Onterechte incasso vodafone
Er is tot twee maal aan toe een onjuist bedrag van mijn rekening geincasseerd door vodafone. Heb hierover veelvuldig telefonisch contact gehad met de vodafone klantenservice, chat via de klantenservice én een incident aan gemaakt via de vodafone website. De klantenservice zegt al maanden dat ik maar moet wachten en op het incident wat ik online heb aangemaakt is na elf dagen nog niet gereageerd. Heb vandaag nogmaals gebeld, maar vodafone klantenservice zei dat ik maar moest wachten tot een andere afdeling de credit zou gaan verwerken, wanneer was niet bekend. daarna werd zonder pardon de verbinding verbroken door de klantenservice vodafone. k wil mijn geld graag terug. Wat kan ik doen?
Hier zal zich wel een webcare medewerker melden, die het "vervelend"voir u vindt. Aan u vraagt om alle gegevens nogmaals naar hem of haar te sturen en het dan misschien gaat uitzoeken.
Ik begrijp werkelijk niet dat mensen nog klant blijven bij Vodafone. Niets dan elkende en treurnis.
Beste mickiep,
helaas heeft de klantenservice van Vodafone een allesbehalve goede naam.
Dat ondervindt u nu aan den lijve.
Ik ga er vanuit dat u over bewijzen beschikt dat inderdaad het onjuiste bedrag is afgeschreven. Vodafone zou dit gewoon binnen maximaal 2 weken netjes in orde moeten maken voor u.
Hier leest u wat u kunt doen als u een klacht over uw telecom provider heeft, klik hier.
Stel Vodafone als eerste een termijn waarin u uw geld terug wilt hebben (bijvoorbeeld 7 dagen). Als deze termijn door Vodafone wordt overschreven dan kunt u naar de geschillencommissie stappen (zie ook de voorgaande link).
De praktijk wijst helaas uit dat de mensen die het meeste lawaai maken het eerste geholpen worden door Vodafone.
Leg daarom Vodafone ook het vuur aan de schenen op social media.
Plaats uw klacht op facebook en twitter bij Vodafone.
Plaats uw klacht ook op klachtenkompas.nl en zet hem op het forum van Vodafone.
Vul nogmaals uw klacht op de site van Vodafone in (desnoods iedere dag opnieuw), blijf ze bestoken en vooral niet te aardig zijn. Helaas wijst de praktijk uit dat dat nodig is bij Vodafone, anders kunt u blijven wachten.
Heel veel succes en hoop dat het u lukt om snel uw geld weer terug te hebben van Vodafone.
Gewoon storneren. *
*Vodafone stuurt dan wel linea recta een incassobureau op jou af plus jouw nummer zal buitengebruik gesteld worden. Dat kunnen ze dan wel weer super vlug regelen bij Vodafone.
Hallo mickiep,
Wat vervelend, dat er foutieve bedragen van je rekening zijn geschreven. Je geeft al aan dat je een incident hierover hebt aangemaakt. Wij doen ons best om binnen 10 werkdagen te reageren, in verband met drukte momenteel kan het wat langer duren. Je kunt de status van je incident volgen via My Vodafone.
Met vriendelijke groet,
Chantal
Vodafone 24/7 WebCrew
Beste Chantal van Vodafone,
Leest u eigenlijk het topic wel?
Kwestie loopt al maanden enz. enz. Bij navraag wordt verbinding zomaar verbroken?
Is dat normaal bij drukte?
[quote=vodafonewebcare schreef op maandag 24 aug 2015, 08:51]Hallo mickiep,
Wat vervelend, dat er foutieve bedragen van je rekening zijn geschreven. Je geeft al aan dat je een incident hierover hebt aangemaakt. Wij doen ons best om binnen 10 werkdagen te reageren, in verband met drukte momenteel kan het wat langer duren. Je kunt de status van je incident volgen via My Vodafone.
Met vriendelijke groet,
Chantal
Vodafone 24/7 WebCrew
Als het 365 dagen per jaar "druk" is. Moet je misschien wat meer mensen inhuren.
Maar dat werkt natuurlijk tegen jullie verdienmodel in. 1: Mensen oplochten voor veel geld. 2: De klantenservice zo slecht maken dat ze het geld terug halen zo snel mogelijk opgeven.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gelden uitboeken vóór passeren hypotheekakte
Is het een notaris toegestaan om via zijn derdenrekening gelden uit te boeken naar een verkoper van onroerend goed? Dit terwijl de hypotheekakte – die de koper nog moet ondertekenen – nog niet gepasseerd is?
Als dat zo is: waar kan ik dit in wetgeving terugvinden? Ik ben zelf al aan het zoeken geslagen, maar kom er jammer genoeg niet achter en ik hoop dat iemand mij verder kan help
...
Lees meer
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer