fr
door frabregas10 Nov 17, 2015 om 22:38
Computers & telefonie

Opzeggen bij KPN

hallo,

ik betaal al 2 jaar bij kPN een abonnement die ik destijds heb stop gezet via de telefoon. helaas heb ik er toen nooit meer op gelet en is me abonnement nooit stop gezet. nu ben ik tussen al me afschriften er vorige maand achter gekomen dat het nog steeds loopt. kan ik hier wat aan doen? KPN drukt me weg en kom geen stap verder. zeggen ook dat ze niks kunnen vinden. nu heb ik vorige maand een mail gestuurd dat ik het zat ben en nu echt wil opzeggen en het stop wil zetten. nu zie ik mijn afschrift weer en loopt het weer door. kunnen jullie me helpen? ik ben al meer dan 1000 euro kwijt in al die tijd.

HELP

GR richard Sollie

547 6 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Nov 17, 2015 om 22:45
11541 Antwoorden / 51 Vragen

ik betaal al 2 jaar bij kPN een abonnement die ik destijds heb stop gezet via de telefoon. helaas heb ik er toen nooit meer op gelet en is me abonnement nooit stop gezet. nu ben ik tussen al me afschriften er vorige maand achter gekomen dat het nog steeds loopt. kan ik hier wat aan doen?

Bij gebrek aan papieren/emailbewijs, nee, u kunt daar niets aan doen.

U kunt nu het beste op de door kpn aangegeven manier op de kortst mogelijk termijn opzeggen tegen bewijs. U kunt niet storneren, er loopt een abo.

ik ben al meer dan 1000 euro kwijt in al die tijd.

In de toekomst uw rekening afschriften iets vaker bekijken en goed lezen wat naar wie is gegaan.

mahadma
door mahadma - Nov 17, 2015 om 22:46
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Klik HIER voor opzeg info kpn.

akkerdistel
door akkerdistel - Nov 17, 2015 om 23:04
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Je hebt wel degelijk bewijs, aangezien je in al die tijd geen enkele kosten gemaakt hebt met jouw abonnement.

tijger1
door tijger1 - Nov 17, 2015 om 23:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=akkerdistel schreef op dinsdag 17 nov 2015, 23:04]Je hebt wel degelijk bewijs, aangezien je in al die tijd geen enkele kosten gemaakt hebt met jouw abonnement.

En wat dan nog? Dat is toch helemaal geen bewijs van opzegging?

door 1953 - Nov 18, 2015 om 00:27
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Enfin u kwam er na 2 jaar hierachter dat u onverschuldigde betalingen heeft gedaan.

U moet KPN een aangetekende brief + reguliere post en/of fax sturen waarin u het een en ander uitlegt en tevens stuiting-van-verjaring doet.

Bel gratis 0800 0402 en kies de optie 'opzeggen'! Waarom het mij wel en u dus niet?!

tijger1
door tijger1 - Nov 18, 2015 om 00:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@1953

Onverschuldigde betalingen? Stuiting van verjaring? Wat een grote onzin.