ma
door mandy1990 Apr 1, 2015 om 13:41
Computers & telefonie

Vodafone komt overeenkomst niet na!

Op 30 januari 2015 heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij vodafone aangezien mijn oude verlopen was. Inmiddels heb ik 9x contact gehad met de klantenservice van vodafone waarom mijn abonnement niet is omgezet. Vodafone blijft zich verschuilen achter falen van het systeem. Begin maart hebben zij de bandopname teruggezocht, dit zou 5-10 werkdagen duren maar tot op heden is er nog steeds niets veranderd. Vandaag heb ik weer uren aan de telefoon gehangen met vodafone maar niemand komt met een oplossing. Mijn rekeningen daarentegen blijven wel komen, blijkbaar faalt het systeem daar niet. Mijn rekeningen zijn maandelijks ruim over de 100 euro (aangezien mijn oude abonnement zogenaamd nog doorloopt), terwijl ik een sim only abonnement van 39 euro heb afgesloten op 30 januari 2015, hier heb ik overigens een (standaard) bevestigingsmail van gekregen. Dit is absoluut geen stijl van vodafone en gewoonweg schandalig te noemen. Ik ben al jarenlang klant bij deze provider en dit is nu al de tweede keer dat mij dit overkomt binnen deze provider. Ik raad dan ook iedereen aan om absoluut GEEN abonnementen af te sluiten bij vodafone!!!

1730 18 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 1, 2015 om 13:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat raad ik iedereen al jaren af.;-))

gerbera
door gerbera - Apr 1, 2015 om 15:22
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Ach ja vodafone, vaste, klant binnen dit forum. Zal wel een reactie van de webcare komen.

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 1, 2015 om 23:37
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Gewoon opzeggen, moet jij eens kijken hoe snel ze dan opeens bij Vodafone wel kunnen handelen.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 2, 2015 om 10:32
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mandy1990,

Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | mandy1990 | 02-04-2015 | Vodafone komt overeenkomst niet na!"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet, Robbie

Vodafone 24/7 Web Crew

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 11, 2015 om 10:21
779 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo mandy_1990
Op 2 april jongstleden hebben wij u verzocht om een mail naar ons te sturen zodat wij met uw melding aan de slag kunnen gaan. Helaas hebben wij tot op heden niets van u mogen vernemen. Kunt u aangeven of het issue nog steeds speelt?
Mochten we 15 april geen terugkoppeling hebben ontvangen, dan gaan wij ervan uit dat het issue is opgelost en sluiten we de case.

Vriendelijke groeten, Per
Vodafone 24/7 Web Crew

ho
door hopetobehelping - Apr 11, 2015 om 10:29
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mandy,

wat u beschrijft is inderdaad geen stijl van Vodafone.
Lees hier wat u kunt doen.
Zou als ik in uw schoenen stond als eerste nu meteen kiezen om een klacht bij consuwijzer in te dienen.
Als het Vodafone niet lukt om zo'n simpele administratieve handeling netjes uit te voeren dan is de goede wil en goede intentie om u als klant te helpen blijkbaar onvoldoende aanwezig. Met het factureren en incasseren van veel te hoge bedragen heeft men blijkbaar geen enkele moeite.

ma
door mandy1990 - Apr 11, 2015 om 10:32
1 Antwoorden / 1 Vragen

Beste vodafone,

Ik heb 2 april jongstleden direct een e-mail naar jullie verstuurd. Nogal vreemd dat jullie nu een reactie gaan plaatsen dat ik geen mail gestuurd zou hebben, zeker aangezien ik over en weer met jullie gemaild hebt. Het lijkt er op of jullie het willen doen laten overkomen alsof jullie niets verkeerd hebben gedaan of dat er van mij kant uit laksigheid bestaat door het niet versturen van een e-mail. Beetje jammer dit.

tijger1
door tijger1 - Apr 11, 2015 om 10:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het wordt steeds komischer met Vodafone.

loesje138
door loesje138 - Apr 11, 2015 om 11:30
3 Antwoorden / 0 Vragen

Het is te gek voor woorden hoe Vodafone met zijn klanten omgaat, alles geldklopperij en ze bedonderen alleen maar pfff

ho
door hopetobehelping - Apr 11, 2015 om 15:55
1289 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=mandy1990 schreef op zaterdag 11 apr 2015, 10:32]Beste vodafone,

Ik heb 2 april jongstleden direct een e-mail naar jullie verstuurd. Nogal vreemd dat jullie nu een reactie gaan plaatsen dat ik geen mail gestuurd zou hebben, zeker aangezien ik over en weer met jullie gemaild hebt. Het lijkt er op of jullie het willen doen laten overkomen alsof jullie niets verkeerd hebben gedaan of dat er van mij kant uit laksigheid bestaat door het niet versturen van een e-mail. Beetje jammer dit.

Beste mandy1990,

bizar uiteraard de reactie van vodafonewebcare.
Maar is het opgelost voor u nu ?
Heeft Vodafone met terugwerkende kracht uw contract aangepast en de onterechte in rekening gebrachte bedragen terugbetaald/verrekend ?

Is het nog steeds niet opgelost en ook geen zicht op een oplossing dan zou ik toch richting de geschillencommissie gaan denken: geschillencommissie. U heeft een bevestigingsmail van uw contract wijziging dus u staat aantoonbaar in uw gelijk. U wordt momenteel gewoon 'getild' door Vodafone om het maar plat te zeggen.

Als je bij Vodafone van 'de lopende band' af valt is het echt hopeloos. Het netwerk van Vodafone is goed maar de klantenservice (en blijkbaar ook de 'webcare') heeft erg weinig met 'service' te maken. Het enige positieve aan de klantenservice van Vodafone dat ik kan bedenken dat het niet nog slechter kan worden (kan alleen maar beter worden), in de categorie waardeloos is het de overtreffende trap hiervan (is mijn ervaring dan toch, ben daarom ook ex Vodafone klant).

loesje138
door loesje138 - Apr 13, 2015 om 11:27
3 Antwoorden / 0 Vragen

Omdat Vodafone mij niet in me gelijk stelt wil ik anderen even laten weten hoe hun tewerk gaan en zonder dat ik het wilde steeds geld vanuit mijn bundel mobiel hebben afgeschreven en deel dit dan ook gelijk via mijn Facebook site.
Ik heb een prepaid en wilde alleen maar sms’en en bellen, internet gebruik ik via mijn Wi-Fi verbinding via gratis Delta en heb dan ook de eerste keer een blokkade gestuurd naar Vodafone : sms naar Vodafone, internetgebruik uit naar 4000, maar er werd dan een voor mij een groot bedrag alsnog afgeschreven. Ik waardeerde dan weer op via mijn bank online naar mijn mobiel en weer werd de blokkade door Vodafone eraf gehaald en weer een bedrag afgeschreven en weer een blokkade gestuurd door mij naar 4000 internetgebruik uit en nog hielp het niet, Nu zegt Vodafone dat zij mijn internetgebruik hebben geblokkeerd en dat ik De KB's daadwerkelijk heb gebruikt met mijn nummer en kan nu naar mijn geld fluiten. Zo oneerlijk is dat en wat ik ook zeg of uitleg naar hun ze hebben steeds een antwoord klaar dat het mijn fout is en hun juist hebben gehandeld. Ik lul toch geen Frans? Als je meerdere keren ‘internetgebruik UIT naar 4000 ‘ van Vodafone sms’, wat is daar dan zo onduidelijk aan??? Ze willen mij me geld niet terug geven!!!! 10-4-2015 21:45
Dit kreeg ik een uur geleden: Als je wilt, kunnen wij een blokkade plaatsen op het internetgebruik. Stuur ons hiervoor een privébericht met daarin je 06-nummer, de laatste datum, bedrag en manier van opwaarderen. Groeten, Deborah
06-31064342 , 26 maart 2015 , € 10 opgewaardeerd met mijn bank ABN online via jullie site van mijn Vodafone.
Elfie Guhe
enkele dagen geleden had ik nog € 14,90 en heb alleen maar sms'en verstuurd en via gratis Wi Fi Zeelandnet Delta gesurft op internet.

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Vodafone Nederland
Bedankt! Ik heb je internet voor je geblokkeerd. Dan komt dit in de toekomst niet meer voor. Groetjes, Désirée

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Elfie Guhe
En hoe zit het met het geld dat steeds tegen mijn wil werd afgeschreven?

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Vodafone Nederland
Dat wordt niet meer afgeschreven nu de blokkade erop staat. smile-emoticon Groetjes, Désirée

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Elfie Guhe
Je weet toch wat ik bedoel? Al het geld dat tegen me wil eraf is geschreven? Wanneer krijg ik het terug?

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Vodafone Nederland
Dat geld is afgeschreven doordat er ook daadwerkelijk MB's gebruikt zijn. Dit wordt namelijk pas afgeschreven nadat er een bepaald aantal KB gebruikt is. Groetjes, Désirée

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Elfie Guhe
zo wordt je dus bedondert?

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Vodafone Nederland
De KB's zijn daadwerkelijk gebruikt met jouw nummer Elfie. Dit is geregistreerd door ons systeem. De kosten zijn dus terecht. Groetjes, Désirée

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Elfie Guhe
Ook als je internetgebruik uit stuurt naar 4000?
en dan nog schrijven jullie af?
Ik heb zeker recht op 2 keer € 5 dus € 10

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Vodafone Nederland
Heb je een bevestiging gekregen dat het internet uitgezet was? Groetjes, Désirée

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Elfie Guhe
ja heb ik
17.10 staat nog in me mobiel
maar ga dit allemaal doorsturen naar een instantie als ik mijn geld niet terug krijg en lees net berichten op jullie site dat er meer ontevreden klanten zijn en dat jullie bij het programma 'kassa'ook al bekent staan...

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Vodafone Nederland
Kun je me daar een screenshot van sturen? Groetjes, Désirée

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Elfie Guhe
Ik weet niet hoe je vanuit een mobiel iets naar internet stuurt

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Elfie Guhe
maar ik heb het hier staan een sms van 17.10 uur en verzin het niet en vermoed dat jullie al mijn gesprekken wel na kunnen gaan ...en blijf hier niet over bezig maar ben iemand die actie onderneemt en dat heen en weer gechat nu schiet ik toch niets mee op...net zoals vele anderen voor mij ...op deze manier geld te verdienen...gewoon misselijk

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Vodafone Nederland
Heb je verbinding met WiFi met je telefoon? Groetjes, Désirée

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Elfie Guhe
ja heb ik
er staat in het sms het volgende : internet gebruik is uitgezet. je kunt niet meer internetten aanzetten? sms internet gebruik aan naar 4000
en heb alleen deze nog want de vorige heb ik al verwijderd helaas

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Vodafone Nederland
Wat voor merk en type toestel gebruik je? Dan kijk ik voor je na hoe je dit doet. We hebben die bevestiging namelijk wel nodig. Groetjes, Désirée

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Elfie Guhe
Samsung Galaxy Trend Plus
Hoe dit ook afloopt ik verwacht mijn € 10 terug die ongewild is afgeschreven en ga zo mijn verbindingen uitzetten!!

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Vodafone Nederland
Dan is het belangrijk om de home knop en de power knop tegenlijk ingedrukt te houden. Dan wordt er een screenshot opgeslagen. Groetjes, Désirée

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Elfie Guhe
oke en waar zit nou het klembord waar het is opgeslagen?
oh mom heb het

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Elfie Guhe

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Vodafone Nederland
Bedankt. Echter is dit een bevestiging van vandaag. De laatste keer dat je gebruik hebt gemaakt van internet, is op 11-3 geweest. Welke kosten wil je dan precies gecrediteerd hebben? Groet, JP

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Elfie Guhe
Ik zei al eerder dat het 10 Europa zou moeten zijn en zei ook dat ik de vorige bevestigingen niet meer heb en vindt het nu wel genoeg aan communicatie de laatste tijd met Vodafone ..Dus hoop dat het nu duidelijk is!!!!

0:02
Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Vodafone Nederland
Hoi Elfie, ik begrijp dat je zei dat het €10,- zou moeten zijn. Wat ik echter niet begrijp is waarom wij deze moeten crediteren. Kun je me vertellen wanneer jij denkt dat wij deze kosten voor internet nog afgehouden hebben? Groet, JP

0:06
Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Elfie Guhe
Lees maar alles terug van je collega laat me niet meer aan het lijntje houden en de groeten

0:09
Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Vodafone Nederland
Ik kan dit helaas niet achterhalen in dit bericht. Volgens onze gegevens zijn de kosten terecht in rekening gebracht tot aan 11-3. Vervolgens zijn er gaan datakosten meer gemaakt. Mocht dit volgens jou anders zijn, hoor ik het graag. Voor nu wens ik je nog een prettige nacht. Groet, JP
Vandaag

10:36
Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Elfie Guhe
toen ik voor het eerst ging opwaarderen dit jaar dus, stuurde ik ook al berichten naar jullie omdat ik geen internet wilde via Vodafone en gebruik maak van Wi-Fi van mijn internetgebruiker en sms'te dit naar Vodafone en toen ik weer opwaardeerde weer en weer...jullie maken gewoon misbruik van vooral mensen die niet weten hoe alles in elkaar steekt en op mijn Vodafone staat dat jullie altijd klaar staan voor de klanten en tegen mij werd gezegd ga naar een forum of ter compensatie kreeg ik een link deze verwijst naar mijn Vodafone...en ook kwam je er niet uit ik kreeg gewoon eerst geen antwoord en nu urenlang sinds gisteren maar mijn 2 keer € 5 euro willen jullie niet retour geven die jullie onterecht hebben afgeschreven...afijn weet dat het jullie geen moer kan schelen en ik me geld niet krijg want dan komt weer iemand anders van jullie medewerker en vraagt steeds weer de zelfde dingen aan je zodat je alleen maar in een kringetje rond blijft lopen...ben blij dat het niet meer geld was pfff
• 11-4-2015 11:08
Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Vodafone Nederland
Ik begrijp je frustratie. Je hebt hierin echter ook een eigen verantwoording. Smartphone's maken namelijk automatisch verbinding met het datanetwerk. Indien je het mobiele datanetwerk niet hebt uitstaan/geblokkeerd worden er kosten afgeschreven. Meer informatie over data vind je ook op ons forum. Zie: http://voda.fo/ne/cz0o4 Wellicht geeft dit je meer inzicht. Prettig weekend verder. Groetjes, Melanie
• zaterdag

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Elfie Guhe

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Elfie Guhe
Ja joh heb steeds een mail gestuurd naar jullie en een sms naar 4000 dat internet uit moest en kreeg bevestigingen en naderhand werd weer afgeschreven...jullie moeten zeker steeds mensen aan de lijn houden met deze antwoorden...en zolang ik nog niet een ander server heb controleer ik het elke keer en maak van jullie bevestiging een printcreen en stuur het naar Kassa / vara door en als ik meer heb naar de ombudsman want dat had ik nog niet gedaan, ! Ik heb je internet voor je geblokkeerd. Dan komt dit in de toekomst niet meer voor. Groetjes, Desiree, dus zij heeft gisteren dus gezegd dat dit niet meer gebeurd en als het weer gebeurd dus weer een bewijs van deze: nou ben benieuwd of de belofte van deze Desiree jullie medewerkster blijft!!!
• zaterdag

Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Elfie Guhe

• Vandaag

1:39
Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Vodafone Nederland
Beste Elfie, we hebben dit voor je nagekeken. Er worden na het uitzetten van internet geen kosten meer afgeschreven van je tegoed. Je hebt op 10-04-2015 17:10 uur internet uitgeschakeld. Er is daarna alleen tegoed afgeschreven voor het versturen een sms. Je kunt er van uit gaan dat er dus verder geen kosten afgeschreven worden. Je internet is geblokkeerd. Groetjes, Vera
Gisteren door 2 medewerkers van Vodafone verzekerd Vera en Desiree dat niets meer wordt afgeschreven i.v.m. internet / prepaid : Maar vandaag is weer afgeschreven.
! Ik heb je internet voor je geblokkeerd. Dan komt dit in de toekomst niet meer voor. Groetjes, Desiree,
Beste Elfie, we hebben dit voor je nagekeken. Er worden na het uitzetten van internet geen kosten meer afgeschreven van je tegoed. Je hebt op 10-04-2015 17:10 uur internet uitgeschakeld. Er is daarna alleen tegoed afgeschreven voor het versturen een sms. Je kunt er van uit gaan dat er dus verder geen kosten afgeschreven worden. Je internet is geblokkeerd. Groetjes, Vera
Gisteren is ( 11.04.2015 ) door 2 medewerkers van Vodafone verzekerd Vera en Desiree dat niets meer wordt afgeschreven i.v.m. internet / prepaid : Maar vandaag is weer afgeschreven. Ik heb een Wifi verbinding en niet gebeld of sms verstuurd. Dit gaat al weken zo !!
! Ik heb je internet voor je geblokkeerd. Dan komt dit in de toekomst niet meer voor. Groetjes, Desiree,
Beste Elfie, we hebben dit voor je nagekeken. Er worden na het uitzetten van internet geen kosten meer afgeschreven van je tegoed. Je hebt op 10-04-2015 17:10 uur internet uitgeschakeld. Er is daarna alleen tegoed afgeschreven voor het versturen een sms. Je kunt er van uit gaan dat er dus verder geen kosten afgeschreven worden. Je internet is geblokkeerd. Groetjes, Vera
• Hoi Elfie, de kosten zijn gemaakt door het versturen van smsjes.. Er is geen data verbinding meer geweest sinds 11-3-2015. Groet, Tom

12:47
Uitvouwen
Afbeeldingen weergeven
Elfie Guhe
o Ik heb geen sms'jes verstuurd !!!!!!!!! Op 10 april om 8.24 uur verstuurde ik mijn laatste sms en ook naar Vodafone Internetgebruik uit naar 4000
• Hoi Elfie, we kunnen je helaas geen andere informatie geven. Met jouw nummer zijn er sms'jes gestuurd naar mobiele nummers. Hiervoor zijn deze kosten gerekend. De kosten zijn hierdoor terecht. Groetjes, Désirée
• Ik heb geen sms'jes verstuurd vandaag is weer door jullie afgeschreven!!!! Vandaag is er kort met je nummer gebeld. Hierdoor is er vandaag geld afgeschreven. We kunnen er helaas echt niks aan veranderen Elfie, de kosten zijn terecht. Groetjes, Désirée

13:16
Vodafone Nederland
Vandaag is er kort met je nummer gebeld. Hierdoor is er vandaag geld afgeschreven. We kunnen er helaas echt niks aan veranderen Elfie, de kosten zijn terecht. Groetjes, Désirée
Jullie blijven ontkennen dat dit niet klopt en heb mijn verbinding gecontroleerd op een oud telefoonnummer waar ik de chip nog van heb 06 49841054 en dit was mijn oude nummer toen ik nog een abonnement bij jullie had en dit nummer ging niet over maar hoorde alleen maar een ononderbroken toet, geluid, dus kan nooit dat voor zoiets door jullie geld afgeschreven kan worden!!!!!Alleen maar als de ontvanger op zou nemen wat niet het geval was...
o
• Ook als er niet opgenomen wordt dan kost dit geld Elfie. De kosten zijn terecht. Ik bewonder je volharding maar kan er toch niets anders van maken. Alles wat gezegd kon worden is inmiddels gezegd. Verdere communicatie over dit onderwerp zal ik daarom alleen als "ter info" beschouwen. Groetjes, Désirée
Als je geen verbinding krijg zijn er geen kosten, wat krijgen we nou?
Je betaalt altijd volledig voor de eerste minuut, ook al duurt het gesprek maar een paar seconden. Er is een verbinding geweest zoals ik het hier zie. De kosten zijn terecht. Ik kan je helaas geen andere informatie hierover geven. Verdere communicatie over dit onderwerp zal ik alleen als "ter info" beschouwen. Groetjes,
IK zei al dat ik geen verbinding maakte, lezen jullie eigenlijk wel alles??

tijger1
door tijger1 - Apr 13, 2015 om 11:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Stap toch over naar een andere provider. Dat Vodafone is een complete ramp.

loesje138
door loesje138 - Apr 13, 2015 om 12:00
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet, en stap zeker snel over... Had eerlijk gezegd geen idee, dat er zoveel ontevreden klanten zijn bij Vodafone en ging na dit wat ik meemaakte even verder kijken ... nou nou .. dit is zeker geen goede reclame voor hun. Maar ja als je wereldwijd in de media staat, te zien met alle reclame en er komen klanten bij die dat allemaal niet van te voren weten is het een stuk moeilijker. Ook worden niet correcte zaken door de media uitgezonden, ze praten zich er steeds weer uit en hebben op alles een antwoord en gaan gewoon door met het niet nakomen van wat ze beloven.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 13, 2015 om 14:09
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mandy1990,

Excuses voor de onduidelijkheid wat ons laatste bericht betreft.
Ik heb contact opgenomen met de afdeling die het onderzoek in behandeling had.
Zij hebben u per mail op de hoogte gebracht van de uitkomst.
Ik ga er van uit dat uw klacht naar behoren opgelost is.
Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan horen we dat uiteraard graag.

Met vriendelijke groet, Rowie
Vodafone 24/7 Web Crew

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 14, 2015 om 11:34
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Nou mandy1990 laat ons niet langer in spanning en vertel met wat voor een fantastische oplossing Vodafone op de proppen is gekomen.

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 14, 2015 om 11:41
1790 Antwoorden / 3 Vragen

loesje138 bedankt voor het kijkje in de keuken bij Vodafone, het is dus nog veel erger dan ik al dacht.

Het volgende slaat werkelijk echt alles; "Ook als er niet opgenomen wordt dan kost dit geld."

da
door damelsfoort - Apr 15, 2015 om 10:43
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb hetzelfde probleem maar dan met mijn Glasvezel. Ze hebben het me verkocht, maar konden het niet leveren. Vervolgens bleven de rekeningen komen. Ondanks dat ik geen contract meer had. Ik wacht nog steeds op mijn geld....

Vandaag nog contact gehad. Wacht vanaf november op mijn geld....

tijger1
door tijger1 - Apr 15, 2015 om 11:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@damelsfoot

Misschien een eigen topic openen met uw kwestie?

De "klantenservice" van Vodafone gebruikt dit medium om fouten te herstellen.

Via hun eigen kanalen kunt u wachten tot u een ons weegt.;-))