om
door omer- Mar 23, 2015 om 14:36
Computers & telefonie

Vodafone komt overeenkomst niet na!

Ik heb op 26 februari(!) online mijn abonnement verlengd bij Vodafone icm een iPhone 6 en heb sindsdien niets meer vernomen van mijn bestelling. Ik had met spoed een nieuwe telefoon nodig en heb bewust voor deze telefoon gekozen omdat hij volgens het systeem op voorraad was.
Telefonisch heb ik al tig keer te horen gekregen dat het toestel op voorraad is maar dat er een storing is in het systeem die binnen enkele dagen opgelost zou worden, ik heb de koeriersdienst gesproken die er ook niets van begreep en op mijn klachtmails via de Feedback pagina wordt ook niet gereageerd!
Tevens werd mij afgelopen vrijdag aangeraden door de klantenservice om mijn bestelling te annuleren en opnieuw te plaatsen, maar als ik naar de huidige prijzen kijk kost dat me ook nog eens 85 euro extra. Ik had namelijk een iPhone 6 icm een 2 jarig Red Super 51 euro pm en eenmalig 99,99 euro. Als ik mijn order annuleer en opnieuw plaats wordt het 51 euro per maand en een eenmalig bedrag van 184,99!
Ik heb nu na bijna een maand nog steeds geen duidelijk vooruitzicht en krijg dus ook het gevoel dat Vodafone bewust mijn geduld op de proef stelt en hoopt dat ik mijn order annuleer.
Ik zal dit echter niet doen zolang er geen tegemoetkoming wordt afgesproken.

Zijn er meer mensen die een dergelijk probleem hebben meegemaakt bij Vodafone?

632 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

costnix
door costnix - Mar 23, 2015 om 18:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dan annueert u de bestelling toch? En daarna gaat elders een abonnement met toestel afsluiten.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Mar 24, 2015 om 08:44
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Omer-,

Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | Omer- | 23-3-2015 | Vodafone komt overeenkomst niet na!"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- ordernummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet, Astrid


Vodafone 24/7 Web Crew

ch
door christienp - Mar 24, 2015 om 19:58
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Eind februari telefonisch een iPhone 6 besteld en ik wacht er nog steeds op. Meermalen gebeld met Vodafone om dan na wachttijden van 20 of 30 (!) te horen te krijgen dat of het systeem eruit lag of dat ik toch gewoon even moest wachten. Via het feedback formulier een klacht achtergelaten, maar geen enkele reactie op gehad. Ik ben er ook goed klaar mee, maar ik kan helaas pas eind mei van abonnement wisselen. Waardeloze klantenservice iig, al hoorde ik vandaag van de zoveelste medewerker die ik aan de telefoon had (slechts 4 minuten wachttijd vanwege een computerstoring) dat er meer klanten waren die al veel te lang zaten te wachten. Hopelijk levert Vodafones reactie je iets op!

om
door omer- - Mar 25, 2015 om 12:56
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

Nou wat ben ik goed geholpen zeg:

"Ik begrijp dat je graag duidelijkheid wenst. Ik heb contact voor je opgenomen met onze bezorgdienst om e.e.a. na te vragen. Helaas heb ik dus op dit moment nog geen concrete oplossing voor je.
Zodra wij een reactie hebben ontvangen nemen we contact met je op. Excuses voor de samenloop van omstandigheden.
Met vriendelijke groet,"

Ik heb echt helemaal niets aan deze reactie van Vodafone. Dit zou net zo goed kunnen betekenen dat ik nog twee maanden moet wachten op mijn bestelling.

Ik krijg heel erg het vermoeden dat Vodafone de klanten die eind februari een bestelling hebben geplaatst bewust aan de kant zet in de hoop dat ze hun orders annuleren. De producten zijn waarschijnlijk per abuis voor een te laag bedrag op de website geplaatst waardoor ze met een boze directeur zitten terwijl er voor de consument geen enkel reden was om te twijfelen over de prijs.

Iemand ervaring met de geschillencommissie?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doerak_games - Apr 27, 2024 om 01:33
Elektronica & tv

Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters

nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus  je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer

Al
Alwin Stuit - Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer