Reparatie accu elektrische fiets
Ik heb in maart 2014 een nieuwe Bulls Greenmover E45 aangeschaft, nieuwprijs 3999 euro. Na circa 3 weken gaf het display een foutmelding, accu via dealer teruggestuurd naar fabrikant en deze heeft nieuwe software op accu gezet (6 weken wachten). Na 2 weken dezelfde foutmelding weer (3 weken wachten), nu stekkers vervangen fiets. Na 2 dagen weer foutmelding en accu weer via dealer naar fabrikant en nu stekkers accu vervangen (2 weken). Na 1 dag zelfde probleem weer.
Ik wil nu een nieuwe accu, maar dealer heeft deze niet op voorraad en de fabrikant wil weer repareren en niet een nieuwe accu leveren.
Welke mogelijkheden heb ik als consument om te zorgen dat ik een nieuwe accu krijg, heb geen vertrouwen meer in een reparatie.
Ik begrijp je frustratie en zeker voor een fiets van meer dan 3700 euro is dat erg vervelend. Ik heb momenteel ook een Bulls Greenmover E45 en heb ook twijfels m.b.t. services van Bulls. Toen ik hem net had gingen veel spaken stuk...productie fout! Het heeft maanden geduurd voordat de vervangende spaken binnen kwamen. Gelukkig heeft mijn fietsenmaker de spaken vervangen door eigen op maat gemaakte variant(36x). Een slechte zaak van de fabrikant. Een fiets van meer dan 3700 euro mag je toch meer services verwachten.
Bij 6000 km waren mijn traplagers versleten en nu bij 11000km mijn cassettenaaf(garantie ? en hoelang gaat het duren...ben benieuwd!). Dus ja kwaliteit? Afhankelijk natuurlijk of je deze Bulls als een gewone fiets beschouwd of een vervoermiddel voor meer kilometers zoals bij mij woon-werk afstanden van maar liefs meer dan 60 km per dag.
Wat erg, deze vraag is helemaal aan me voorbij gegaan. Anders had ik de vraagsteller wel geholpen. Het is inmiddels al bijna 9 maanden later :-(
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer