st
door stevievl Jun 20, 2015 om 18:40
Computers & telefonie

Vodafone geen bellen in t buitenland

Mijn dochter heeft een abbo bij vodafone door een fout is er vorig jaar sept. Een blokkade opgekomen voor bellen en sms internet in het buitenland ook kunnen wij haar niet bellen denk inmiddels wel100 keer gebeld gemaild enz reeds meerdere klachten ingediend zelfs klacht ingediend via feedback beloven vanalles maar tot vandaag nog niks opgelost zelfs als ik zoals vandaag bel krijg je een grote mond en ze laten je niet uitpraten en verbreken dan maar de verbinding om van mij af te zijn dochter is nu in belgie ook daar kan ze dus ons dus niet bereiken mooi ..... van vodafone graag uw mening wat hiermee te doen

3173 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 20, 2015 om 18:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom heeft uw dochter dat abonnement dan niet allang opgezegd?

edrick3
door edrick3 - Jun 20, 2015 om 19:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo stevievl,

Hopelijk voor jou komt het webcareteam hier snel langs.

Zou m'n klacht eens op klachtenkompas.nl zetten. Misschien helpt dat.

In ieder geval een andere provider gaan overwegen na afloop abo.

Met vr.gr.

ho
door hopetobehelping - Jun 21, 2015 om 12:48
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste stevievl,

uiteraard allesbehalve netjes hoe de klantenservice van Vodafone reageert. Ze behoren gewoon te helpen en het te regelen (of duidelijk met redenen aan te geven dat iets niet kan).

Geen idee hoe lang het contract van uw dochter nog loopt maar misschien niet onverstandig van uw dochter als ze eens rond kijkt wat andere providers te bieden hebben en overstapt naar een andere provider.

Is er voor het abonnement wel een 'myVodafone' account aangemaakt (kan uw dochter zelf doen op de website) ?
Als dat niet het geval is dan zou ik dat doen als ik u was. Ik ben inmiddels geen klant meer bij Vodafone en weet niet of 'Buitenland bellen' aan of uit te zetten is in myVodafone.
Bij T-mobile kan ik het blokkeren als ik dat zou willen. Wellicht kunt u het zelf met een 'myVodafone' account gewoon regelen.

Voor een klacht over uw telecomaanbieder kunt u de volgende stappen ondernemen, klik hier.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jun 22, 2015 om 08:46
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste stievel,

Wij kunnen zonder gegevens niet achterhalen wat er precies besproken is tijdens het gesprek.
De verbinding zomaar verbreken is natuurlijk niet iets wat wij goedkeuren. Daarvoor bied ik dan ook excuses aan namens Vodafone.

Ik zou graag willen nakijken wat er precies aan de hand is.
Laat uw dochter dan wel zelf even contact opnemen met ons per mail.

Gebruik als onderwerpveld: kassa | stievel | zaterdag 20 jun 2015 | vodafone geen bellen in t buitenland

We hebben de volgende nodig ivm de verificatie
- mobiel nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van haar rekeningnumm,er

Met vriendelijke groet, Rowie

Vodafone 24/7 Web Crew

st
door stevievl - Jun 22, 2015 om 12:12
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=vodafonewebcare schreef op maandag 22 jun 2015, 08:46]Beste stievel,

Wij kunnen zonder gegevens niet achterhalen wat er precies besproken is tijdens het gesprek.
De verbinding zomaar verbreken is natuurlijk niet iets wat wij goedkeuren. Daarvoor bied ik dan ook excuses aan namens Vodafone.

Ik zou graag willen nakijken wat er precies aan de hand is.
Laat uw dochter dan wel zelf even contact opnemen met ons per mail.

Gebruik als onderwerpveld: kassa | stievel | zaterdag 20 jun 2015 | vodafone geen bellen in t buitenland

We hebben de volgende nodig ivm de verificatie
- mobiel nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van haar rekeningnumm,er

Met vriendelijke groet, Rowie

Vodafone 24/7 Web Crew

st
door stevievl - Jun 22, 2015 om 12:15
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=vodafonewebcare schreef op maandag 22 jun 2015, 08:46]Beste stievel,

Wij kunnen zonder gegevens niet achterhalen wat er precies besproken is tijdens het gesprek.
De verbinding zomaar verbreken is natuurlijk niet iets wat wij goedkeuren. Daarvoor bied ik dan ook excuses aan namens Vodafone.

Ik zou graag willen nakijken wat er precies aan de hand is.
Laat uw dochter dan wel zelf even contact opnemen met ons per mail.

Gebruik als onderwerpveld: kassa | stievel | zaterdag 20 jun 2015 | vodafone geen bellen in t buitenland

We hebben de volgende nodig ivm de verificatie
- mobiel nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van haar rekeningnumm,er

Met vriendelijke groet, Rowie

Vodafone 24/7 Web Crew
graag zou ik dan het emailadres ontvangen waar wij alles heen kunnen sturen geloofniet dat iemand ons nog kan helpen bij vodafone
sta zelfs op het punt om alle abbo`s 5 in totaal weg te halen bij vodafone zo slecht denk ik nu over vodafone

edrick3
door edrick3 - Jun 22, 2015 om 12:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@stevievl.

.....graag zou ik dan het emailadres ontvangen waar wij alles heen kunnen sturen....
Klik eens hier.

.....geloof niet dat iemand ons nog kan helpen bij vodafone .....
Niet geschoten is altijd mis.

Met vr.gr.

st
door stevievl - Jun 22, 2015 om 13:00
5 Antwoorden / 1 Vragen

heb reeds ook weer het feedback formulier ingevuld van vodafone weer mijn klacht omschreven ook een vergoeding geeist voor alle tijd dei hier ingestoken is
ook heb ik net de consuwijzer gebeld voor advies word ik morgen over terug gebeld
deze keer laat ik dit niet voorbij gaan
zal maar iets gebeuren als dochter in buitenland is (wat regelmatig ) is
ge;loof me dan heeft vodafone pas echt een probleem dan ga ik persoonlijk de schuldige zoeken
abbo duurt nog min 1 jaar dus nog telang om nu weg te kunnen gaan

st
door stevievl - Jun 22, 2015 om 13:03
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 22 jun 2015, 12:45]@stevievl.

.....graag zou ik dan het emailadres ontvangen waar wij alles heen kunnen sturen....
Klik eens hier.

.....geloof niet dat iemand ons nog kan helpen bij vodafone .....
Niet geschoten is altijd mis.

Met vr.gr.
nou heb al vele malen"" geschoten"bij vodafone niemand wil of kan ons daar helpen feedback reeds meerdere malen ingevuld maar geen oplossing

ho
door hopetobehelping - Jun 22, 2015 om 18:59
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste stevievl,

geef u groot gelijk en zou zeker ook doorzetten met de stappen welke consuwijzer u aan gaat geven.

Wel slordig in de reactie vanuit Vodafone dat er dan geen email adres bij staat.

Uit een eerdere reactie van de vodafonewebcare haal ik het volgende email adres: webcare.nl@vodafone.com (zie deze vraag).
Gebruik in het onderwerp wat vodafonewebcare hierboven aangeeft (anders wordt uw mail wellicht direct verwijderd).
Hoop dat het email adres nog correct is en dat men het eindelijk op gaat lossen en uw dochter ook gaat compenseren.

st
door stevievl - Jun 22, 2015 om 21:58
5 Antwoorden / 1 Vragen

Als eerste iedereen bedankt voor uw reactie hou jullie op de hoogte wat er verder nog te wachten staat vanuit vodafone snap ze nog echt niet hier op dit adres 5 abbo bij vodafone en gewoon laten barsten dom dom

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jun 23, 2015 om 10:13
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste stevievl,

Excuses voor de late reactie. De mail kan gestuurd worden naar het adres webcare.nl@vodafone.com.

Met vriendelijke groet, Deborah

Vodafone 24/7 Web Crew

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jul 3, 2015 om 09:34
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste stievel,

We hebben elaaas geen e-mail mogen ontvangen. Mocht je dochter nog problemen ervaren dan horen we dit graag.

Met vriendelijke groet,

Linda
Vodafone 24/7 Web Crew