Vakantieveilingen
Ik heb via vakantieveilingen een hotel geboekt in Oostenrijk. Ned eig. 121 euro 7 dagen. met ontbijt verder niks er bij.eind augustus. is dus ook al betaald. Er was maar 1 periode vrij maar achteraf past ons dit niet. ok geld kwijt pech gehad.
Maar nu we zeggen dat we niet komen (ze hebben het geld toch al) zegt de eigenaar dat hij alsnog de werkelijke prijs wil hebben. Dus als we komen dan betalen we 121 euro (verplichten tot eten enz. is er niet. Maar rekent hier wel op)
Als we niet komen (de kamer is die periode vrij) moeten we honderden euro's betalen. Hij dreigt zelfs met Europeesreisrecht enz. En de jurist zal dit wel regelen.
In de vankantie veilingen stond hier niks over.
Weet iemand hier meer over?
Welke schade denkt het hotel bij u te kunnen claimen? A: u heeft betaald. B: u maakt ter plaatse geen kosten. C: Het hotel kan de reeds betaalde kamer weer voor de volle prijs verhuren. Dreigen is een leuk gegeven, bij zo ' n hotel zou ik niet meer boeken.Echt klantvriendelijk wat je noemt zijn ze .......... niet.
[quote=mahadma schreef op zondag 26 feb 2012, 12:18]Heeft u geannuleerd bij het hotel?
Ja ik heb geanuleerd Nu al.
Maar op de site van dit hotel staat dit.
Dus niet bij vakantie veilingen.
Maakt U gebruik van speciale aanbiedingen, arrangementen of waardebonnen van onze reklamepartners of bemiddelingspersonen dan zal bij annulering het volledige bedrag (90%) van een normaal verblijf worden aangerekend en niet de waarde van uw arrangement, waardebon of aanbieding en dit incl. geboekte extra’s.! Sluit daarom altijd een reis en annuleringsverzekering af.
Voor elke aanpassing van uw boeking moeten wij een bedrag van 25 euro administratiekosten in rekening brengen, Tot 60 dagen voor uw aankomst rekenen wij geen annuleringskosten en wordt U de volledige aanbetaling minus de administratiekosten terugbetaald. Vanaf 60 dagen tot 30 dagen voor uw aankomst moeten wij U 50% van de kosten van uw volledige boeking doorberekenen plus administratiekosten en bij annuleringen binnen 30 dagen voor aankomst dienen volledig te worden betaald incl. administratiekosten en eventueel geboekte extra’s als Skipassen, Halfpension en/of excursies.
De voorwaarden stonmden niet op vakantie veilingen zegt u, maar heeft u voordat u definitief boekte de voorwaarden van het hotel bij het hotel gezocht? En kunnen vinden?
[quote=rvldmn schreef op zondag 26 feb 2012, 12:43][quote=mahadma schreef op zondag 26 feb 2012, 12:18]Heeft u geannuleerd bij het hotel?
Ja ik heb geanuleerd Nu al.
Maar op de site van dit hotel staat dit.
Dus niet bij vakantie veilingen.
Maakt U gebruik van speciale aanbiedingen, arrangementen of waardebonnen van onze reklamepartners of bemiddelingspersonen dan zal bij annulering het volledige bedrag (90%) van een normaal verblijf worden aangerekend en niet de waarde van uw arrangement, waardebon of aanbieding en dit incl. geboekte extra’s.! Sluit daarom altijd een reis en annuleringsverzekering af.
Voor elke aanpassing van uw boeking moeten wij een bedrag van 25 euro administratiekosten in rekening brengen, Tot 60 dagen voor uw aankomst rekenen wij geen annuleringskosten en wordt U de volledige aanbetaling minus de administratiekosten terugbetaald. Vanaf 60 dagen tot 30 dagen voor uw aankomst moeten wij U 50% van de kosten van uw volledige boeking doorberekenen plus administratiekosten en bij annuleringen binnen 30 dagen voor aankomst dienen volledig te worden betaald incl. administratiekosten en eventueel geboekte extra’s als Skipassen, Halfpension en/of excursies.
Als de reis voor augustus 2012 stond gepland. Dan is dat meer dan 60 dagen vooraf gemeld, dus is men geen annuleringskosten noch administratiekoste verschuldigd. Juridisch gezien is wat de "Inhaber" stelt een onredelijk beding en eerder bluf, het blijft een "onverschuldigde betaling"!
U had niet eens hoeven te annuleren. De periode van 7 dagen was door U betaald. Of U nu wel komt of niet de 7 dagen zijn door U gekocht.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Is botox gevaarlijk voor rimpels
Is botox voor rimpels ongevaarlijk en hebt het nadelen Lees meer
FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR
Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.
Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .
Waarom doet de Vomar hier niets mee ?
Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer