ma
door mandy1313 Mar 2, 2015 om 10:09
Voeding & gezondheid

Senseo actie

Senseo had vorig jaar een leuke actie als je een Senseo apparaat kocht kreeg je een gratis melkopschuimer cadeau. dus met thuiskomst alles geregistreerd en alles opgestuurd. ik gebruikte mijn Senseo nog niet dus had van de code onder op de doos een foto gemaakt en dit opgestuurd. Dit gebeurde 19 september, 13 oktober kreeg ik een mail van Senseo dat ik de originele code op moest sturen, dit heb ik 14 oktober op de post gedaan. oms werd niet verteld dat de actie 19 oktober verlopen was. Mijn code was dus gewoon optijd met de post! Op de site kon je lezen dat er een tijdje overheen ging met bezorgen dus daar gingen wij ook van uit. Begin december belde wij met Douwe Egberts maar steeds werden we uitgelachen en niet geholpen. Toen ben ik gaan mailen met Douwe Egberts en Senseo maar weer werden we aan de kant geschoven, ik heb toen nog als laatst een krachtbrief weggedaan om er samen uit te komen maar daar ook niks van gehoord. Dus zit nu nog steeds zonder melkopschuimer!

1416 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Mar 2, 2015 om 12:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

..... Dus zit nu nog steeds zonder melkopschuimer!.....
Ahhh, zielig hoor.

Zet je klacht eens op Klachtenkompas.nl

Suc6

gerbera
door gerbera - Mar 2, 2015 om 15:51
7364 Antwoorden / 14 Vragen
0

Uit de algemene voorwaarde van de actie;

XIII. In geval van fraude, onrechtmatige beïnvloeding of foutief ingevulde deelnameformulieren van de Actie behoudt Organisator zich het recht voor om deelnemers uit te sluiten en de cashback zal vervallen aan Organisator. Dit geldt eveneens voor onjuiste en/of onvolledige invulling van het deelnameformulier.
Mogelijk dat hier de reden staat waarom u deze niet ontvangen heeft.

mahadma
door mahadma - Mar 2, 2015 om 16:03
11541 Antwoorden / 51 Vragen
0

dus met thuiskomst alles geregistreerd en alles opgestuurd. ik gebruikte mijn Senseo nog niet dus had van de code onder op de doos een foto gemaakt en dit opgestuurd. Dit gebeurde 19 september, 13 oktober kreeg ik een mail van Senseo dat ik de originele code op moest sturen,

U heeft dus niet ALLES wat bij de spelregels hoort opgestuurd. Dus is de kans dat er wat fout gaat, meer dan groot. In dit soort acties moet je echt letterlijk alles opsturen en doen wat ze vragen. En om fraude te voorkomen, zelfs bij een melkopschuimer, moet je het stukje originele kartonnen doos met de code insturen, dat is gewoon. Een foto kan je meerdere keren gebruiken.

ma
door mandy1313 - Mar 2, 2015 om 16:08
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hoi,
Ik snap dat je alles had moeten opsturen, maar had van hun een mail dat ik alsnog de code moest opsturen en dat ik dan gewoon de melkopschuimer zou ontvangen. Dus heb het alsnog opgestuurd

mahadma
door mahadma - Mar 2, 2015 om 16:10
11541 Antwoorden / 51 Vragen
0

Zie de opmerking van Gerbera van maandag 2 mrt 2015, 15:51

romantikraal
door romantikraal - Jul 17, 2015 om 13:50
8 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hier hetzelfde probleem alleen had ik wel de barcode uitgeknipt en opgestuurd, precies zoals het zou moeten. Maar zelfs dan ontvang je nog geen melkopschuimer. Ben er al maanden mee bezig. Ik denk, ik geef niet op. Iedere keer antwoorden als: het kan 4 a 6 weken duren. Of het probleem wordt doorgestuurd naar een andere afdeling en dan geen antwoord krijgen. Toch nog maar een mail gestuurd en nu dit antwoord ontvangen


Hartelijk dank voor uw bericht.

U schrijft dat u geen SENSEO® melkopschuimer hebt ontvangen, terwijl u aangeeft wel meegedaan te hebben aan deze actie. Dit spijt ons.

Omdat deze actie inmiddels al negen maanden geleden is afgesloten kunnen wij in deze echter niets meer voor u betekenen.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Tja, afgesloten nog niet, je hebt er recht op. Als dit soort acties er zijn moeten ze simpelweg zorgen dat ze voldoende voorraad hebben en gewoon opsturen!

En antwoorden als: de actie is al 9 maanden geleden afgesloten, niet ons probleem toch, beloofd is beloofd!

Mijn laatste mail naar hun was van de week en helaas niet zo aardig. Douwe Egberts krijgt hier nog een slechte naam mee, maar goed, als zij dat graag willen. Ik doe in ieder geval niet meer mee met dit soort acties.

edrick3
door edrick3 - Jul 17, 2015 om 14:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

..... Ik doe in ieder geval niet meer mee met dit soort acties......

Verstandig! ;-)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Al
Alwin Stuit - Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer