loeske32
door loeske32 Jun 24, 2014 om 17:55
Vakantie & reizen

Obelink tenten

Wij hebben vorig jaar bij obelink een tent gekocht deze bleek stuk te zijn 1 binnen tent waar de rits niet van werkte, en het blauw van de tent was verlopen in de witte delen van de tent, dit werd toen opgelost na onze vakantie. Omdat ze binnen de tijd dat we de tent kochten niet konden leverene. We kregen een waardebon omdat de tent die we hadden niet meer werd verkocht maar de klacht hadden ze nog nooit gehoord.
Een jaar later 4 weken geleden begin mei hebben wij een nieuwe tent besteld en kwam vorige week bij ons thuis aan. Wederom gingen wij de tent proef opzetten en zagen we na dat de tent stond dat de rits niet in orde was, ik heb gisteren 8 keer aan de telefoon gehangen om een oplossing binnen 2 weken, omdat wij dan op vakantie gaan en het enige wat ik te horen kreeg rij naar de winkel 2,45 uur heen en dan nog is terug ik heb toen aangegeven we hebben al bij betaald omdat deze duurder was en deze nu kapot is, of ze ons niet tegemoet konden komen en een goede oplossing konden bieden, hierop kregen wij het antwoord ja omruilen in de winkel dat betekend dat me dit ook andere halve tank benzine kost om even onze tent om te ruilen. Gaf ik aan ja dat was niet hun probleem of ik moest de tent toch maar opsturen , waarop ik geantwoord heb dat gaat niet want we hebben dan nooit optijd een andere tent terug, en dat kost ook weer 34 euro om hem op te sturen, de enige tegemoet koming was dan een waardebon van 15 euro, ik wil geen waardebon ik wil een goede fijne tent en de kosten voor de bezine als ik op en neer moet naar Winterswijk, gaf al aan de tent die 75 euro duurder is dan te willen en dat het dan opgelost zou zijn en wij te vreden klant zijn
Maar nee gaat niet gebeuren, nu zitten we nog met de 2e kapotte tent en we gaan 10 juli op vakantie

4041 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jun 24, 2014 om 18:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U kiest er natuurlijk zelf voor een tent te kopen op zo'n grote afstand.

Wat moet ik mij voorstellen bij "rits niet in orde". Is de tent niet te gebruiken?

getty
door getty - Jun 24, 2014 om 19:21
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

Ik zou er toch heen gaan. Misschien kunt u in goed overleg toch nog tot een goede oplossing komen bv in de vorm van een leentent, mocht de tent niet op tijd gerepareerd zijn. Het praat toch makkelijk als u gewoon lijfelijk in de winkel bent. Neem desnoods een boekingsbewijs van de vakantie mee.

loeske32
door loeske32 - Jun 24, 2014 om 19:31
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

We zijn daar al geweest om de tenten te bekijken en thuis hebben na overleg besloten om de keuze te maken op 1 van de tenten , de rits is gewoon niet in orde gaan we links met de rits dan zou hij dicht moeten gaan maar dat gebeurd niet hij schiet dan open, we zitten nog binnen de ruil periode dus in principe mogen we de tent gewoon omruilen en een nieuwe hier voor terug krijgen alleen bestellen duurd te lang want dan kan hij niet optijd geleverd worden.
Dus moeten we naar Winterswijk en dat kost me anderhalve tank bezine, om hem om te ruilen en na 2 keer een kapotte tent vind ik het niet zo tof om dan nog is op en neer te moeten kost me ook weer een bak geld

getty
door getty - Jun 24, 2014 om 19:46
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

[quote=loeske32 schreef op dinsdag 24 jun 2014, 19:31]We zijn daar al geweest om de tenten te bekijken en thuis hebben na overleg besloten om de keuze te maken op 1 van de tenten , de rits is gewoon niet in orde gaan we links met de rits dan zou hij dicht moeten gaan maar dat gebeurd niet hij schiet dan open, we zitten nog binnen de ruil periode dus in principe mogen we de tent gewoon omruilen en een nieuwe hier voor terug krijgen alleen bestellen duurd te lang want dan kan hij niet optijd geleverd worden.
Dus moeten we naar Winterswijk en dat kost me anderhalve tank bezine, om hem om te ruilen en na 2 keer een kapotte tent vind ik het niet zo tof om dan nog is op en neer te moeten kost me ook weer een bak geld

Tja als je wil dat het opgelost wordt, zul je zelf ook wat moeite moeten doen...

zoekster
door zoekster - Jun 24, 2014 om 20:15
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Bent u niet dezelfde persoon als deze?

Klik HIER

Want jullie hebben nagenoeg hetzelfde probleem.

loeske32
door loeske32 - Jun 24, 2014 om 20:19
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Nee ben ik niet

loeske32
door loeske32 - Jun 24, 2014 om 20:20
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=zoekster schreef op dinsdag 24 jun 2014, 20:15]Bent u niet dezelfde persoon als deze?

Klik HIER

Want jullie hebben nagenoeg hetzelfde probleem.

Nee ben ik niet

edrick3
door edrick3 - Jun 24, 2014 om 20:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo loeske32,

Wat een vervelend gedoe allemaal.
Zou toch maar de reistijd en -kosten voor lief nemen en een GOEDE tent gaan ophalen.
Dat je extra tijd kwijt bent en benzinekosten hebt is weliswaar geen zaak van de leverancier, maar als service zouden ze je wél tegemoet kunnen komen en die € 75 méérkosten bv. voor hun rekening nemen.
Maar ja, als ze dat niet doen ....
In ieder geval een fijne kampeervakantie - in een goede tent! - toegewenst.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Jun 24, 2014 om 20:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

[quote=zoekster schreef op dinsdag 24 jun 2014, 20:15]Bent u niet dezelfde persoon als deze?

Klik HIER

Want jullie hebben nagenoeg hetzelfde probleem.

OT
Had ik ook al naar gekeken, maar loeske32 heeft zich nieuw aangemeld en heeft het niet over een lekkende tent.

Met vr.gr.

boppe1943
door boppe1943 - Jun 24, 2014 om 20:27
1129 Antwoorden / 98 Vragen
0

Ik ben het met getty eens. Rij er gewoon naartoe en probeer in goeden rustig overleg tot een oplossing te komen. Leentent? Nieuwe tent? Probeer dan ter plaatse e.e.a. uit, zodat u zeker weet dat de ritsen goed werken. Attendeer het bedrijf vervolgens op de extra kosten die u heeft moeten maken en vraag om vergoeding c.q. korting. Blijft het bij die 15 euro, nou, jammer dan, maar dan bent u tenminste verzekerd van een goede tent voor uw a.s. vakantie.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer