appieace
door appieace Dec 5, 2013 om 16:01
Auto & vervoer

Sinterklaasstress door Bol.com

Dit jaar hebben wij alle sinterklaas cadeau's voor onze kinderen willen aanschaffen via Bol.com.
Zij adverteerden met leuke kortingen, 4+1 gratis en gratis verzending en aflevering voor 5 december.

De levering blijft uit en bij contact met de klantenservice krijgen wij te horen dat de zending is aangeboden bij Kiala en niet meer te traceren valt.
De weinig begripvolle medewerkster geeft aan dat zij niets meer voor ons kunnen doen en een eventuele nieuwe bestelling niet meer afgeleverd kan worden voor sinterklaas.
De betaling kan worden teruggestort, maar daar zal 5 werkdagen over heen gaan. Compensatie wordt er nauwelijks geboden, alleen een kortingsbon van 1,99 euro.

Met veel stress moesten toen de cadeau's dus nog last minute gehaald worden bij de lokale speelgoedwinkel. Zonder de kortingen en met veel hogere prijzen, valt sinterklaas dit jaar dus fors duurder uit voor dezelfde cadeaus.

Tijdens de mailwisseling met de klantenservice van Bol.com word ik alleen maar voorzien van standaard antwoorden en geen goede compensatie voor alle stress en de te hoge kosten. Bol.com neemt zelf geen verantwoordelijkheid voor het gebrek aan levering, maar geeft kiala hiervan de schuld.

Ik heb begrip voor het feit dat er fouten gemaakt kunnen worden, maar hoe een bedrijf hier mee omgaat laat het ware gezicht van het bedrijf zien....

Ik weet niet of ik hier nog meer aan kan doen, maar wil dit verhaal nog wel delen. Een koude douche voor deze onpersoonlijke organisatie.

718 12 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 5, 2013 om 16:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo appieace,

Heel vervelend allemaal, maar toch een leuke Sinterklaas gewenst.

En wat is de vraag?

..... Een koude douche voor deze onpersoonlijke organisatie......
Daarvoor moet je toch echt ergens anders zijn! Klik hier.

Met vr.gr.

getty
door getty - Dec 5, 2013 om 17:00
4179 Antwoorden / 10 Vragen

En voor de volgende keer gewoon wat ruimer in de tijd bestellen, dan heeft u geen stress.

diumenge
door diumenge - Dec 5, 2013 om 17:13
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Prima om dat hier te delen, hopelijk lezen mensen dit volgend jaar of voor de kerst als ze bij bol.com willen gaan bestellen en denken ze daar dan twee keer over na. Vervelend voor u, ik hoop dat Sinterklaasavond toch nog leuk is.

zwemmer
door zwemmer - Dec 5, 2013 om 17:32
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Zoiets naars en teleurstellends kan natuurlijk gebeuren en is gebeurd. Het komt niet best uit zo met Sinterklaas. Maar, om nu compenstaie te vragen is in mijn ogen een beetje kinderachtig. Deze gebeurtenis is niet gebonden aan het bedrijf. Het is een tijdsverschijnsel dat zch nu voordoet met internetbestellingen.
Bijtijds bestellen of zelf naar een winkel gaan is de zekerste manier om alles op tijd in huis te hebben.

Zwemmer

diumenge
door diumenge - Dec 5, 2013 om 17:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Juist omdat het een tijdverschijnsel is moet een internetwinkel zijn zaken beter regelen, als het dan onverhoopt toch fout gaat kunnen ze wel wat meer ondernemen om het probleem proberen op te lossen. Compensatie lijkt me ook niet echt nodig, maar het kan de pijn natuurlijk wel wat verzachten.

costnix
door costnix - Dec 5, 2013 om 18:15
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De volgende keer gewoon VEEEELLL eerderr de bestelling doen!!?

appieace
door appieace - Dec 5, 2013 om 18:55
6 Antwoorden / 2 Vragen

De bestelling is ruim op tijd, op 25 november, de deur uitgegaan. Voor een bedrijf welke reclame maakt voor " Vandaag besteld en morgen in huis" lijkt me dat enorm vroeg.
Zij creëren een beeld van betrouwbaarheid, maar kunnen dat in dit geval niet waarmaken.
Mijn grootste ergernis is de onpersoonlijkheid en lak aan begrip vanuit Bol.com en ik ben zeker niet bezig om hier een duit uit te slaan.

zwemmer
door zwemmer - Dec 5, 2013 om 21:43
2638 Antwoorden / 35 Vragen

[quote=appieace schreef op donderdag 5 dec 2013, 18:55]De bestelling is ruim op tijd, op 25 november, de deur uitgegaan. Voor een bedrijf welke reclame maakt voor " Vandaag besteld en morgen in huis" lijkt me dat enorm vroeg.
Zij creëren een beeld van betrouwbaarheid, maar kunnen dat in dit geval niet waarmaken.
Mijn grootste ergernis is de onpersoonlijkheid en lak aan begrip vanuit Bol.com en ik ben zeker niet bezig om hier een duit uit te slaan.

U wilt wel veel. Onpersoonlijkheid is niet te vermijden bij een kwestie rond een internetbestelling. Er is duidelijk iets misgegaan bij bol.com. Dat zal ook wel vaker voorkomen bij dat /elk bedrijf. Dat het u nu omdat het om het ontbreken van verrassingen (5 december) zwaar treft is te begrijpen. U kunt de wereld echter niet naar uw hand zetten en dat kan heel wat woede oproepen. Verwerk het.

zoekster
door zoekster - Dec 5, 2013 om 21:59
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Zwemmer komt uit de alternatieve hoek, vergeef haar.

Bol.com is hier zeker te kort geschoten, u heeft op tijd besteld. U zult niets kunnen verhalen op Bol. het is gewoon een teleurstellend bedrijf gebleken. Bovendien is verwijzen naar het Kialapunt een zwaktebod. Als Bol niet tevreden is over het Kialapunt dan moeten ze daar geen gebruik van maken. Bol is verantwoordelijk voor de levering.

Voor een volgende keer bent u gewaarschuwd. Er zijn meer bedrijven die stunten rond deze tijd.

zwemmer
door zwemmer - Dec 5, 2013 om 22:11
2638 Antwoorden / 35 Vragen

[quote=zoekster schreef op donderdag 5 dec 2013, 21:51]Zwemmer komt uit de alternatieve hoek, vergeef haar.

Bol.com is hier zeker te kort geschoten, u heeft op tijd besteld. U zult niets kunnen verhalen op Bol. het is gewoon een teleurstellend bedrijf gebleken. Bovendien is verwijzen naar het Kialapunt een zwaktebod. Als Bol niet tevreden is over het Kialapunt dan moeten ze daar geen gebruik van maken. Bol is verantwoordelijk voor de levering.

Voor een volgende keer bent u gewaarschuwd. Er zijn meer bedrijven die stunten rond deze tijd.

In zekere zin bestaat er geen bol.com, het gaat om een verzameling van mensen waarbij naar mijn ervaring de een meer de tijd voor service neemt dan de ander..Het is maar hoe een werknemer tegen zijn werk aankijkt. Ik ken zoekster niet, zij mij wel blijkbaar en het verbaast mij om te mogen lezen dat een bepaalde mening hebben alternatief is enwel zo alternatief dat er hier de klemtoon op gelegd moet worden).

pi
door pieterwolters - Dec 6, 2013 om 09:44
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=appieace schreef op donderdag 5 dec 2013, 16:01Een koude douche voor deze onpersoonlijke organisatie.

Of een koude douche voor consumenten die persoonlijke, kleine winkeliers in hun eigen stad laat barsten ten gunste van een internetmoloch.....

de eelco
door de eelco - Dec 6, 2013 om 11:20
607 Antwoorden / 92 Vragen

[quote=appieace schreef op donderdag 5 dec 2013, 16:01]Dit jaar hebben wij alle sinterklaas cadeau's voor onze kinderen willen aanschaffen via Bol.com.
Zij adverteerden met leuke kortingen, 4+1 gratis en gratis verzending en aflevering voor 5 december.

De levering blijft uit en bij contact met de klantenservice krijgen wij te horen dat de zending is aangeboden bij Kiala en niet meer te traceren valt.
De weinig begripvolle medewerkster geeft aan dat zij niets meer voor ons kunnen doen en een eventuele nieuwe bestelling niet meer afgeleverd kan worden voor sinterklaas.
De betaling kan worden teruggestort, maar daar zal 5 werkdagen over heen gaan. Compensatie wordt er nauwelijks geboden, alleen een kortingsbon van 1,99 euro.

Met veel stress moesten toen de cadeau's dus nog last minute gehaald worden bij de lokale speelgoedwinkel. Zonder de kortingen en met veel hogere prijzen, valt sinterklaas dit jaar dus fors duurder uit voor dezelfde cadeaus.

Tijdens de mailwisseling met de klantenservice van Bol.com word ik alleen maar voorzien van standaard antwoorden en geen goede compensatie voor alle stress en de te hoge kosten. Bol.com neemt zelf geen verantwoordelijkheid voor het gebrek aan levering, maar geeft kiala hiervan de schuld.

Ik heb begrip voor het feit dat er fouten gemaakt kunnen worden, maar hoe een bedrijf hier mee omgaat laat het ware gezicht van het bedrijf zien....

Ik weet niet of ik hier nog meer aan kan doen, maar wil dit verhaal nog wel delen. Een koude douche voor deze onpersoonlijke organisatie.

ik had niet anders verwacht dat er rond deze tijd van dit soort vragen/klachten komen omtrend het te laat afleveren van producten.
pffffffffffffffffffffffff....WAAROM kunnen mensen nou niet begrijpen dat niet alles gaat zoals hun dat willen...
ga de volgende keer de spullen halen in de winkel dan kunt u de producten per direct mee nemen ......
Compensatie krijgen????...waarvoor???...omdat u zelf beslist om tegen de sinterklaas de spullen te bestellen u willens en wetens de risico neemt dat de producten niet of niet op tijd kunnen worden gelevert....
en straks na kerstmis niet weer komen zeuren dat de spullen niet worden gelevert want dan ga ik compensatie vragen aan u omdat ik mijn duren tijd sta te verdoen om...
1 u vraag/klacht te moeten lezen.
2 alle reacties moet gaan lezen
3 5 minuten rust moet nemen want hier moet ik zo om lachen dat ik er buikpijn van krijg
4 tijd kwijt ben aan een reactie terug te geven.