Vakantieveilingen Fletcher hotels
Heeft iemand ervaring met de bonnen van Fletcher group binnen vakantieveiling. Ik doe veel met de bonnen van vakantieveilig en is altijd erg leuk.
Nu heb ik sinds september een Fletcherbon die ik probeer te innen eerst in de buurt van zuid holland aan het strand en nu de laatste weken op Texel Het jaar sinds de aankoop is bijna om maar zelfs als ik vraag wat is het alternatief is het altijd Valkenburg of veluwe. ik kan de bon dus nooit innen in het hotel van mijn keuze ik denk dat ik onderhand al voor 120 euro verbeld heb naar fletcher inc klachten.. Naar mijn idee is de ellende ontstaan doordat ze 2 weken na mijn aankoop ook zeer goedkoop teveel bonnen hebben uitgegeven via kruidvat. Vakantieveilingen distansieert zich overal van Zijn maar een soort advertentiesite zo moet je het zien zeggen ze
Ik heb ook twee bonnen gekocht voor € 29,95 per stuk. Echter in de voorwaarden staat dat er een beperkt aantal kamers ter beschikking worden gesteld voor deze actie. Je moet er dus op tijd bij zijn en gewone boekers zullen waarschijnlijk altijd voorrang hebben op actieboekers.
Ik vind het persoonlijk erg slecht dat je eerst moet inloggen met je code en dan (zover ik begrijp) wel moet boeken, of er nou iets van je keus bij zit of niet. Verder zal ook niet iedereen bij het kopen van deze bonnen hebben gezien dat er altijd nog extra kosten bijzitten, min. 5 euro en max 25 euro. Als je er dan ook nog eens ontbijt bij wil, kun je beter een ander hotel boeken via booking.com of iets dergelijks.
We hebben op 3010-2009 via vakantieveilingen.nl een waardebon van hotelketen Fletcher gekocht voor € 75,00. voor een nacht hotel. We hebben herhaaldelijk geprobeerd een kamer te reserveren maar kregen steeds te horen dat die niet beeschikbaar is. Nu de termijn van 1 jaar verlopen waarin de waardebon geldig is. Desgevraagd zei men ons dat verlenging van de tgermijn niet mogelijk is. We voelen ons behoorlijk gepakt door vakantieveilingen en Fletcher. Weet iemand een manier hoe ik de bonnen kan verlengen. Opbellen naar Fletcher (0900-4334334) heeft geen zin. Ze zeggen daar dat het niet verlengd kan worden. Ik kreeg na aandringen het adres van
gastensupport en Fletcher.nl
Clarissenhof 3a, Vianen en bereid me voor om een pittige brief te schrijven.
De ellende ontstaat omdat iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. Gewoon iets boeken via hotelspecials of iets dergelijks. Is vaak ook nog veel goedkoper en je kunt zelf kiezen.
Dat is wel een erge simpele voorstelling van zaken. Vind je € 75,00 voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Hoe je op talloze andere manieren ook aan een hotel kan komen is bij de meesten wel bekend hoor.
Hallo boal.
Ik heb precies hetzelfde gehad alleen twee weken voordat mijn bon zou verlopen kreeg ik ineens een site waarop ik zelf kon boeken.
Pas wanneer ik het hotel van mijn keuze gevonden had en de juiste datum hoefde ik mijn bonnummer in te voeren
Dus vrij goed geregeld in de laatste twee weken.
En dit is al weer drie maanden geleden dus ook voor jou zal deze site bereikbaar zijn.
Ik heb hem via google toen gevonden nadat ik er van gehoord had.
Nou lees ik dat je bon verlopen is en dat was niet nodig geweest want deze site is al drie maanden in de lucht en heeft altijd wel plek op meerdere locaties.want mijn vriendinnen hebben hier ook meerdere keren gebruik van gemaakt!
Misschien had een van de "onvriendelijke" dames van Fletcher je daarop kunnen wijzen. (misschien iets voor in je brief)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer