yv
door yvonneschellen Jul 16, 2010 om 13:13
Vakantie & reizen

Vakantieveilingen Fletcher hotels

Heeft iemand ervaring met de bonnen van Fletcher group binnen vakantieveiling. Ik doe veel met de bonnen van vakantieveilig en is altijd erg leuk.
Nu heb ik sinds september een Fletcherbon die ik probeer te innen eerst in de buurt van zuid holland aan het strand en nu de laatste weken op Texel Het jaar sinds de aankoop is bijna om maar zelfs als ik vraag wat is het alternatief is het altijd Valkenburg of veluwe. ik kan de bon dus nooit innen in het hotel van mijn keuze ik denk dat ik onderhand al voor 120 euro verbeld heb naar fletcher inc klachten.. Naar mijn idee is de ellende ontstaan doordat ze 2 weken na mijn aankoop ook zeer goedkoop teveel bonnen hebben uitgegeven via kruidvat. Vakantieveilingen distansieert zich overal van Zijn maar een soort advertentiesite zo moet je het zien zeggen ze

3865 6 Rapporteer

sa
door saahsaap - Aug 31, 2010 om 15:56
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb ook twee bonnen gekocht voor € 29,95 per stuk. Echter in de voorwaarden staat dat er een beperkt aantal kamers ter beschikking worden gesteld voor deze actie. Je moet er dus op tijd bij zijn en gewone boekers zullen waarschijnlijk altijd voorrang hebben op actieboekers.

Ik vind het persoonlijk erg slecht dat je eerst moet inloggen met je code en dan (zover ik begrijp) wel moet boeken, of er nou iets van je keus bij zit of niet. Verder zal ook niet iedereen bij het kopen van deze bonnen hebben gezien dat er altijd nog extra kosten bijzitten, min. 5 euro en max 25 euro. Als je er dan ook nog eens ontbijt bij wil, kun je beter een ander hotel boeken via booking.com of iets dergelijks.

bo
door boal - Nov 15, 2010 om 15:35
2 Antwoorden / 0 Vragen

We hebben op 3010-2009 via vakantieveilingen.nl een waardebon van hotelketen Fletcher gekocht voor € 75,00. voor een nacht hotel. We hebben herhaaldelijk geprobeerd een kamer te reserveren maar kregen steeds te horen dat die niet beeschikbaar is. Nu de termijn van 1 jaar verlopen waarin de waardebon geldig is. Desgevraagd zei men ons dat verlenging van de tgermijn niet mogelijk is. We voelen ons behoorlijk gepakt door vakantieveilingen en Fletcher. Weet iemand een manier hoe ik de bonnen kan verlengen. Opbellen naar Fletcher (0900-4334334) heeft geen zin. Ze zeggen daar dat het niet verlengd kan worden. Ik kreeg na aandringen het adres van
gastensupport en Fletcher.nl
Clarissenhof 3a, Vianen en bereid me voor om een pittige brief te schrijven.

moeder56
door moeder56 - Nov 15, 2010 om 15:39
483 Antwoorden / 2 Vragen

De ellende ontstaat omdat iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. Gewoon iets boeken via hotelspecials of iets dergelijks. Is vaak ook nog veel goedkoper en je kunt zelf kiezen.

bo
door boal - Nov 15, 2010 om 16:49
2 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is wel een erge simpele voorstelling van zaken. Vind je € 75,00 voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Hoe je op talloze andere manieren ook aan een hotel kan komen is bij de meesten wel bekend hoor.

moeder56
door moeder56 - Nov 15, 2010 om 16:51
483 Antwoorden / 2 Vragen

Had het over die bonnen van 29,95.

yv
door yvonneschellen - Nov 16, 2010 om 09:17
4 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo boal.

Ik heb precies hetzelfde gehad alleen twee weken voordat mijn bon zou verlopen kreeg ik ineens een site waarop ik zelf kon boeken.
Pas wanneer ik het hotel van mijn keuze gevonden had en de juiste datum hoefde ik mijn bonnummer in te voeren
Dus vrij goed geregeld in de laatste twee weken.
En dit is al weer drie maanden geleden dus ook voor jou zal deze site bereikbaar zijn.
Ik heb hem via google toen gevonden nadat ik er van gehoord had.
Nou lees ik dat je bon verlopen is en dat was niet nodig geweest want deze site is al drie maanden in de lucht en heeft altijd wel plek op meerdere locaties.want mijn vriendinnen hebben hier ook meerdere keren gebruik van gemaakt!
Misschien had een van de "onvriendelijke" dames van Fletcher je daarop kunnen wijzen. (misschien iets voor in je brief)