ro
door rob67 Aug 19, 2014 om 21:53
Auto & vervoer

Reparatie accu elektrische fiets

Ik heb in maart 2014 een nieuwe Bulls Greenmover E45 aangeschaft, nieuwprijs 3999 euro. Na circa 3 weken gaf het display een foutmelding, accu via dealer teruggestuurd naar fabrikant en deze heeft nieuwe software op accu gezet (6 weken wachten). Na 2 weken dezelfde foutmelding weer (3 weken wachten), nu stekkers vervangen fiets. Na 2 dagen weer foutmelding en accu weer via dealer naar fabrikant en nu stekkers accu vervangen (2 weken). Na 1 dag zelfde probleem weer.
Ik wil nu een nieuwe accu, maar dealer heeft deze niet op voorraad en de fabrikant wil weer repareren en niet een nieuwe accu leveren.
Welke mogelijkheden heb ik als consument om te zorgen dat ik een nieuwe accu krijg, heb geen vertrouwen meer in een reparatie.

2861 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ro
door robroe - Apr 20, 2015 om 17:53
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik begrijp je frustratie en zeker voor een fiets van meer dan 3700 euro is dat erg vervelend. Ik heb momenteel ook een Bulls Greenmover E45 en heb ook twijfels m.b.t. services van Bulls. Toen ik hem net had gingen veel spaken stuk...productie fout! Het heeft maanden geduurd voordat de vervangende spaken binnen kwamen. Gelukkig heeft mijn fietsenmaker de spaken vervangen door eigen op maat gemaakte variant(36x). Een slechte zaak van de fabrikant. Een fiets van meer dan 3700 euro mag je toch meer services verwachten.
Bij 6000 km waren mijn traplagers versleten en nu bij 11000km mijn cassettenaaf(garantie ? en hoelang gaat het duren...ben benieuwd!). Dus ja kwaliteit? Afhankelijk natuurlijk of je deze Bulls als een gewone fiets beschouwd of een vervoermiddel voor meer kilometers zoals bij mij woon-werk afstanden van maar liefs meer dan 60 km per dag.

zoekster
door zoekster - Apr 20, 2015 om 18:04
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Wat erg, deze vraag is helemaal aan me voorbij gegaan. Anders had ik de vraagsteller wel geholpen. Het is inmiddels al bijna 9 maanden later :-(

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer