eduardrasta
door eduardrasta Jan 27, 2015 om 16:26
Computers & telefonie

Vodaona geen Netflix meegeleverd

dd. 27 jan 2015.
sinds 1 december heb ik een 1 jaar abonnement bij Vodafone ,daarbij zou ik Netflix krijgen voor 6 maanden.
Tot op de dag van vandaag lukt het Vodafone niet om mij dit te geven.
Op 6 december had ik al gezegd tegen Vodafone als dit niet lukt Ik gewoon binnen de 7 dagen mijn abonnement wilde opzeggen...
een vriedenlijke dame heeft me via facebook bevestigd dat ik het alsnog zou krijgen.

Om de week vraag ik erna ,maar het resultaat is dat ik nog steeds geen Netflix heb.
Kan ik nu alsnog Vodafone in gebreke stellen en elders een nieuw abonnement afsluiten?
En wat is dan de beste manier ?

5322 20 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 27, 2015 om 18:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eduardrasta,

Wellicht kun je iets met de hier genoemde voorbeeldbrief.

Suc6

valerius-2
door valerius-2 - Jan 27, 2015 om 18:59
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Heeft u alles zwart op wit van die belofte?

eduardrasta
door eduardrasta - Jan 27, 2015 om 21:32
20 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 27 jan 2015, 18:08]Hallo eduardrasta,

Wellicht kun je iets met de hier genoemde voorbeeldbrief.

Suc6

dank je ga meteen mee aan de slag

eduardrasta
door eduardrasta - Jan 27, 2015 om 21:32
20 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op dinsdag 27 jan 2015, 18:59]Heeft u alles zwart op wit van die belofte?

eduardrasta
door eduardrasta - Jan 27, 2015 om 21:36
20 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op dinsdag 27 jan 2015, 18:59]Heeft u alles zwart op wit van die belofte?

Ja op 6 dec antwoorden ze het volgende ..

Ik heb jou abonnement aangepast naar RED-3F
Je ontvangst de activerngscode voor Netflix binnen 2 weken.
Neem even contact met ons op als je de code toch niet ontving. Veel plezier met je nieuwe abonnement!
Groetjes ..... ( dit kreeg ik via facebook)

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jan 28, 2015 om 09:32
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste eduardrasta,

Ik wil u graag verder helpen. Op http://voda.fo/ne/k9s4z kunt u meer informatie en uitleg over dit onderwerp vinden. Mocht het hiermee alsnog niet lukken, wilt u dan uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | eduardrasta | dinsdag 27 jan 2015 | Vodaona geen Netflix meegeleverd "?

Gegevens:
- naammobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet, Paria

Vodafone 24/7 Web Crew

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2015 om 14:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[edit redactie, off topic]
De verwijzing naar de website waar alles over het activeren van Netflix op staat is duidelijk lijkt mij. En is ter info.
vodafonewebcare geeft netjes aan dat er contact opgenomen kan worden als het allemaal tóch niet lukt.
Blijkbaar heeft TS geen activeringscode ontvangen. (?)

eduardrasta
door eduardrasta - Jan 28, 2015 om 19:32
20 Antwoorden / 13 Vragen

Hallo

zal iets vollediger zijn
Op 1 dec ben ik van KPN naar Vodafone gegaan, dit kwam door een reclame van Vodafone dat je 6 maanden gratis Netflix erbij krijgt..

Of Netflix en Vodanfone een overeenkomst hebben .. geen idee reclame van Vodafone was 6 mnd Netflix

6 dec Ik schrijf naar Vodafone dat ik geen Neflix heb gehad.
6 dec Vodafone: neem kijkje op http://voda.fo/ne/ daar vind ik alle info

6 dec Voda: blijkbaar heb je verkeerde abonnement
6: dec Ik ... ok word dat dan nu veranderd ???
6dec VODA... als je abonnement wilt wijzigen moet je contact opnemen met 0800-......
6 dec IK ... Heb zojuist contact gehad met klantenservice die zegt dat ik tijdelijk prepaid kaartje krijg en daarna het juiste abonnement.
Ik wil liever dan meteen alles opzeggen ik zit toch nog binnen de termijn want een prepaid kaartjes wil ik niet... gewoon onbeperkt bellen 2 gig aan internet en Netflix..

6 dec VODA... Hoi Eduard ik wil je graag een hoop werk besparen en kijken of we hier kunnen oplossen. Ga je ermee akkoord als ik je abonnement aanpas naar RED? hiervoor betaal je dan € 59,= per maand incl de kosten van je toestel.
Meer info over dit vind je hier: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red.shtml groetjes..

6 dec IK .... Ja dat is was ik de hele tijd vraag pas het abonnement aan naar red en geef me NEtflix maar ik wil absoluut geen tijdelijk prepaid.

6 dec VODA Hoi Eduard ik heb jouw abonnement aangepast naar RED -3F je ontvangt de activeringscode voor Netflix binnen 2 weken
Neem even contact met ons op als de code toch niet ontving.
Veel plezier met je nieuwe abonement Groetjes ...

6 dec IK ok dank je

---------------------------
16 dec 2014 Factuur betaald € 84,-

=============

28 dec
IK... Hallo ik zou nog een half jaar Netflix krijgen heb tot op heden nog niks gehad
kunt u nazien waneer ik dat krijg MVG

29 dec VODA Hoi dan wil ik graag het volgende met je uitproberen ga naar offers.vodafone.com/nl en houd je telefoon bij de hand.
Let op dat je wifi uitstaat je dient namelijk verbinding te hebben met je mobiele data.
Lukt het om je te registreren voor de Netflix actie ? Zoniet verwijder dan ook alle cookies en tijdelijke internetbestandenen probeer opnieuw Groetjes ....
Als dit overhoopt niet helpt , stuur me dan nog even je 06 nummer en je klantennummer dan kijken we het na groetejes..

VODA .... Hoi eduard dan wil ik graag het volgende met je uitproberen: ga naar offers.vodafone.com/nl en houd je telefoon bij de hand. Let er op dat de wifi uitstaat etc etc etc

2 jan 2015 IK ... Hallo ......... ik heb het geprobeerd het lukt niet zie afbeelding mvg eduard

3 jan VODA
Hoi Eduard, zoals telefonisch besproken heb ik een case nummer aangemaakt voor Netflix issue Je ref nummer ervan is 0017.............. Wij voilgen dit soort cases dagelijks op. Zodra er nieuws is sturen we die via facebook weer een bericht.
Groeten en een fijn weekend nog .....

===========
16 jan
IK Hallo tot op heden heb ik nog geen Netflix van jullie gehad ???

16 jan VODA.... Hoi Eduard, heb je ook geen SMS ontvangen omstreeks 5 januari ?
wil je anders de registratie nog eens opnieuw uitvoeren via de link die we eerder gaven groetjes .....

16 jan IK
Ik heb die link ontvangen maar deze werkt niet

zie afbeelding

Blijft hetzelfde aangeven ( zie afbeelding)

16 jan VODA.... Oke dankewel! Ik heb het even nagevraagd bij de techniche dienst en ze gaan er naar kijken. Het probleem wordt zo snel mogelijk opgelost. Mijn exxcuses voor het lange wachten. Groetjes .....

16 jan IK OK

16 januari FACTUUR BETAALD € 175,11

==============
20 jan IK Kan ik mijn abonnement nog annuleren
Sinds 1 december heb ik Vodafone
Ik zou Netflix erbij krijgen
En tot op heden heb ik dit nog niet.
Toen der tijd heb ik binnen 7 dagen mijn abonnement opgezegd Maar na de belofte dat ik Netflix erbij zou krijgen ben ik akkoord gegaan met het abonnement .

Maar de facturen betaal ik netjes maar de beloftes vanuit Vodafone over Netflix zijn nog niet vervuld

Dus wil ik alsnog boette vrij mijn abonnement opzeggen En naar mijn weten kan dit wegens niet nakomen van afspraken .

Graag een oplossing
Mvg Eduard

20 jan VODA...Hoi Eduard, wat vervelend dat je nog geen Netflix hebt ontvangen. Heb je helemaal geen sms hierover ontvangen? Heb je dit eerder al eens bij ons aangegeven? Groetjes, K...

20 jan VODA
Ik wil het voor je gaan aanmelden bij de technische dienst. Wil je a.u.b. je adres, klantnummer, 06-nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer doorgeven? Dan zet ik het voor je door. We hadden eerst een algemene verstoring met Netflix. Deze is opgelost en de betreffende mensen hebben alsnog een sms-bericht ontvangen. Ik begrijp uit je reactie dat jij deze helaas niet hebt ontvangen. Groetjes, M.....

20 jan IK ik geef nummers etc etc ..

20 jan VODA...
Hoi Eduard, bedankt voor je gegevens. Ik zie dat mijn collega van de technische dienst je nummer op 5 januari 2015 hiervoor heeft aangemeld. Zou je a.u.b. willen proberen of je nu wel een code kunt opvragen via: http://voda.fo/ne/ljdh4 Groetjes,

20 jan IK ik stuur wederom afbeeldingen dat ik me niet kan aanmelden en dat het niet werkt

20 jan IK ... krijg wel een nummer maar kan niet verder zie afbeelding.

21 jan VODA ... Hi Eduard, zou je voor de aanmelding Wi-Fi eens willen uitschakelen? Dat kan de oorzaak zijn. Kijk ook even op de site naar de beschikbare info. http://voda.fo/ne/9kwt2
Hopelijk gaat het nu lukken! Sorry voor het ongemak.
Groet,

21 jan IK ik stuur afbeelding waarop je kunt zien dat het niet werkt en doe dat op 4g

Woensdag 21 jan VODA ..
. Hoi Eduard, de link is een verwijzing naar ons forum waar wij meer informatie geven over Netflix.
Heb je je wifi uitgezet en ben je nu verbonden met het 3G netwerk? Lukt het dan wel om te registreren?
Als uitleg op ons forum staat het volgende:
Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
We raden je aan om even te wachten en dan opnieuw te beginnen via deze link via je telefoon: http://offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren. Heb je dat al een paar keer geprobeerd? Neem dan contact op met onze Smartphone Crew via 1201.
Heb je na registratie problemen met inloggen in Netflix? Neem dan contact via de NETFLIX support site: https://help.netflix.com/help. Vanaf daar kun je via live chat je probleem melden. Groetjes M

woendag 21 jan IK .. ik stuur afbeelding met daarop de foutmelding

tevens geef ik bericht dat ik ze nog 7 dagen de tijd geef om dit op te lossen en als dit niet lukt ik gewoon mijn abonnement wil opzeggen.

wo 21 jan VODA... Hoi Eduard, ik heb dit doorgezet naar de technische dienst. Het referentienummer van de case is 10................. De collega's gaan dit verder onderzoeken.Zodra we een antwoord ontvangen, informeren we je direct hierover.
Groetjes

==================

tot zover het gehele verhaal wat je nog mist zijn de telefonisch gesprekken.
Natuurlijk hoef ik mij abonnement niet op te zeggen, maar ik ben bij hun gekomen omdat ik 6 mnd Netflix zou krijgen.

De mensen van VODAFONE zijn heel beleefd en vriendelijk , maar daar heb ik niet veel aan.
Ik wil nu van Vodafone af zou dat kunnen !

wimmi20
door wimmi20 - Jan 28, 2015 om 19:33
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Vodafone had Netflix niet kunnen beloven, want er is geen overeenstemming tussen Netflix en Vodafone.
Beide partijen zijn momenteel aan het onderhandelen over gratis Netflix.

Vodafone levert in deze zaak een wanprestatie.
Dat is reden tot ontbinding van het contract.
Het is mij een raadsel waarom vraagsteller het contract wil ontbinden.
Bij een andere provider krijg je ook geen Netflix.

wimmi20
door wimmi20 - Jan 28, 2015 om 20:06
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Beste Eduard,
als je precies wilt weten hoe het zit :
klop in bij Koekel : vodafone en netflix.
Ga naar het blok : Vodafone overlegt met Netflix.
Dat is een bericht van vandaag.
Vodafone KAN geen Netflix aanbieden.

zoekster
door zoekster - Jan 28, 2015 om 20:23
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Wat een verhaal, steeds krijgt u dezelfde antwoorden van de klantenservice en steeds gebeurt er eigenlijk niets.

U kunt morgen de overeenkomst ontbinden wegens het leveren van een wanprestatie. Stuur een mail dat Vodafone in verzuim is na het vele heen en weer gemail en de uiteindelijke ingebrekestelling waarin u nog 7 dagen de tijd gaf om het gratis abo met Netflix voor elkaar te krijgen.
Vodafone is de overeenkomst niet nagekomen. U heeft altijd duidelijk gemaakt dat u door de Netflix deal over bent gegaan tot het nemen van een abo bij Vodafone.

Overigens is het bericht waar wimmi20 naar verwijst van 14 april 2014. Ik snap wel dat bovenaan het bericht 28 januari staat, maar in heel lichtblauw daaronder staat de juiste datum van het artikel.

29 augustus 2014 was dat kennelijk voor elkaar.

(even klikken op de rode letters)

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jan 29, 2015 om 10:03
779 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo eduardrasta,

Bedankt voor de duidelijke uitleg! Ik begrijp dat het vervelend is dat je nog geen gebruik hebt kunnen maken van de actie. Er waren inderdaad problemen met de aanmelding voor Netflix. Deze zijn gedeeltelijk opgelost. Voor enkele klanten is dit nog actueel. Er wordt aan gewerkt dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Ik zie dat er voor jou ook een case is aangemaakt. Iedere dag worden deze cases nagekeken voor updates. Zodra er meer bekend is ontvang je hiervan een reactie. Mocht je nog vragen hebben horen we het natuurlijk graag.

Met vriendelijke groet,

Anoeska
Vodafone 24/7 Web Crew

simon55
door simon55 - Jan 29, 2015 om 17:46
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik denk dat U t foutief leest ze bedoelen NET NIKS

diumenge
door diumenge - Jan 29, 2015 om 17:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als Vodafone je nu gewoon 64 euro korting op het abonnement geeft kan je simpelweg zelf Netflix bestellen.

edrick3
door edrick3 - Jan 29, 2015 om 20:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=diumenge schreef op donderdag 29 jan 2015, 17:54]Als Vodafone je nu gewoon 64 euro korting op het abonnement geeft kan je simpelweg zelf Netflix bestellen.

Lijkt me te simpel gedacht. ;-)

zoekster
door zoekster - Jan 29, 2015 om 22:45
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=vodafonewebcare schreef op donderdag 29 jan 2015, 10:03]Hallo eduardrasta,

Zodra er meer bekend is ontvang je hiervan een reactie.

Met vriendelijke groet,

Anoeska
Vodafone 24/7 Web Crew

Wat een absurd antwoord! Er ligt een ingebrekestelling en de termijn om nog te leveren is nu gewoon verlopen. Als Vodafone niet direct de klant schadeloos stelt, kan de klant het contract gewoon ontbinden.

"Zodra er meer bekend is"... probleem speelt al 2 maanden. Wat een aanfluiting.

Te gek voor woorden.

door 1953 - Jan 30, 2015 om 01:52
3725 Antwoorden / 95 Vragen

U bent niet de enige die geen Netflix ontvangt via Vodafone!

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 30, 2015 om 08:43
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Top die service van Vodafone *gaat gelijk klant worden*. (hé redactie grapje hè!)

wimmi20
door wimmi20 - Jan 30, 2015 om 17:36
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Kijk,
dat is nog eens een topantwoord !
++++++++++++++++++++++============

=1953 schreef op vrijdag 30 jan 2015, 01:52: U bent niet de enige die geen Netflix ontvangt via Vodafone!

eduardrasta
door eduardrasta - Mar 28, 2015 om 19:51
20 Antwoorden / 13 Vragen

28 maart 2015 vervolg Netflix en Vodafone

Op 4 februari 2015 heb ik via Facebook Messenger een bericht gekregen en een link waarmee ik me voor netflix kon aanmelden, en het werkte ....... althans daar leek het op.
Nu had ik al netflix en betaalde ik deze altijd via mijn creditkaart, maar volgens Vodafone maakt dat niet uit , want in die 6 maanden hoef ik dan niks te betalen.
Op 4 maart 2015 heb ik dit gemeld aan Vodafone en daar kreeg ik het volgende antwoord
Bedankt voor je privebericht wij beantwoorden alleen op priveberichten die op ons verzoek zijn verzonden. heb je een vraag waarbij je hulp nodig hebt van onze klantenservice stel deze dan ................................................

Ik had alle vorige vragen hiervoor ook gesteld via Messenger van Facebook.

vanavond contact opgenomen met Netflx en die schrijven me dat ik niet aangemeld ben via Vodafone, en ze zien ook dat ik gewoon betaal per creditkaart aan hun en Vodafone komt hier niet in voor .....

Kortom we zijn zo'n 4 maanden verder en het resultaat is NUL 0