt Explorer herstellen. Kijk hier eens.

door 000000 - Aug 15, 2014 om 18:36
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=gerboe schreef op vrijdag 15 aug 2014, 18:17]U kunt Explorer herstellen. Kijk hier eens.

Bedankt!
Ik ga het morgen direct bij hun proberen.
U hoort het nog van mij.
Groeten, Cees

jv
door jvdkaay - Aug 15, 2014 om 21:21
6 Antwoorden / 1 Vragen

het klinkt eerder als een goed vervuild systeem. Installeer Ccleaner dat kun je makkelijk via googlacan van je systeem als dit nog nooit is gebeurd dan zal het de eerste keer wel even duren voor dat alles gescand is. alles wat dit programma vindt kun je met een gerust hard verwijderen
zet voor de volledigheid ook aan dat hij cookies moet verwijderen dit zorgt ook vaak voor problemen.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 16, 2014 om 08:10
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Mooi dat IE niet werkt, tijd voor 'n echte browser.

fl
door flessebon - Aug 16, 2014 om 08:46
418 Antwoorden / 7 Vragen

Welke versie van IE gebruikt Uw kennis? Soms helpt een nieuwere versie van IE en/of van flash. Maar vaak komen de problemen weer terug. Het is geen fijne browser.

Beter is vaak een andere browser zoals lekkerisdat al aangeeft.

door 000000 - Aug 16, 2014 om 14:50
76 Antwoorden / 21 Vragen

Okay , bedankt voor de info !

Ik ga er dinsdag mee aan de slag en laat het nog wel weten, fijn weekend.

Groeten, Cees

gompy2
door gompy2 - Aug 16, 2014 om 15:36
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op zaterdag 16 aug 2014, 08:10]Mooi dat IE niet werkt, tijd voor 'n echte browser.
Dat jij nu het advies geeft om de zelfde simpele browser te nemen als ik gebruik, dáár val ik echt van van mijn barkruk, maar dat niet alleen...
Mozilla-Firefox, dat nog grotendeels door Google wordt ondersteund, geadviseerd door jou, dat snap ik niet, maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit... ;-)

Een beetje zichzelf respecterende paranoia adviseert toch minstens TOR, toch?

Het open netwerk Tor maakt het mogelijk om anoniem op het web te surfen. Maar hoe werkt het precies en hoe gebruik je Tor? NUtech beantwoordt de belangrijkste vragen over het beruchte netwerk.
1. Wat is Tor?

Tor is de afkorting van The Onion Router, een speciaal netwerk dat gebruikers anonimiseert. Er is een browser beschikbaar, de Tor Browser, waarmee je toegang kunt krijgen tot dit netwerk. Simpel gezegd kun je met Tor anoniem surfen, geblokkeerde websites bezoeken en via het eigen netwerk van Tor naar websites die eindigen op .onion surfen. Deze websites zijn niet via een normale browser te bezoeken.

De dienst wordt gebruikt door mensen die bezorgd zijn over privacy en door dissidenten in landen als China, waar veel sites geblokkeerd zijn. De browser is de afgelopen tijd erg populair geworden door alle onthullingen rondom de afluisterpraktijken van overheden. Na de onthullingen van klokkenluider Edward Snowden is het Tor-gebruik explosief toegenomen.

De rest van het verhaal is hier te lezen, ook de link voor downloaden.

Klik-> Tor: Dit is het diepe web en zo gebruik je het

aurora1
door aurora1 - Aug 16, 2014 om 16:45
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als het resetten/herstellen niet de gewenste oplossing geeft, zie dan onderaan mijn reactie e.e.a. over scannen.
Het voorstel om maar liever bijv. Firefox te gebruiken ben ik het mee eens. Ik zou daar dan ook de ad-on Adblock Plus op installeren. Dat gaat eenvoudig als FF geïnstalleerd is via ad-ons in die browser.
Ook wordt voorgesteld om de pc op te schonen, maar daarvoor hoeft u niet direct iets nieuws te installeren want met schijfopruiming van Windows dat op de pc staat kan dat ook en dan is er tevens geen risico dat er misschien iets teveel verwijderd wordt door een programma. Hoe dat werkt: lees hier en bekijk eventueel ook de video.
Ik zou echter eerst voor de zekerheid scannen met het virusprogramma dat op de pc geïnstalleerd zal zijn en vervolgens ook nog met MBam.
Voor het programma Mbam klik hier, u moet dan de free versie downloaden, dus de oranje knop kiezen.

door 000000 - Aug 25, 2014 om 19:24
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=aurora1 schreef op zaterdag 16 aug 2014, 16:45]Als het resetten/herstellen niet de gewenste oplossing geeft, zie dan onderaan mijn reactie e.e.a. over scannen.
Het voorstel om maar liever bijv. Firefox te gebruiken ben ik het mee eens. Ik zou daar dan ook de ad-on Adblock Plus op installeren. Dat gaat eenvoudig als FF geïnstalleerd is via ad-ons in die browser.
Ook wordt voorgesteld om de pc op te schonen, maar daarvoor hoeft u niet direct iets nieuws te installeren want met schijfopruiming van Windows dat op de pc staat kan dat ook en dan is er tevens geen risico dat er misschien iets teveel verwijderd wordt door een programma. Hoe dat werkt: lees hier en bekijk eventueel ook de video.
Ik zou echter eerst voor de zekerheid scannen met het virusprogramma dat op de pc geïnstalleerd zal zijn en vervolgens ook nog met MBam.
Voor het programma Mbam klik hier, u moet dan de free versie downloaden, dus de oranje knop kiezen.

door 000000 - Aug 25, 2014 om 19:26
76 Antwoorden / 21 Vragen

Iedereen nogmaals bedankt !
Het probleem is opgelost.
CCleaner er over heen,het programma een keer verwijderd en opnieuw er op gezet.
probleem opgelost.

Groeten, Cees Versteeg