Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: davnschot
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 17, 2017 om 11:44Wie heeft er ervaring met Winnock
Nou, ik weet het niet hoor. De link van Maritas leidt zo te zien naar de site van Winnock zelf en het verwondert mij niet dat je daar positieve verhalen ziet.
Als je googelt op ervaringen met Winnock dan kom je heel andere verhalen tegen. Het bedrijf is al eerder een onderwerp voor Kassa geweest en dat zegt ook wel het een en ander.
-
Apr 13, 2016 om 13:01YouTube smarttvDag,
Dit probleem herken in niet op onze samsung. Wel maakt het verschil of we youtube laden vanuit het menu waar youtube op staat of wanneer we er uit de browser naar toe surfen. In het laatste geval kunnen we ook voor een deel een universeel toetsenbordje op afstand gebruiken, bij you-tube vanuit het menu werkt dat helemaal niet. Schijnt een of ander kunstje van samsung te zijn om hun markt af te schermen. -
May 24, 2012 om 22:16Kapotte processor en garantieWat een onzin om bier en dergelijke uit de supermarkt te halen alleen omdat een paar mensen van de 18 miljoen in ons land zich af en toe niet in de hand weten te houden. Ik geloof er ook geen woord van dat het daartegen zal helpen, ze gunnen iemand gewoon zijn pleziertje niet. Als de volgende week iemand gaat stunten met koek dan staat de volgende groep op die roept dat dit slecht voor de gezondheid is en als de week daarop een kiloknaller iets in de aanbieding gooit dan is dat slecht voor de gezondheid, de beesten en het milieu. Ik zou er voor willen pleiten om sterke drank ook maar gewoon in de supermarkt te verkopen. Als ik nu bij de slijter kom dan kom ik altijd met meer drank in huis dan ik van plan was, gewoon door het mooie aanbod wat daar ligt.
-
Aug 9, 2011 om 23:30Hoe neutraliseer je een bittere smaak?De bittere smaak van grapefruit zit vooral in de velletjes om de partjes en het wit dat aan de binnenkant van de schil zit. Probeert u maar eens het zuivere vruchtvlees van de grapefruit, het zal u naar alle waarschijnlijkheid heel erg meevallen. Voor een fruitsalade hebt u dan wel wat extra werk bij het schoonmaken van de grapefruit. Voor het aanzoeten van zo'n salade zou ik eens en beetje maple syrup proberen. Smakelijk eten toegewenst.
-
Aug 5, 2011 om 14:08kapotte tomtomDag Mastag,
Ik ben er even niet aan toegekomen te reageren maar hier is hij dan: U haalt economische en technische afschrijving door elkaar. Iets is economisch afgeschreven als er een alternatief is dat dezelfde functie beter of voor minder geld kan doen. Bij die navigatieapparaten is dat niet aan de orde. Het apparaat is dus niet economisch afgeschreven, het is kapot gegaan na de garantieperiode. Tijdens deze garantieperiode is het apparaat niet intensief gebruikt. Verder geldt in alle gevallen dat je van een apparaat ook na de garantieperiode mag verwachten dat het een redelijke termijn normaal zijn werk blijft doen. De vergelijking die u stuurde gaat er op mank dat het om apparaten gaat die een andere functie vervullen dan een navigatieapparaat. U vergelijkt appels en peren en constateert vervolgens dat u in uw vergelijking wel gelijk hebt. Wat koop ik er voor dat u een tomtom vergelijkt met een tv van samsung? Uw slotzin tenslotte vind ik qua cynisme niet door de beugel kunnen, had ik geweten dat die tomtom zichzelf zou ontbranden dan zou er geen nieuwe kaart voor gekocht zijn. Het is dus geen eigen keuze maar een tekortkoming van het apparaat. Ondertussen heb ik in de opruiming bij de Aldi een navigatiedingetje van Medion gekocht. Kostte 60 euro en doet het nog steeds terwijl deze volgens uw redenering al na vier keer gebruiken als economisch afgeschreven in de brand had mogen vliegen. Het apparaat werkt echter nog steeds. U begrijpt natuurlijk wel wat ik al mijn vrienden en kennissen geadviseerd heb die ook een navigatieapparaat wilden kopen. Vriendelijke groet en droomt u verder in uw gelijk. -
Mar 31, 2011 om 13:5325 jaar te laat maar EindelijkHet maakt mij eigenlijk geen biet uit of je nu betalen moet of punten krijgt. Het laatste lijkt iets eerlijker voor de armeren onder ons omdat de rijkeren hun fouten niet kunnen 'afkopen' wat met geldboetes wel het geval is. Als het een puntenrijbewijs wordt moet het wel afgelopen zijn met de gigabedragen voor bekeuringen omdat we anders twee keer gestraft worden voor één en dezelfde overtreding. Kijk maar eens hoe ze dat in Duitsland doen. Overigens geeft de discussie over het puntenrijbewijs al aan dat door de hoge boetes de verkeersveiligheid niet veel geholpen is maar dat ze de staat wel een een hoop geld hebben geholpen. Ik ben benieuwd hoe dat gat in de begroting gedicht zal worden. Als we door dat begrotingsgat voor andere dingen weer meer moeten gaan betalen dan laten ze wat mij betreft de situatie maar zoals het is. Verder vind ik het ronduit stuitend dat de bovag alweer probeert de discussie een richting in te masseren dat ze aan het laten verdwijnen van punten geld kunnen verdienen. Die laatste kant moet het zeker niet op.
-
Oct 1, 2010 om 15:10KLEFFE CAKEHet is een kwestie van uitproberen met een zo laag mogelijke oventemperatuur en een zo kort mogelijke baktijd. Experimenten met olie en chocolade en andere zaken kunnen wel een klef baksel opleveren maar dan is het eigenlijk geen cake meer zoals we die in Nederland kennen. Gewoon proberen dus en ondertussen uw gewicht héél goed in de gaten houden. Het traditionele recept schrijft immers gelijke gewichtshoeveelheden van boter, suiker, eieren en bloem voor, nou dan heb je er zo een paar kilo bij. Advies: probeer eerst eens een 10% lagere oventemperatuur en een 10% kortere baktijd dan in uw receptenboek staat aangegeven. Succes en smakelijke voortzetting..
-
Aug 18, 2010 om 13:24kapotte tomtomHoe komt Mastag erbij te stellen dat 2,5% niet buitensporig is? Ik vind 2,5% uitval binnen drie jaar op een elektronisch apparaat, dus zonder bewegende en slijtende delen, veel te hoog. Verder geldt dat je ook nog net een nieuwe kaart gekocht kan hebben. Krijg je dan je geld voor deze kaart terug of kun je dat bedrag ook gewoon als verloren beschouwen? Niet dat ik trouwens net een kaart gekocht had maar het had natuurlijk wel gekund. Verder mag je van een apparaat volgens de geldende normen toch verwachten dat het een redelijke tijd normaal functioneert? Drie jaar is dan gewoon tekort voor een apparaat dat zeker rond de € 200,-- heeft gekost en in die tijd misschien 20 keer gebruikt is. De precieze prijs weet ik overigens niet, ik het het ding cadeau gekregen toen ik 50 werd. Als er op deze manier al 12500 mensen gedupeerd zijn dan lijkt mij dat de fabrikant zich eens mag bezinnen op zijn positie in de markt.