mi
door mickiep Aug 20, 2015 om 22:43
Computers & telefonie

Onterechte incasso vodafone

Er is tot twee maal aan toe een onjuist bedrag van mijn rekening geincasseerd door vodafone. Heb hierover veelvuldig telefonisch contact gehad met de vodafone klantenservice, chat via de klantenservice én een incident aan gemaakt via de vodafone website. De klantenservice zegt al maanden dat ik maar moet wachten en op het incident wat ik online heb aangemaakt is na elf dagen nog niet gereageerd. Heb vandaag nogmaals gebeld, maar vodafone klantenservice zei dat ik maar moest wachten tot een andere afdeling de credit zou gaan verwerken, wanneer was niet bekend. daarna werd zonder pardon de verbinding verbroken door de klantenservice vodafone. k wil mijn geld graag terug. Wat kan ik doen?

1360 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 21, 2015 om 00:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hier zal zich wel een webcare medewerker melden, die het "vervelend"voir u vindt. Aan u vraagt om alle gegevens nogmaals naar hem of haar te sturen en het dan misschien gaat uitzoeken.

Ik begrijp werkelijk niet dat mensen nog klant blijven bij Vodafone. Niets dan elkende en treurnis.

ho
door hopetobehelping - Aug 21, 2015 om 17:40
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mickiep,

helaas heeft de klantenservice van Vodafone een allesbehalve goede naam.
Dat ondervindt u nu aan den lijve.

Ik ga er vanuit dat u over bewijzen beschikt dat inderdaad het onjuiste bedrag is afgeschreven. Vodafone zou dit gewoon binnen maximaal 2 weken netjes in orde moeten maken voor u.

Hier leest u wat u kunt doen als u een klacht over uw telecom provider heeft, klik hier.
Stel Vodafone als eerste een termijn waarin u uw geld terug wilt hebben (bijvoorbeeld 7 dagen). Als deze termijn door Vodafone wordt overschreven dan kunt u naar de geschillencommissie stappen (zie ook de voorgaande link).

De praktijk wijst helaas uit dat de mensen die het meeste lawaai maken het eerste geholpen worden door Vodafone.
Leg daarom Vodafone ook het vuur aan de schenen op social media.
Plaats uw klacht op facebook en twitter bij Vodafone.
Plaats uw klacht ook op klachtenkompas.nl en zet hem op het forum van Vodafone.
Vul nogmaals uw klacht op de site van Vodafone in (desnoods iedere dag opnieuw), blijf ze bestoken en vooral niet te aardig zijn. Helaas wijst de praktijk uit dat dat nodig is bij Vodafone, anders kunt u blijven wachten.

Heel veel succes en hoop dat het u lukt om snel uw geld weer terug te hebben van Vodafone.

akkerdistel
door akkerdistel - Aug 22, 2015 om 06:11
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Gewoon storneren. *

*Vodafone stuurt dan wel linea recta een incassobureau op jou af plus jouw nummer zal buitengebruik gesteld worden. Dat kunnen ze dan wel weer super vlug regelen bij Vodafone.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Aug 24, 2015 om 08:51
779 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo mickiep,

Wat vervelend, dat er foutieve bedragen van je rekening zijn geschreven. Je geeft al aan dat je een incident hierover hebt aangemaakt. Wij doen ons best om binnen 10 werkdagen te reageren, in verband met drukte momenteel kan het wat langer duren. Je kunt de status van je incident volgen via My Vodafone.

Met vriendelijke groet,

Chantal
Vodafone 24/7 WebCrew

tijger1
door tijger1 - Aug 24, 2015 om 09:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Beste Chantal van Vodafone,

Leest u eigenlijk het topic wel?

Kwestie loopt al maanden enz. enz. Bij navraag wordt verbinding zomaar verbroken?

Is dat normaal bij drukte?

crewmember
door crewmember - Aug 24, 2015 om 09:46
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=vodafonewebcare schreef op maandag 24 aug 2015, 08:51]Hallo mickiep,

Wat vervelend, dat er foutieve bedragen van je rekening zijn geschreven. Je geeft al aan dat je een incident hierover hebt aangemaakt. Wij doen ons best om binnen 10 werkdagen te reageren, in verband met drukte momenteel kan het wat langer duren. Je kunt de status van je incident volgen via My Vodafone.

Met vriendelijke groet,

Chantal
Vodafone 24/7 WebCrew

Als het 365 dagen per jaar "druk" is. Moet je misschien wat meer mensen inhuren.

Maar dat werkt natuurlijk tegen jullie verdienmodel in. 1: Mensen oplochten voor veel geld. 2: De klantenservice zo slecht maken dat ze het geld terug halen zo snel mogelijk opgeven.