m@
door m@ik Jun 25, 2014 om 12:36
Computers & telefonie

Vodafone Inruildeals bedrog?

Na veel frustraties, irritaties en beloftes die niet zijn nageleefd, probeer ik het maar eens via deze weg!

Ik heb op 12 mei 2014 mijn Samsung Galaxy S3 opgestuurd naar Vodafone Inruildeals en heb vervolgens op 13 mei 2014 een bevestiging gekregen dat de telefoon in goede orde was ontvangen en ik het geldbedrag binnen 14 dagen op mijn rekening zou ontvangen.

Uiteindelijk had ik na drie weken nog steeds geen geldbedrag gezien en heb toen telefonisch contact opgenomen met Vodafone Inruildeals. Hun response was dat het bedrag 29 mei 2014 was overgemaakt en dat ik binnen 3 tot 5 werkdagen het geld op mijn rekening zou ontvangen. Dit bleek achteraf een fabel!

Vervolgens heb ik weer meerdere malen telefonisch contact met hun gehad en werd mij gegarandeerd dat het geldbedrag op 9 juni 2014 zou worden overgemaakt en het binnen 3 tot 5 werkdagen op mijn rekening zou verschijnen. Uiteindelijk bleek ook dit weer een illusie, aangezien ik wederom geen geld had ontvangen. Ondertussen was ik al erg geïrriteerd, omdat er garanties werden gegeven die niet zijn nageleefd.

Nadat ik weer meerdere malen telefonisch contact had gehad, kreeg ik de garantie dat het bedrag 18 juni 2014 zou worden overgemaakt. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen! Echt schandalig gewoon!

Zojuist heb ik weer contact gehad met Vodafone Inruildeals en werd mij duidelijk gemaakt dat ik niet de enige ben met dit probleem en ik heb zo'n sterk vermoeden, dat alleen telefonisch contact er niet voor zorgt dat ik mijn geldbedrag ontvang. Ik hoop op deze weg wel tot een oplossing te komen m.b.t. dit probleem.

4151 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 25, 2014 om 13:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo m@ik,

Lees eens hier.

Suc6

zoekster
door zoekster - Jun 25, 2014 om 13:25
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Je doet het juiste. De klantenservice van Vodafone bestaat uiteindelijk uit de webcare van Vodafone hier.

Misschien moeten mensen voortaan ook maar hun abo's via de Kassasite gaan afsluiten.

m@
door m@ik - Jun 25, 2014 om 14:31
3 Antwoorden / 1 Vragen

@edrick3 ik zag dat bericht inderdaad ook al voorbij komen en heb daar mijn klacht ook bijgeplaatst. Echter, het viel mij op dat vodafone webcare alleen reageert op mensen die direct een vraag stellen en dat reacties worden genegeerd. Vandaar dat ik ook een nieuwe vraag heb geplaatst in de hoop dat ze dan wel reageren.

@zoekster laten we hopen dat dit wel werkt. Het is gewoon erg frustrerend dat telefonisch contact met Vodafone Inruildeals totaal waardeloos is.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 25, 2014 om 16:00
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Gewoon de tip van tijger1 opvolgen. Kijk even op het internet hoe je precies een juiste incassoprocedure opstart. Betalen ze nu niet, schakel je gewoon een incassobureau in.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jun 26, 2014 om 09:27
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste m@ik,

Ik zoek het graag voor je uit! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het zo lang duurt. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn heb ik wel wat gegevens van je nodig. Stuur aub een e-mail naar: webcare.nl@vodafone.com en gebruik als onderwerp voor de e-mail "Kassa - m@ik". Vermeld de volgende gegevens in de e-mail.

- Naam
- 06 nummer
- Ordernummer
- Datum
- Bankrekeningnummer
- Waarde toestel
- Merk en type
- IMEI-nummer

We nemen vervolgens contact op met de verantwoordelijke afdeling en laten je iets weten zodra we meer duidelijkheid hebben.

Met vriendelijke groet,

Robbie
Vodafone 24/7 Web Crew

tijger1
door tijger1 - Jun 26, 2014 om 10:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=zoekster schreef op woensdag 25 jun 2014, 13:25]Je doet het juiste. De klantenservice van Vodafone bestaat uiteindelijk uit de webcare van Vodafone hier.

Misschien moeten mensen voortaan ook maar hun abo's via de Kassasite gaan afsluiten.

Maar dan niet bij Vodafone.

br
door brianvoss - Aug 18, 2014 om 16:32
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Allen,

Helaas heb ik hetzelfde zaak nu lopen tegen Vodafone Inruildeals waarbij nog geen betaling is ontvangen. Mij toestel Samsung Galaxy S4 is opgestuurd begin Juli en na een week geen ontvangst bevestiging ontvangen van Vodafone Inruildeals. Hierbij had ik contact gehad met de bezorgingsdienst van PostNL en volgens hun was het pakket afgegeven. Dus na bevestiging van PostNL weer contact gehad met de Vodafone Inruildeals en toen zijde ze dat ze het niet hadden ontvangen. Best raar en belde nog een keer en sprak een collega van hem en hij zij dat ze het wel hadde ontvangen.

Na de derde gesprek had Vodafone Inruildeals gezegd dat ze de telefoon spoedig gingen nakijken en na een week kreeg ik uiteindelijk een bevestiging of ik akkoord ga voor de waarde van de toestel. Op dezelfde dag van ontvangen heb ik een akkoord gegeven maar na een week nog geen reactie. Ik weet niet wat spoed is bij hun maar inmiddels ben ik 4 weken verder.

Dus weer gaan bellen en vierde gesprek voor de status en hun zijde dat ze een mail hadden gestuurd voor betalen van de bedrag maar dat ze wachten op de status van financiële afdeling. Hierbij hadde ze een spoed in de mail gezet naar de financiële afdeling zeggen ze. Maar tweifel hierover meer.

Inmiddels was het augustus en ging ik op vakantie en na de vakantie nog steeds niets en had op 8 a 9 augustus weer gebeld vanuit mij vakantie. Helaas dezelfde reactie en geen beweging.

Week later twee mails uitgestuurd waarbij geen reactie en vandaag maar is weer gebeld en nog steeds dezelfde status. Voor mij zijn ze tot nu toe oplichters en beloftes die niet nakomen.

Zal bij deze ook geen toestel meer opsturen en iedereen afraden van de Vodafone Inruildeals aan mee te doen. Ik hoop ook via deze weg dat ze de betaling o.a. afronden.

Mvg Brian