Sinterklaasstress door Bol.com
Dit jaar hebben wij alle sinterklaas cadeau's voor onze kinderen willen aanschaffen via Bol.com.
Zij adverteerden met leuke kortingen, 4+1 gratis en gratis verzending en aflevering voor 5 december.
De levering blijft uit en bij contact met de klantenservice krijgen wij te horen dat de zending is aangeboden bij Kiala en niet meer te traceren valt.
De weinig begripvolle medewerkster geeft aan dat zij niets meer voor ons kunnen doen en een eventuele nieuwe bestelling niet meer afgeleverd kan worden voor sinterklaas.
De betaling kan worden teruggestort, maar daar zal 5 werkdagen over heen gaan. Compensatie wordt er nauwelijks geboden, alleen een kortingsbon van 1,99 euro.
Met veel stress moesten toen de cadeau's dus nog last minute gehaald worden bij de lokale speelgoedwinkel. Zonder de kortingen en met veel hogere prijzen, valt sinterklaas dit jaar dus fors duurder uit voor dezelfde cadeaus.
Tijdens de mailwisseling met de klantenservice van Bol.com word ik alleen maar voorzien van standaard antwoorden en geen goede compensatie voor alle stress en de te hoge kosten. Bol.com neemt zelf geen verantwoordelijkheid voor het gebrek aan levering, maar geeft kiala hiervan de schuld.
Ik heb begrip voor het feit dat er fouten gemaakt kunnen worden, maar hoe een bedrijf hier mee omgaat laat het ware gezicht van het bedrijf zien....
Ik weet niet of ik hier nog meer aan kan doen, maar wil dit verhaal nog wel delen. Een koude douche voor deze onpersoonlijke organisatie.
Prima om dat hier te delen, hopelijk lezen mensen dit volgend jaar of voor de kerst als ze bij bol.com willen gaan bestellen en denken ze daar dan twee keer over na. Vervelend voor u, ik hoop dat Sinterklaasavond toch nog leuk is.
Zoiets naars en teleurstellends kan natuurlijk gebeuren en is gebeurd. Het komt niet best uit zo met Sinterklaas. Maar, om nu compenstaie te vragen is in mijn ogen een beetje kinderachtig. Deze gebeurtenis is niet gebonden aan het bedrijf. Het is een tijdsverschijnsel dat zch nu voordoet met internetbestellingen.
Bijtijds bestellen of zelf naar een winkel gaan is de zekerste manier om alles op tijd in huis te hebben.
Zwemmer
Juist omdat het een tijdverschijnsel is moet een internetwinkel zijn zaken beter regelen, als het dan onverhoopt toch fout gaat kunnen ze wel wat meer ondernemen om het probleem proberen op te lossen. Compensatie lijkt me ook niet echt nodig, maar het kan de pijn natuurlijk wel wat verzachten.
De bestelling is ruim op tijd, op 25 november, de deur uitgegaan. Voor een bedrijf welke reclame maakt voor " Vandaag besteld en morgen in huis" lijkt me dat enorm vroeg.
Zij creëren een beeld van betrouwbaarheid, maar kunnen dat in dit geval niet waarmaken.
Mijn grootste ergernis is de onpersoonlijkheid en lak aan begrip vanuit Bol.com en ik ben zeker niet bezig om hier een duit uit te slaan.
[quote=appieace schreef op donderdag 5 dec 2013, 18:55]De bestelling is ruim op tijd, op 25 november, de deur uitgegaan. Voor een bedrijf welke reclame maakt voor " Vandaag besteld en morgen in huis" lijkt me dat enorm vroeg.
Zij creëren een beeld van betrouwbaarheid, maar kunnen dat in dit geval niet waarmaken.
Mijn grootste ergernis is de onpersoonlijkheid en lak aan begrip vanuit Bol.com en ik ben zeker niet bezig om hier een duit uit te slaan.
U wilt wel veel. Onpersoonlijkheid is niet te vermijden bij een kwestie rond een internetbestelling. Er is duidelijk iets misgegaan bij bol.com. Dat zal ook wel vaker voorkomen bij dat /elk bedrijf. Dat het u nu omdat het om het ontbreken van verrassingen (5 december) zwaar treft is te begrijpen. U kunt de wereld echter niet naar uw hand zetten en dat kan heel wat woede oproepen. Verwerk het.
Zwemmer komt uit de alternatieve hoek, vergeef haar.
Bol.com is hier zeker te kort geschoten, u heeft op tijd besteld. U zult niets kunnen verhalen op Bol. het is gewoon een teleurstellend bedrijf gebleken. Bovendien is verwijzen naar het Kialapunt een zwaktebod. Als Bol niet tevreden is over het Kialapunt dan moeten ze daar geen gebruik van maken. Bol is verantwoordelijk voor de levering.
Voor een volgende keer bent u gewaarschuwd. Er zijn meer bedrijven die stunten rond deze tijd.
[quote=zoekster schreef op donderdag 5 dec 2013, 21:51]Zwemmer komt uit de alternatieve hoek, vergeef haar.
Bol.com is hier zeker te kort geschoten, u heeft op tijd besteld. U zult niets kunnen verhalen op Bol. het is gewoon een teleurstellend bedrijf gebleken. Bovendien is verwijzen naar het Kialapunt een zwaktebod. Als Bol niet tevreden is over het Kialapunt dan moeten ze daar geen gebruik van maken. Bol is verantwoordelijk voor de levering.
Voor een volgende keer bent u gewaarschuwd. Er zijn meer bedrijven die stunten rond deze tijd.
In zekere zin bestaat er geen bol.com, het gaat om een verzameling van mensen waarbij naar mijn ervaring de een meer de tijd voor service neemt dan de ander..Het is maar hoe een werknemer tegen zijn werk aankijkt. Ik ken zoekster niet, zij mij wel blijkbaar en het verbaast mij om te mogen lezen dat een bepaalde mening hebben alternatief is enwel zo alternatief dat er hier de klemtoon op gelegd moet worden).
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer