Vodafone komt overeenkomst niet na!
Op 30 januari 2015 heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij vodafone aangezien mijn oude verlopen was. Inmiddels heb ik 9x contact gehad met de klantenservice van vodafone waarom mijn abonnement niet is omgezet. Vodafone blijft zich verschuilen achter falen van het systeem. Begin maart hebben zij de bandopname teruggezocht, dit zou 5-10 werkdagen duren maar tot op heden is er nog steeds niets veranderd. Vandaag heb ik weer uren aan de telefoon gehangen met vodafone maar niemand komt met een oplossing. Mijn rekeningen daarentegen blijven wel komen, blijkbaar faalt het systeem daar niet. Mijn rekeningen zijn maandelijks ruim over de 100 euro (aangezien mijn oude abonnement zogenaamd nog doorloopt), terwijl ik een sim only abonnement van 39 euro heb afgesloten op 30 januari 2015, hier heb ik overigens een (standaard) bevestigingsmail van gekregen. Dit is absoluut geen stijl van vodafone en gewoonweg schandalig te noemen. Ik ben al jarenlang klant bij deze provider en dit is nu al de tweede keer dat mij dit overkomt binnen deze provider. Ik raad dan ook iedereen aan om absoluut GEEN abonnementen af te sluiten bij vodafone!!!
Beste mandy1990,
Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | mandy1990 | 02-04-2015 | Vodafone komt overeenkomst niet na!"?
Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer
Met vriendelijke groet, Robbie
Vodafone 24/7 Web Crew
Hallo mandy_1990
Op 2 april jongstleden hebben wij u verzocht om een mail naar ons te sturen zodat wij met uw melding aan de slag kunnen gaan. Helaas hebben wij tot op heden niets van u mogen vernemen. Kunt u aangeven of het issue nog steeds speelt?
Mochten we 15 april geen terugkoppeling hebben ontvangen, dan gaan wij ervan uit dat het issue is opgelost en sluiten we de case.
Vriendelijke groeten, Per
Vodafone 24/7 Web Crew
Beste mandy,
wat u beschrijft is inderdaad geen stijl van Vodafone.
Lees hier wat u kunt doen.
Zou als ik in uw schoenen stond als eerste nu meteen kiezen om een klacht bij consuwijzer in te dienen.
Als het Vodafone niet lukt om zo'n simpele administratieve handeling netjes uit te voeren dan is de goede wil en goede intentie om u als klant te helpen blijkbaar onvoldoende aanwezig. Met het factureren en incasseren van veel te hoge bedragen heeft men blijkbaar geen enkele moeite.
Beste vodafone,
Ik heb 2 april jongstleden direct een e-mail naar jullie verstuurd. Nogal vreemd dat jullie nu een reactie gaan plaatsen dat ik geen mail gestuurd zou hebben, zeker aangezien ik over en weer met jullie gemaild hebt. Het lijkt er op of jullie het willen doen laten overkomen alsof jullie niets verkeerd hebben gedaan of dat er van mij kant uit laksigheid bestaat door het niet versturen van een e-mail. Beetje jammer dit.
Het is te gek voor woorden hoe Vodafone met zijn klanten omgaat, alles geldklopperij en ze bedonderen alleen maar pfff
[quote=mandy1990 schreef op zaterdag 11 apr 2015, 10:32]Beste vodafone,
Ik heb 2 april jongstleden direct een e-mail naar jullie verstuurd. Nogal vreemd dat jullie nu een reactie gaan plaatsen dat ik geen mail gestuurd zou hebben, zeker aangezien ik over en weer met jullie gemaild hebt. Het lijkt er op of jullie het willen doen laten overkomen alsof jullie niets verkeerd hebben gedaan of dat er van mij kant uit laksigheid bestaat door het niet versturen van een e-mail. Beetje jammer dit.
Beste mandy1990,
bizar uiteraard de reactie van vodafonewebcare.
Maar is het opgelost voor u nu ?
Heeft Vodafone met terugwerkende kracht uw contract aangepast en de onterechte in rekening gebrachte bedragen terugbetaald/verrekend ?
Is het nog steeds niet opgelost en ook geen zicht op een oplossing dan zou ik toch richting de geschillencommissie gaan denken: geschillencommissie. U heeft een bevestigingsmail van uw contract wijziging dus u staat aantoonbaar in uw gelijk. U wordt momenteel gewoon 'getild' door Vodafone om het maar plat te zeggen.
Als je bij Vodafone van 'de lopende band' af valt is het echt hopeloos. Het netwerk van Vodafone is goed maar de klantenservice (en blijkbaar ook de 'webcare') heeft erg weinig met 'service' te maken. Het enige positieve aan de klantenservice van Vodafone dat ik kan bedenken dat het niet nog slechter kan worden (kan alleen maar beter worden), in de categorie waardeloos is het de overtreffende trap hiervan (is mijn ervaring dan toch, ben daarom ook ex Vodafone klant).
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer